Missä vaiheessa sänkyyn??
Eli nykyään otan kauheasti stressiä seksistä, eikä asiaa helpota se ettei seksihaluja juuri ole, ja se että miehet painostaa.
Missä vaiheessa itse menette sänkyyn uuden kanssa?? Oma kokemus ettää miehet siirtyy seuraavaan jos ei mene max 2kk sänkyyn. Ja sitä seksiä vongataan joka kerta tapaamisesta 1-2.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on kahdenlaisia. Heitä jotka haluaa olla loppuelämän yhdessä ja heitä jotka haluaa seksiä ja vaatii sitä heti alkuun.
M36
Niin ja nämä molemmat ominaisuudet voivat olla samassa miehessä.
Ei vaan heitä on kahdenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on kahdenlaisia. Heitä jotka haluaa olla loppuelämän yhdessä ja heitä jotka haluaa seksiä ja vaatii sitä heti alkuun.
M36
Kunnon miehet vs. panomiehet.
Tänä päivänä suurin osa lapsista on syntynyt avioliiton ulkopuolella eikä isästäkään ole varmaa tietoa joten siitä voi päätellä ettei siinä kauaa mene ensitapaamisesta kun jalat aukeaa.
voisi tuoda avioliittoon odottamisen perinteen takaisin muotiin
Eikös se ole joku lakikin, jossa sanotaan, että kolmansilla treffeillä on suoritettava akti?
Vaimoni antoi panna paljaalla ensi tapaamisella. Heitin spermat sisään. Sen jälkeen on oltu yhdessä 30 vuotta.
(Tuleva)vaimo päätti että vasta häiden jälkeen.
Seksin antamisen ajoitus naisen tärkein taito. Liian helppo ei saa olla, koska silloin menee luottamus vakavaa suhdetta ajatellen. Toisaalta liian pitkään ei saa pihdata, koska silloin menee liikaa aikaa hukkaan ja mies ghoustaa. Vain todella kaunis nainen on poikkeus tästä.
Eiköhän ne miehet, jotka alkaa sitä seksiä muutaman tapaamisen jälkeen vonkaamaan, voi unohtaa samantien, jos haluaa vakavan suhteen itse.
Vierailija kirjoitti:
Seksin antamisen ajoitus naisen tärkein taito. Liian helppo ei saa olla, koska silloin menee luottamus vakavaa suhdetta ajatellen. Toisaalta liian pitkään ei saa pihdata, koska silloin menee liikaa aikaa hukkaan ja mies ghoustaa. Vain todella kaunis nainen on poikkeus tästä.
Miten ja miksi aika menee hukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä alkaa epäillä tuleeko sitä seksiä koskaan ja meneekö koko juttu friendzonelle. Silloin moni mies ghoustaa varmuuden vuoksi ajoissa, koska tuntee tuhlaavansa vain aikaansa.
Miksi ei voi suoraan sanoa, ettei haluja suuremmin ole? Vaikka yleistähän tuo tuntuu olevan, että esitetään halukasta ja sitten jalat ristiin, kun on yhteinen asuntolaina ja muksuja.
En ikinä olisi miehen kanssa, joka ei olisi ekan 2kk aikana harrastanut seksiä kanssani.
Riippuu vähän missä tapaisin uuden ihmisen. Jos vaikka ekalla kerralla käydään syömässä tms niin oletan kyllä toiselle kerralla saavani seksiä 😄 olen seksuaalinen ihminen ja seksi on minulle tärkeää.
T. Nainen 40v
Vierailija kirjoitti:
En ikinä olisi miehen kanssa, joka ei olisi ekan 2kk aikana harrastanut seksiä kanssani.
Riippuu vähän missä tapaisin uuden ihmisen. Jos vaikka ekalla kerralla käydään syömässä tms niin oletan kyllä toiselle kerralla saavani seksiä 😄 olen seksuaalinen ihminen ja seksi on minulle tärkeää.
T. Nainen 40v
Oho, niin me ollaan erilaisia. Itselle ei tulisi mieleenkään noin tuntemattoman kanssa lähteä sänkyhommiin. En siis sano et toi olis väärin koska jokainen tyylillään.
N32
Vierailija kirjoitti:
Lapsille täytyy opettaa millaista on olla isä tai äiti. Vähemmäksi ne uraan liittyvät ihanteet. Ylä-asteen jälkeen perustamaan perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsin vaimoa voin olla ilman seksiä loppu elämän. Jos etsin kassien tyhjennystä niin lähden tietenkin kävelee. Kuten naiset on sanoneet miehet on yksinkertaisia.
Monesti naiset ottaa panomiehen ja kuvittelee kykenevänsä muuttamaan panomiehestä perheen isän. Lopulta jää se kuuluisa pekkakortti eli tässä tapauksessa yksinhuoltajuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä alkaa epäillä tuleeko sitä seksiä koskaan ja meneekö koko juttu friendzonelle. Silloin moni mies ghoustaa varmuuden vuoksi ajoissa, koska tuntee tuhlaavansa vain aikaansa.
Miehenä teen selväksi heti alussa että olen tositarkoituksella liikkeellä. Siinä tuskin mitään friendzoneja tulee. Nainen voi suoraan sanoa jos haluaa lopettaa suhteen. Kaikki miehet ei ole seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 40v
Huomaa että sitä seksiä on tullut harjoitettua yhden jos toisenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ajatus. Kiva huomata seksuaalinen yhteensopimattomuus kun ollaan jo naimisissa.
No mulle olisi red-flag, jos huomaisin ottavani asiasta yhtään isompia paineita. Ja varsinkin se olis myös red-flag et asiasta ei voisi keskustella. Kun löytää oikean tyypin niin uskon et asiat sujuu luonnollisesti omalla painollaan.