Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa sänkyyn??

Vierailija
07.04.2024 |

Eli nykyään otan kauheasti stressiä seksistä, eikä asiaa helpota se ettei seksihaluja juuri ole, ja se että miehet painostaa.

Missä vaiheessa itse menette sänkyyn uuden kanssa?? Oma kokemus ettää miehet siirtyy seuraavaan jos ei mene max 2kk sänkyyn. Ja sitä seksiä vongataan joka kerta tapaamisesta 1-2.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vaimoani toisella tapaamiskerralla. 

Vierailija
2/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on kahdenlaisia. Heitä jotka haluaa olla loppuelämän yhdessä ja heitä jotka haluaa seksiä ja vaatii sitä heti alkuun.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä iltaisin.

Vierailija
4/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kahdenlaisia. Heitä jotka haluaa olla loppuelämän yhdessä ja heitä jotka haluaa seksiä ja vaatii sitä heti alkuun.

M36

Niin ja nämä molemmat ominaisuudet voivat olla samassa miehessä.

Vierailija
5/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt silloin sänkyyn kun nukuttaa. Joskus ollaan menty myös silloin sänkyyn kun panettaa. Ja joskus on pantu muuallakin kuin sängyssä. Eiköhän aikuinen ihminen tiedä ihan itsekin mikä on oikea aika ja hetki, eikä kysele sitä muilta. 

Vierailija
6/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista katsoa myös mitä aiheesta kirjoitetaan suomalaisessa lehdistössä. Tein Veksi haun sanalla seksi.

https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=seksi

Vierailija
7/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ajatella niin että kumpikin miettii koska huvittaa harrastaa seksiä. Jos halut kohtaa niin sitten. Onko se sitten vuosi vai kaksi... Vai jo ekana iltana. 

Vierailija
8/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menin heti eka iltana. Vein sen kotiini ja päätin pitää sen. Nyt ollaan oltu kohta 20 vuotta yhdessä ja naimisissakin yli 10v.

N41

Opettele seksi, mene sellaiselle terapeutille ja tarkistuta hormonit yms. niin alat tykkäämään itsekin.

Vierailija
9/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni miehen kanssa varmaan toista kuukautta ennen kuin oli se#siä. Samassa sängyssä kyllä nukuttiin. No eipä sitä se#siä ole sitten juuri ollutkaan tässä 15 vuoden aikana.  Viimeksi muutama kuukausi sitten. Olisi pitänyt tajuta jo siinä alussa että se ei ole ykkösenä mielessä.

Sun kannattaa sanoa niille miehille että se#si ei ole sinulle kovin tärkeää.

Vierailija
10/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään vuoden kuiva kausi heti alkuun erottaa jyvät akanoista.

Vierailija
11/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin vaimoani toisella tapaamiskerralla. 

Ekalla treffeillä, 1h siitä kun lähdettiin paikallisesta, nyt 15v yhdessä.

Vierailija
12/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenkun panettaa, eikä siihen tarvia ees sänkyä.

Dööööh...

Vierailija
13/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakymmeltä viimeistään.

Vierailija
14/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on minulle tärkeää??? Ainakin on ollut. Miksi joku päätti että seksi ei old tärkeää? Omituista.

Vierailija
15/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä menin heti eka iltana. Vein sen kotiini ja päätin pitää sen. Nyt ollaan oltu kohta 20 vuotta yhdessä ja naimisissakin yli 10v.

N41

Opettele seksi, mene sellaiselle terapeutille ja tarkistuta hormonit yms. niin alat tykkäämään itsekin.

Terve suhtautumistapa ! Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos se ei kuumota suht alusta saakka, niin suhde on vaillinainen.

Vierailija
16/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn siinä vaiheessa kun alkaa ramasta.

M

Vierailija
17/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joskus naisella aika kiire. 15min tapaamisesta on ennätys.

Vierailija
18/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on minulle tärkeää??? Ainakin on ollut. Miksi joku päätti että seksi ei old tärkeää? Omituista.

Oletko ap? Päättelin ihan siitä kun kirjoitit ettei seksihaluja ole sinulla juurikaan että sen takia et sänkyynkään mene.

Vierailija
19/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en halua sänkyyn heti??? Sekin on tervettä ja normaalia.

Jos en koskaan ole kokenut pakottavaa tarvetta mennä heti sänkyyn? Olen varmaan jonkun mielestä epäterve 😂😂😂

Vierailija
20/72 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei niin paljoa ollut haluja kun ehkä joskus. Eli kyllä haluja kai on?? Mutta ei tod 247 tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi