Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, mitä mieltä olette tämän talon sisustuksesta?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Imelän karamellista ja äitelää. Ja kaikki värisotkut sekaisin keskenään valokuvien, mauttomien esineiden ja runsaan tavaramäärän peittämänä. Saunatilat sentään rauhoittivat mieltä kuvajonon välillä.

Makkari kivan viistokattoinen hauskoine ikkunoineen, mutta sekin pilattu jollain taululla ja noilla kamalilla väreillä.

"Hoitohuoneessa" piuhat roikkuivat ikävästi.

Tuo oli jotain aivan järkyttävän kamalaa, jo ulkoapäin koko talo. Hyi olkoon. Ja en todellakaan ole mikään valkoisen tai mustavalkoharmaa-sisustuksen ihailija edes. Tuolla sairastuu.

Jopa tuo pihalampi ympäröity joillain kamoilla ja oliko intiaanitelttakin puskissa :o

Vierailija
42/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvin sopii tuollaiseen taloon 

Ja helvatun paljon kodikkaampi kuin steriilin valkoinen minimalismi tai synkeän tumma nykytyyli.

Ihan kuin mitään ei olisi tuolta väliltä. 

Niin, kumman mielipide tässä on se oikea ja parempi?

Mutta kun kysyttiin vain mielipidettä, niin olkoot. Pidä omasi ( mikän se muuten oli?) minä pysyn edelleen omassani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soma talo ulkoa. Toki jokin vähemmän makea, murretumpi roosa olisi makuuni enemmän. Sisäpuolesta en sano mitään. Toivotan onnea talon myymiseen.

Vierailija
44/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Etkö osaa itse päättää? 

Vierailija
45/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tykkää mistäkin, väliäkö tuolla nykysisustuksella kun rakennus kuitenkin ostetaan tyhjänä. Äkkiäkös noi seinät maalaa just sen värisiksi kun haluaa ja keittiö menisi muutenkin uusiksi.

Vierailija
46/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo oli tosi kiva, mutta häiritsi tosiaan, että joka huone oli sisustettu aivan eri tyylillä. Olohuoneen sisustus oli minun silmään levottomin enkä pitänyt siitä (yleensäkään en pidä että eri uskonnoista poimitaan eri elementtejä new agen tyyliin: on buddhan kuvia, enkelin siipiä, joogamattoja chakroilla ja kristalleita), mutta muut huoneet itsessään ihan kivoja. Eivät vain sopineet keskenään yhteen. 

Vierailija
47/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee vaan myyntiin, toivottavasti löytyy kylähullu kauppoja tekemään. Enpä ole pitkiin aikoihin nähnytkään mitään noin kammottavaa. 

Vierailija
48/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mieluinen omistajalle. Miksi arvostelet toisen sisustusta?

Vierailija
49/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan, mutta halusin kuulla muiden mielipiteitä. Eikö olisi saanut kysyä?

Vierailija
50/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mieluinen omistajalle. Miksi arvostelet toisen sisustusta?

Luitko otsikon :D "Rehellisesti, mitä mieltä olet sisustuksesta"??? Siis pyydettiin rehellistä kannanottoa. Miksi sinä tulet moralisoimaan tänne, kun ap pyytää mielipidettä? Haluatko että valehdellaan ja kehutaan? Maailma on raaka paikka, missä täytyy jopa niille omille lapsilleen tuottaa pettymyksiä, jotta selviävät elämässä.

Vierailija
51/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keittiön takia en ostais. Kun on tilaa, niin miksei voi laittaa kunnollista keittiötä

Vierailija
52/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat kuistit ikkunoineen, oivat aamukahvittelupaikat. 

Vierailija
53/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoa aivan ihana talo, sisustus huonolla tavalla sekalainen ja ilman punaista lankaa. Taulujen sijoittelu särki silmiä. Jostain yksittäisistä asioista tykkäsin kuitenkin sisustuksessakin. Omistaja tuntuu olevan näitä hieman hipahtavia uushenkisyydestä kiinnostuneita energia/enkelihoitoihmisiä.

Meillä on samaa tyyliä. Lempivärini on ruskea ja monen mielestä sitä on liikaa. Ruskea tosin on eri juttu isossa määrin, kuin vaaleanpunainen.

Olen nuorena ollut matkaopas ja minulla on paljon muistoja maailmalta. Mieheni on ollut vaihdossa, ulkomailla töissä. Kotimme sisustus on täysin vailla punaista lankaa

Vierailija
54/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan, mutta halusin kuulla muiden mielipiteitä. Eikö olisi saanut kysyä?

Et vain mainosta omaa myynnissä olevaa taloa?

Vierailija
55/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saisi aivan ihanan paikan. Olohuoneen värimaailma on intalaishenkisyydessään oikeastaan aika kiva, mutta ihan kummallisia juttuja on lisätty joukkoon. Pikkutalon kylppäri todella hirveä. 

Katon art deco-maalaukset ihania - itse tekisin pintarempan ja koko sisustuksen näistä inspiroituneena.

Vierailija
56/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen huvikumpu ja täynnä romua. Liikaa kaikkea, varsinkin tavaraa.

Vierailija
57/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joiden päätä alkaa särkeä kuvia katsoessa, olisi tarjolla tämmöinen:

https://www.etuovi.com/kohde/21235226?haku=M2094732379

Täydellisen yhtenäinen pienintä sohvatyynyä myöten. Mustat ikkunanpuitteet ja mustat kantit kehystävät jokaista reunaa, varmaankin kylpyhuoneen hammasharjakaapssskin. Kaikki on viimeisimmän muodin mukaan , eli 5 vuoden kuluttua sitten epämuodikkaan oloista ja jos rahasta ei ole puutetta niin kaikki uusiksi.

Taloa sisustettaessa on istuttu palavereissa kaupungin komeimmissa kokoustiloissa , juotu lattea ja selattu näytesivuja ja mallinnuksia, mutta kenelläkään ei ole ollut aikaa lähteä Hankoon asti ajamaan.

Näytti ihan siltä, että naapurin ikkunat, jotka myös päästävät ns merimaiseman sisälle valaisten tilat, oli kyllä kovasti lähellä.

Vierailija
58/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarit ja keittiö on ok. Itse voi sisustaa mieleisekseen.

Vierailija
59/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on tarjouksia tullut? :D

Vierailija
60/114 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava. En tykkää. Noin sekavasti sisustettua taloa ei voisi edes ostaa kun muistaisi aina miltä se näytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme