Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder Oulussa

Vierailija
07.04.2024 |

Aivan mahoton paikka keski-ikäselle miehelle. Kaikki naiset tuntuu olevan klooneja toisistaan elämän tyyliltä ja vaatimuksilta eikä kukaan halua edes tykätä oman ikästään miestä. 

Joka Pirjo ja Marjatta sanoo etsivänsä "Seuraa loppuelämän seikkailuihin liikunnallisesta ja tervehenkisestä miehestä" muttei kerro itsestään mitään. Vai ovatko niin tylsän harmaita ettei ole mitään kerrottavaa ja miehen tehtävä olisi tuoda elämään se sisältö?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa ehkä huonoin miestarjonta maailmassa. Naisista en tiedä, koska en etsi naista. Rumia, juntteja, huonosti käyttäytyviä. Kaikki vähänkin siedettävät miehet ovat parisuhteessa, koska miestarjonta on niin järkyttävän masentava. Oma lukunsa myös lestadiolaiset, jotka ovat omissa tiukkapipoisissa sukurutsausporukoissaan. Siksi niin monella on ulkomaalainen mies, myös toiset ulkomaalaiset naiset ottavat ulkomaalaisen miehen.

Nää sun spämmit on niiiiin huonoja ULKOMAALAISETMIEHETHULLU

Vierailija
22/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulu 🤮

Olet oikeassa. Jo Kauko Röyhkä sen tiesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu on ihana Ei ehkä faktisesti, rumaa ja kylmäähän täällä on. Vaan minulle. Tunnearvo. Olen asunut muuallakin mutta muistojen vuoksi I Oulu. 

Itse asiaan, se Tinder lienee perCstä olit sitten missä tahansa. Itselläni on maailman paras ja rakkain mies, joten en tiedä näistä.

Vierailija
24/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänemojit jäivät pois. Tyhmä softa. I sydän Oulu jne.

Vierailija
25/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulu on ihana Ei ehkä faktisesti, rumaa ja kylmäähän täällä on. Vaan minulle. Tunnearvo. Olen asunut muuallakin mutta muistojen vuoksi I Oulu. 

Itse asiaan, se Tinder lienee perCstä olit sitten missä tahansa. Itselläni on maailman paras ja rakkain mies, joten en tiedä näistä.

Kyllä tinder on erilainen vaikkapa Tampereella ja Helsingissä. Voi johtua sinkkunaisten suuresta määrästä että löytyy muitakin kuin Oulun klooninaiset.

Vierailija
26/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei kyllä kohtaa Oulussa ketkään ihmiset kun eihä tuolla edes näe nenäänsä pitemälle tuiskutuksen takia.