Tinder Oulussa
Aivan mahoton paikka keski-ikäselle miehelle. Kaikki naiset tuntuu olevan klooneja toisistaan elämän tyyliltä ja vaatimuksilta eikä kukaan halua edes tykätä oman ikästään miestä.
Joka Pirjo ja Marjatta sanoo etsivänsä "Seuraa loppuelämän seikkailuihin liikunnallisesta ja tervehenkisestä miehestä" muttei kerro itsestään mitään. Vai ovatko niin tylsän harmaita ettei ole mitään kerrottavaa ja miehen tehtävä olisi tuoda elämään se sisältö?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oulu 🤮
Olet oikeassa. Jo Kauko Röyhkä sen tiesi.
Oulu on ihana Ei ehkä faktisesti, rumaa ja kylmäähän täällä on. Vaan minulle. Tunnearvo. Olen asunut muuallakin mutta muistojen vuoksi I Oulu.
Itse asiaan, se Tinder lienee perCstä olit sitten missä tahansa. Itselläni on maailman paras ja rakkain mies, joten en tiedä näistä.
Sydänemojit jäivät pois. Tyhmä softa. I sydän Oulu jne.
Vierailija kirjoitti:
Oulu on ihana Ei ehkä faktisesti, rumaa ja kylmäähän täällä on. Vaan minulle. Tunnearvo. Olen asunut muuallakin mutta muistojen vuoksi I Oulu.
Itse asiaan, se Tinder lienee perCstä olit sitten missä tahansa. Itselläni on maailman paras ja rakkain mies, joten en tiedä näistä.
Kyllä tinder on erilainen vaikkapa Tampereella ja Helsingissä. Voi johtua sinkkunaisten suuresta määrästä että löytyy muitakin kuin Oulun klooninaiset.
Tällä hetkellä ei kyllä kohtaa Oulussa ketkään ihmiset kun eihä tuolla edes näe nenäänsä pitemälle tuiskutuksen takia.
Nää sun spämmit on niiiiin huonoja ULKOMAALAISETMIEHETHULLU