Miespuolinen työkaveri sanoi että olen milf
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Olet varmasti pitänyt itsestäsi huolta.
Mitään onnea se ei ole valitettavasti elämääni tuonut. Kauhea työmaa vaan pitää kaikki kuosissa.
Ap
Tutustu työelämään ja huomaat olevasi väärässä.
Mullekin on sanonut kaksi työkaveria. Olen ottanut sen kehuna, vaikka voisihan niitä parempiakin tapoja olla ilmaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista häirintää
Jokaisella saa olla mielipiteitä. Tää on sentään vapaa maa.
Työpaikalla kannattaa pitää tällaiset mielipiteet ominaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano työtoverille, ettet hyväksy epäasiallista kommentointia. Töissä puhutaan työasioita.
Tämä kyseinen henkilö saisi mieluusti puhua mulle epäasiallisia asioita ihan vapaa-ajallakin.. En vaan tiedä haluaako hän oikeasti vai oliko tuo vaan joku vitsi.
Ap
Mikset kysy suoraan. Hän ei silti ole asiallinen sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Olet varmasti pitänyt itsestäsi huolta.
Mitään onnea se ei ole valitettavasti elämääni tuonut. Kauhea työmaa vaan pitää kaikki kuosissa.
Ap
Voihan olla, että pian saat palkinnon vaivannäöstäsi.
Minulla on sellainen kokemus, että kaunis ulkonäkö vetää huonoja tyyppejä. Siinä mielessä kauneus on kirous -sanonta pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista häirintää
Jokaisella saa olla mielipiteitä. Tää on sentään vapaa maa.
Jos sanoo, että haluaa nusaista työkaveria, niin kyllä se vielä toistaiseksi on häirintää.
Sano miespuoliselle työkaverillesi, että hän on L.A.M.F.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano työtoverille, ettet hyväksy epäasiallista kommentointia. Töissä puhutaan työasioita.
Tämä kyseinen henkilö saisi mieluusti puhua mulle epäasiallisia asioita ihan vapaa-ajallakin.. En vaan tiedä haluaako hän oikeasti vai oliko tuo vaan joku vitsi.
Ap
Jos tämä kommentti oli oikeasti rehellistä tekstiä eikä provoilua, niin sanon tässä miehenä sitten oman sanottavani asiaan: Työpaikalla ei kannata tällaisia juttuja viljellä eikä suhteita aloittaa vaikka millaisia milffejä siellä olisi saatavilla, koska tuhoaa oman työuransa erittäin herkästi. Mieshän siis saa syyt niskoilleen jos juttu menee pieleen ja huonon maineen työpaikalla. Kannattaa pitää vapaa-aika ja työelämä erillään. Itse työskentelen siis sairaalamaailmassa ja milffejä pyörii ympärillä ja käytävillä päivittäin aika monta mutta pidän tällaiset jutut ihan erillään työpaikasta.
Minulle, nelikyppiselle naimisissa olevalle naiselle on vakavassa tarkoituksessa sanottu, että "olet niin ihastuttava, puoleensa vetävä nainen, että minun on pakko saada naida". Kaikki riippuu siitä kuka sanoo missä ja miten", mutta arvaatteko ollenkaan miten sen itse koin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle, nelikyppiselle naimisissa olevalle naiselle on vakavassa tarkoituksessa sanottu, että "olet niin ihastuttava, puoleensa vetävä nainen, että minun on pakko saada naida". Kaikki riippuu siitä kuka sanoo missä ja miten", mutta arvaatteko ollenkaan miten sen itse koin.
Olit kerrassaan otettu ja nyt tämän sanoja asuu saman katon alla kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että pikkupilit hiljaa.
Toinen kehuu ja heti pitäisi olla solvaamassa toista? Miksi ihmeessä?
Milf on pantava teini-ikäisen kaverin äiti. Ei mikään kehu.
On kyllä aika lähellä seksuaalista ahdistelua tuo MILF:ksi kutsuminen. Ainut puolustus olisi että äidinkieli ei ole englanti ja puhuja ei täysin ymmärtänyt mitä sanoi. Eihän ketään päin naamaa kutsuta MILF:ksi..
Tää on tätä kun englanti on niin vahvasti sekoittumut suomen kieleen ja sitä amispohjalta mongerretaan. Se on sitten sitä ap joors ja fifti-siksti😀
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on sanonut kaksi työkaveria. Olen ottanut sen kehuna, vaikka voisihan niitä parempiakin tapoja olla ilmaista asiaa.
Missä työpaikassa näin railakasta menoa? Baari?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda hyvä ihminen työpaikkaa
Vierailija kirjoitti:
-Jos mies oli sinua miellyttävä, naitte miehen kanssa kuin kanit
-Jos mies ei ollut sinua miellyttävä, tämä oli ällöttävää seksuaalista ahdistelua
Mies pitää sinua viehättävänä ja haluaa panna sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty arvaamaan- kerro
Kysy siltä onko dilf. En ole varma mitä se on. Olisko D daddy. :D