Missä vaiheessa sänkyyn??
Eli nykyään otan kauheasti stressiä seksistä, eikä asiaa helpota se ettei seksihaluja juuri ole, ja se että miehet painostaa.
Missä vaiheessa itse menette sänkyyn uuden kanssa?? Oma kokemus ettää miehet siirtyy seuraavaan jos ei mene max 2kk sänkyyn. Ja sitä seksiä vongataan joka kerta tapaamisesta 1-2.
Kommentit (72)
Kyllä se on 2 viikkoa. Sen jälkeen voin uhrautua naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni antoi panna paljaalla ensi tapaamisella. Heitin spermat sisään. Sen jälkeen on oltu yhdessä 30 vuotta.
Mahtava nainen. Löytäisinpä itsekin tuollaisen. Luotti sinuun alusta asti ja uskalsi antaa. Olit luottamuksen arvoinen. Varmaan tosirakkautta.
Miten naisesi uskalsi antaa painaa paljaalla? Miten uskalsit itse? Tunsitteko entuudestaan? Hienoa että suhteenne on kestänyt.
En antanut vaimolle ekalla tapaamisella baarissa, koska arvelin homman silloin ehkä jäävän yhdenyönjutuksi ja halusin enemmän. Toisilla treffeillä käveltiin kaupungilla, vaihdettiin suudelmia laiturilla, laitoin ruokaa ja sitten pantiin. Paljaalla ja spermat sisään. Tiedettiin jo silloin, että ryhdytään pitkään suhteeseen, nyt 19v kestänyt. Vahva tuntemukseni kirjallisuuden klassikoista ratkaisi asian edukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä olisi miehen kanssa, joka ei olisi ekan 2kk aikana harrastanut seksiä kanssani.
Riippuu vähän missä tapaisin uuden ihmisen. Jos vaikka ekalla kerralla käydään syömässä tms niin oletan kyllä toiselle kerralla saavani seksiä 😄 olen seksuaalinen ihminen ja seksi on minulle tärkeää.
T. Nainen 40v
Täällä toinen samanlainen nainen. Jos ei seksuaalista vetovoimaa puolin ja toisin ole siinä määrin, että sänkyyn päädytään muutaman tapaamisen jälkeen, niin sitten ei ole oikea mies minulle.
Pidän naista liian kevytkenkäisenä, jos heti suostuu seksiin miehen kanssa. Silloin vakava suhde on poissuljettu. Naisella on tällöin ollut satoja eri miehiä petikumppaneina ja jatkaa pettämistä parisuhteessakin. Poikkeuksena sellainen nainen, joka on juuri eronnut pitkästä
Miehet on kyllä hassuja. Mulla oli pitkästä suhteesta eroamisen jälkeen todella paljon kumppaneita. Useampi mies olisi halunnut panna paljaalla. Vaikutin kuulema niin kiltiltä, ettei mulla varmasti mitään tauteja olis... Jep jep. Tai joku taisi sanoa, etten ole epäilyttävä, kun minulla on kaikki "asiat kunnossa".
En ole pettänyt koskaan aikuisena suhteissani ja minulla on pitkiä suhteita takana, mutta myös villi sinkkuelämä. Ei vilkas seksielämä kyllä kerro mitään siitä, että pettäisi suhteessa. Enemmänkin se sun kiltti pitkässä suhteessa ollut kunnollinen nainen saattaa alkaa kaivata sitä villiä sinkkuaikaa...
PS. Mitä eroa on, jos on ollut vaikka 20v parisuhteessa ja pannut 3krt viikossa versus ollut pitkiä aikoja yksin ja pannut välillä uusien kumppaneiden kanssa? Miksi useampi kumppani tekee naisesta jotenkin halvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä olisi miehen kanssa, joka ei olisi ekan 2kk aikana harrastanut seksiä kanssani.
Riippuu vähän missä tapaisin uuden ihmisen. Jos vaikka ekalla kerralla käydään syömässä tms niin oletan kyllä toiselle kerralla saavani seksiä 😄 olen seksuaalinen ihminen ja seksi on minulle tärkeää.
T. Nainen 40v
Täällä toinen samanlainen nainen. Jos ei seksuaalista vetovoimaa puolin ja toisin ole siinä määrin, että sänkyyn päädytään muutaman tapaamisen jälkeen, niin sitten ei ole oikea mies minulle.
Pidän naista liian kevytkenkäisenä, jos heti suostuu seksiin miehen kanssa. Silloin vakava suhde on poissuljettu. Naisella on tällöin ollut satoja eri miehiä petikumppaneina ja jatkaa pettämistä parisuhteessakin. Poikkeuksena
Kyllä iso liuta kumppaneita (>50) on red flag sekä miehessä että naisessa. Kuvaa yleensä joko narsistista huomionkipeyttä ja/tai sitoutumiskammoa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ennätys noin kolme minuuttia. Festareilla tuli pari muijaa istumaan meidän teltalle ja toinen niistä halusi pussata minun kanssa saman tien ja siitä melkein heti kysyi, että voisinko panna häntä. Humalainen nuorimies kun olin, niin ei muuta kuin daami telttaan, mekko vyötärölle, pikkuhousut nurkkaan ja vähän piti omalla kädellä antaa kullille liikettä, että sai sen toiminta kuntoon ja siitä menoksi. Kun sessio oli ohitse, tytöt jatkoivat matkaa. En tiedä onko hänelle jäänyt se juttu yhtälailla mieleen kuin itselle.
Näin ne naiset voimaantuu. En näe mitään syytä miksi alkaisin seurusteleeman tuollaisen naisen kanssa. Toisaalta yleensä sen näkee heistä ulkoapäin että kengät ei ole mitenkään painavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 40v
Täällä kolmas, olen hyvin seksuaalinen, tarvitsen seksiä päivittäin. En kuitenkaan lähde sitä heti harrastamaan, koska kyky pidättäytyä on myös hyvä ja oletan sitä myös mieheltä.
Hakkaan tappia 3 kertaa päivässä. Jos olisi nainen niin riittäisi akti päivässä.
Vierailija kirjoitti:
80% naisista haluaa seksiä heti ensi treffeillä.
Tietysti on miehiä joiden kanssa naiset ei halua koskaan.
Tämä selittääkin miksi olen sinkku. Haluan seksiä naisen kanssa jolla samat elämänarvot.
-neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisi tuoda avioliittoon odottamisen perinteen takaisin muotiin
Naurettava ajatus. Kiva huomata seksuaalinen yhteensopimattomuus kun ollaan jo naimisissa.
Ai että molemmat onki kiinnostuneet samasta sukupuolesta?
Yhteensopimattomuus voi johtua mm. eritasoisista haluista, estottomuuden asteestaja jopa kehon rakenteesta. Kiva huomatasitten kun yhteiskunnalliset sakramentit on suoritettu. Ei edes autoja tai soittimiakaan osteta kokeilematta tai taloja katsomatta, muksi sitten tehdä noin iso sitoumus sokkona? Lisäksi avioliittoon odottaminen altistaa hyväksikäytölle/huonolle seksille, kun ei ole mitään vertailu
Kommunikoimalla voidaan löytää yhteisesti tyydyttävä kompromissi. Niitähän parisuhteessa tehdään koko ajan eli pyritään että molemmat osapuolet on tyytyväisiä.
Myös herkistä asioista täytyy kyetä puhumaan jo ennen avioliittoa. Todella mautonta verrata niin tärkeää asiaa kuin avioliittoa mihinkään autokauppaan, seksi on osa parisuhdetta mutta ei todellakaan niin iso osa että täytyy etsiä kumppania siten että ensin pannaan jokaista vastaantulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 40v
Miehenä en koskisi sinuun pitkällä tikulla. On aika moni mies käynyt heittää rojut sisälle. Itsekunnioitus on sellainen asia mikä opetetaan lapsena kotona. Kaikilla ei ole isää niin silloin elämä menee sellaiseksi muiden
Eikös se ole juuri moraalivankila kun miehet ei saa seurustella alle 16 vuotiaan kanssa? Jos kokee jonkun asian moraalisesti rajoittavana niin se tarkoittaa että toimii moraalittomasti. Sillä ei ole mitään tekemistä itsekunnioituksen kanssa. Vankilat on pullollaan itseäänkunnioittavia.
Vierailija kirjoitti:
Me mentiin ensin sänkyyn ja siitä suhteeseen. Oltiin puutteessa molemmat ja vapaita, aikuisia ihmisiä, niin miksipä ei. Jos siitä ei olisi syntynyt suhdetta, niin sitten ei, olisipahan ollut hetken helpotus ja kokemus sekin.
Olisi voinut syntyä ihan uusi ihminen mutta mitä väliä vastuusta oltiin vapaita!
Me mentiin ensin sänkyyn ja siitä suhteeseen. Oltiin puutteessa molemmat ja vapaita, aikuisia ihmisiä, niin miksipä ei. Jos siitä ei olisi syntynyt suhdetta, niin sitten ei, olisipahan ollut hetken helpotus ja kokemus sekin.