Muita, joita jo nyt ahdistaa kesän tulo ja helteet?
Inhoan hellettä ja kesää. Minulla voisi olla ikuinen syksy, sitten olisin tyytyväinen.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään ihan oikeasti huolestuta tämä kuivuus? Ennusteissa ei ole pisaraakaan vettä eikä näy sadesymboleja edes 10 päivän ennusteissa. Viikkotolkulla vaan rutikuivaa paahdetta. Tätä vissiin ihmiset haluaa?
Pian meillä palaa metsät niin kuin Siperiassa ja Kanadassa, eikä Suomella ole edes sammutuslentokoneita.
Saisi lämmetä vaan reilusti tästäkin.
Kolmetoista sivua miele terveysongelmaisten akkojen ulinaa, ai saatanan mä NAUTIN helteistä ja kesästä 😆🌻🌞
Perjantaina helteet alkaa ja niitä riittää niin pitkälle kuin säätiedotusta on 💪🏼👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Kolmetoista sivua miele terveysongelmaisten akkojen ulinaa, ai saatanan mä NAUTIN helteistä ja kesästä 😆🌻🌞
Jep. Ja?
Monilla kevät ja kesä pahentaa oireita lämmön ja valon takia, normaali eläminen ei onnistu. Ei pysty nukkumaan ja sen myötä alkaa rakoilemaan.
Miksi tämä on sinusta hauskaa?
Keväisin on piikki itsemurhatilastoissakin.
Ei helle mua hetkauta, vaan yksinäiset valoisat kesäillat kun muut ovat matkoillaan ,mökeillään, sukujuhlissa ym. yhdessä.
Talven pimeinä iltoina en koe yksin oloa ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja?
Monilla kevät ja kesä pahentaa oireita lämmön ja valon takia, normaali eläminen ei onnistu. Ei pysty nukkumaan ja sen myötä alkaa rakoilemaan.
Voi kyynel 😢
Ylipaino estää nauttimasta normaalista kesäkelistä. Joko laihdutatte,tai pysytte sisätiloissa.
Lämmitys on päällä kunnes sisällä on 26.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino estää nauttimasta normaalista kesäkelistä. Joko laihdutatte,tai pysytte sisätiloissa.
Täh?
En mene aurinkoon ellei ole absoluuttisen pakko. BMI on n 19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja?
Voi kyynel 😢
Hellehullut on kyllä ystävällistä ja empaattista porukkaa
En ole tavannut moista ilkeyttä viileämmistä keleistä pitävillä.
Lienee se helle sit sekoittaa muidenkin pään kuin mt-ongelmaisten.
Vierailija kirjoitti:
Ruikuttakaas lisää vaan talvihuorat! Nautin joka sanasta 😁🌞🌻
Oletko jo täyttänyt 18 v?
Jos aikuinen olet, niin on kasvatuksessa tai päässä jotain vikaa.
Mut jos toi sua ilostuttaa niin mikäs siinä.
En valita kun tiedän että suurempi osa vuotta on viileämpää ja pian on taas meidän vuoro, teidän ilo ei kestä pitkään.
Hyvä ohje ap:lle ja hänen kaltaisilleen:
Kaiva metsän keskelle syvä kuoppa. Mene sinne makaamaan. Maksa jollekulle että peittää mullalla. Olet onneksi kukkuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valita kun tiedän että suurempi osa vuotta on viileämpää ja pian on taas meidän vuoro, teidän ilo ei kestä pitkään.
Ei kestä pitkään, ainoastaan syyskuulle. Ja nyt on toukokuu. Sillä välin te mt-ongelmaiset ankeuttajat koette monta helvetillistä unetonta yötä lakanoissa pyöriessänne 😆👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Lihaville ja huonokuntoisille tihi ja pehi voivat olla vakavia ongelmia. Me hoikat ja terveet nautimme lämmöstä. 😎
Minä inhosin helteitä jo silloin, kun olin nuori, terve ja laiha. +20C menee vielä, kunhan ei ole liian suora auringonpaiste.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohje ap:lle ja hänen kaltaisilleen:
Kaiva metsän keskelle syvä kuoppa. Mene sinne makaamaan. Maksa jollekulle että peittää mullalla. Olet onneksi kukkuloilla.
Muuta itse Espanjaan.
Itseasiassa tuo maanalainen potero ois aika hyvä idea.
Mikä teitä oikein korpeaa kun kaikki ei vaan tykkää kuumuudesta? :D Auringonpistos?
Ei normaali ihminen ole noin pahansuopa varsinkaan mielipide asioiden takia, herranjestas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä pitkään, ainoastaan syyskuulle. Ja nyt on toukokuu. Sillä välin te mt-ongelmaiset ankeuttajat koette monta helvetillistä unetonta yötä lakanoissa pyöriessänne 😆👌🏼
Kannattais sinunkin nuppisi tutkituttaa, ei tuo ole ihan henkisesti tasapainoisen ja ongelmattoman ihmisen puhetta.
Miksi et ole muuten käristämässä itseäsi auringossa?
Kun helteet alkaa toukokuussa talot lämpenee niin että ne ei yöllä viilene 👍🏼😁
Seuraan tätä ketjua ihan siksi että NAUTIN jokaisesta helleruikutuksesta. Jatkakaa, olkaa hyvä!
Jännä ku nyt jo aletaan valittamaan kesästä ku aiemmin sitä niin toivottiin että loppuis jo tää talvi :D Valitus ei auta. Kesä on toiseksi pisin vuodenaika ja toinen päävuodenajoista joten 4 kuukauden päästä voi alkaa siirtään katseet syksyyn. Koittakaa nauttia. Hassua kyllä ku jo toukokuussa näin massiivinen helleaalto.