Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa sänkyyn??

Vierailija
07.04.2024 |

Eli nykyään otan kauheasti stressiä seksistä, eikä asiaa helpota se ettei seksihaluja juuri ole, ja se että miehet painostaa.

Missä vaiheessa itse menette sänkyyn uuden kanssa?? Oma kokemus ettää miehet siirtyy seuraavaan jos ei mene max 2kk sänkyyn. Ja sitä seksiä vongataan joka kerta tapaamisesta 1-2.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle olisi red-flag, jos huomaisin ottavani asiasta yhtään isompia paineita. Ja varsinkin se olis myös red-flag et asiasta ei voisi keskustella. Kun löytää oikean tyypin niin uskon et asiat sujuu luonnollisesti omalla painollaan.

Vierailija
22/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kahdenlaisia. Heitä jotka haluaa olla loppuelämän yhdessä ja heitä jotka haluaa seksiä ja vaatii sitä heti alkuun.

M36

Niin ja nämä molemmat ominaisuudet voivat olla samassa miehessä.

Ei vaan heitä on kahdenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kahdenlaisia. Heitä jotka haluaa olla loppuelämän yhdessä ja heitä jotka haluaa seksiä ja vaatii sitä heti alkuun.

M36

Kunnon miehet vs. panomiehet.

Vierailija
24/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä suurin osa lapsista on syntynyt avioliiton ulkopuolella eikä isästäkään ole varmaa tietoa joten siitä voi päätellä ettei siinä kauaa mene ensitapaamisesta kun jalat aukeaa.

Vierailija
25/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi tuoda avioliittoon odottamisen perinteen takaisin muotiin

Vierailija
26/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole joku lakikin, jossa sanotaan, että kolmansilla treffeillä on suoritettava akti?

Vierailija
27/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni antoi panna paljaalla ensi tapaamisella. Heitin spermat sisään. Sen jälkeen on oltu yhdessä 30 vuotta.

Vierailija
28/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tuleva)vaimo päätti että vasta häiden jälkeen.

Vierailija
29/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin antamisen ajoitus naisen tärkein taito. Liian helppo ei saa olla, koska silloin menee luottamus vakavaa suhdetta ajatellen. Toisaalta liian pitkään ei saa pihdata, koska silloin menee liikaa aikaa hukkaan ja mies ghoustaa. Vain todella kaunis nainen on poikkeus tästä.

Vierailija
30/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne miehet, jotka alkaa sitä seksiä muutaman tapaamisen jälkeen vonkaamaan, voi unohtaa samantien, jos haluaa vakavan suhteen itse. 

Vierailija
31/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin antamisen ajoitus naisen tärkein taito. Liian helppo ei saa olla, koska silloin menee luottamus vakavaa suhdetta ajatellen. Toisaalta liian pitkään ei saa pihdata, koska silloin menee liikaa aikaa hukkaan ja mies ghoustaa. Vain todella kaunis nainen on poikkeus tästä.

Miten ja miksi aika menee hukkaan?

Vierailija
32/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä alkaa epäillä tuleeko sitä seksiä koskaan ja meneekö koko juttu friendzonelle. Silloin moni mies ghoustaa varmuuden vuoksi ajoissa, koska tuntee tuhlaavansa vain aikaansa.

Vierailija
33/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi suoraan sanoa, ettei haluja suuremmin ole? Vaikka yleistähän tuo tuntuu olevan, että esitetään halukasta ja sitten jalat ristiin, kun on yhteinen asuntolaina ja muksuja.

Vierailija
34/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi miehen kanssa, joka ei olisi ekan 2kk aikana harrastanut seksiä kanssani. 

Riippuu vähän missä tapaisin uuden ihmisen. Jos vaikka ekalla kerralla käydään syömässä tms niin oletan kyllä toiselle kerralla saavani seksiä 😄 olen seksuaalinen ihminen ja seksi on minulle tärkeää. 

T. Nainen 40v

Vierailija
35/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä olisi miehen kanssa, joka ei olisi ekan 2kk aikana harrastanut seksiä kanssani. 

Riippuu vähän missä tapaisin uuden ihmisen. Jos vaikka ekalla kerralla käydään syömässä tms niin oletan kyllä toiselle kerralla saavani seksiä 😄 olen seksuaalinen ihminen ja seksi on minulle tärkeää. 

T. Nainen 40v

Oho, niin me ollaan erilaisia. Itselle ei tulisi mieleenkään noin tuntemattoman kanssa lähteä sänkyhommiin. En siis sano et toi olis väärin koska jokainen tyylillään.

N32

Vierailija
36/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille täytyy opettaa millaista on olla isä tai äiti. Vähemmäksi ne uraan liittyvät ihanteet. Ylä-asteen jälkeen perustamaan perhettä.

Vierailija
37/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsin vaimoa voin olla ilman seksiä loppu elämän. Jos etsin kassien tyhjennystä niin lähden tietenkin kävelee. Kuten naiset on sanoneet miehet on yksinkertaisia.

Monesti naiset ottaa panomiehen ja kuvittelee kykenevänsä muuttamaan panomiehestä perheen isän. Lopulta jää se kuuluisa pekkakortti eli tässä tapauksessa yksinhuoltajuus.

Vierailija
38/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä alkaa epäillä tuleeko sitä seksiä koskaan ja meneekö koko juttu friendzonelle. Silloin moni mies ghoustaa varmuuden vuoksi ajoissa, koska tuntee tuhlaavansa vain aikaansa.

Miehenä teen selväksi heti alussa että olen tositarkoituksella liikkeellä. Siinä tuskin mitään friendzoneja tulee. Nainen voi suoraan sanoa jos haluaa lopettaa suhteen. Kaikki miehet ei ole seksin perässä.

Vierailija
39/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 40v

Huomaa että sitä seksiä on tullut harjoitettua yhden jos toisenkin kanssa.

Vierailija
40/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettava ajatus. Kiva huomata seksuaalinen yhteensopimattomuus kun ollaan jo naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi