Huutokauppakeisari, järjetöntä rahantuhlausta
Katsoin kun joku osti tussinimmareilla pilatun kuparipannun ja maksoi siitä yli 600€. Desinkki by markku linnunpönttö 200€. Siis mitään designia ei siinä kyllä ollut.
kertooko tämä siitä, että jollain on rahaa hukattavaksi asti, vai vaan huonosta tyylitajusta. Olen aidosti hämmilläni.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaa polkuhintaan tavaraa ja myy eteenpäin kalliilla. Tämmöisiä on meidän kansallissankarit.
Mun tutun poika alakouluikäisenä laittoi ilmoituksia otan vastaan kirppisvaatteita. Teki ilmoituksia vähänkäytettyyn. Teki tätä vissiin 3 kesää ja ne, mitä ei voitu myydä vähänkäytetyssä, myi kesällä torissa. Kukaan ei arvostellut tätä tuöttömän yh äidin aktiivisuutta.
Aki ja Heli käy autolla hakemassa myytävää, laittaa katteen päälle, ihmiset saa julkisuutta ja valtio verotuloja. Mitä huonoa siinä on ? Ei kaikista tavaroista tule voittoa satoja %
Ensin kertomuksessasi tekijä on tutun poika, alakouluikäinen.
Hetken päästä yh-äiti. Koita nyt päättää edes se sukupuoli ennenkuin suollat tällaista soopaa.
Pahoittelen. Sunnuntaisin on sunnuntain väsymykset. Äiti laittoi ilmoitukset pojat puolesta. Koskaan ei kukaan sanonut älä kerjää jne eikö ole varaa elättää omaa lastaan.
Ihmettelen kun ihmiset maksavat kuparipannuista huimia summia. Itse en ole koskaan niistä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun ihmiset maksavat kuparipannuista huimia summia. Itse en ole koskaan niistä tykännyt.
se on tietyntyyppisille ihmisille tehty ohjelma ja ilmiö ja siksi halukkaita maksamaan. En sano muuta, enkä aio avata käsitettä "tietyn tyyppiset ihmiset"
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuparipannut ja Markun tekeleet on etukäteen sovittua käsikirjoitusta. Kukaan halua oikeasti maksaa noista mitään.
Onko nyt sentään kaikki. Mutta paljon on sovittua käsikirjoitusta. Kun eräässä 90 päivää morsian ohjelmassa oli Suomalainen , hän paljasti että suuri osa on käsikirjoitettua koko sarjassa. Tuotantoyhtiö ei oikein hyvällä katsonut sitä paljastusta. Näytellään, leikataan , leikataan ja näytellään...
Tää on kaikki käsinirjoitettua...myös nämä ostotapahtumat mitä timgitaan ja mitä maksetaan...tää on kuin huonoa näytelmää..
Ainakin noiden julkkisten tavaroihin on jo ostajakin käsikirjoitettu ja mitä niistä maksetaan.
Ohjelma menestyisi ilman keisariakin. Myisivät vain TV aikaa terveisten ja nimen kertomisen verran.
No muissakin huutokaupoissa käyneenä voin sanoa että aina on yleisössä joitain ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan ylihintaa jostain haluamastaan tuotteesta.
Mutta huutokauppa yleensäkin keksintönä on nerokas. Ainakin ne, missä itse olen käynyt, on hinnat aina nousseet järjettömyyksiin joten siksipä en niissä enää käykään.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma menestyisi ilman keisariakin. Myisivät vain TV aikaa terveisten ja nimen kertomisen verran.
Itke lisää
Vierailija kirjoitti:
Siinähän ihmettelet 😂
Vierailija kirjoitti:
Tää on kaikki käsinirjoitettua...myös nämä ostotapahtumat mitä timgitaan ja mitä maksetaan...tää on kuin huonoa näytelmää..
Ainakin noiden julkkisten tavaroihin on jo ostajakin käsikirjoitettu ja mitä niistä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä paskaa suolletaan kerrasta toiseen tv:ssä? Kaatopaikkakamaa kansalle...
Aluksi tämä oli ihan kiva ohjelma mutta ei tätä sontaa enää viitsi katsoa.
Alkoi jutut mennä tosi huonoiksi, Aki käyttää tietämättömiä myyjiä hyväksi huijaamalla hinnoissa.
Toivottavasti tämä ohjelma lopetetaan pian ja tilalle tulisi jotain katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimmarit kuparipannussa oli?
Hinnasta päätellen Elviksen ja John Lennonin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä paskaa suolletaan kerrasta toiseen tv:ssä? Kaatopaikkakamaa kansalle...
Alkoi jutut mennä tosi huonoiksi, Aki käyttää tietämättömiä myyjiä hyväksi huijaamalla hinnoissa.
Toivottavasti tämä ohjelma lopetetaan pian ja tilalle tulisi jotain katsottavaa.
Aki ei huijaa hinnoissa. Hän maksaa sen minkä pystyy.
Koska juntteus istuu syvällä, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso ja anna niiden katsoa ketkä tykkää. Ei nyt sun toive ole mikään ykkösasia. Mun mielestä saisi kaikki ohjelmat lopettaa kun en töllöä katso. Kuulostaako hyvältä.
JOs on todellista, että Aki maksaa esim. kuparipannusta 5 € ja saa siitä 200-400 € niin jossain on pahasti mätää. Kyllä käy ihmisiä sääliksi, kun joku ilkeää tarjota vain roposia ihmisten normaalihinnalla ostamista tavaroista ja itse ahnehtii älytöntä voittoa. Kenenkään ei pitäisi maksaa mitään nimikoinneilla tärvellyistä pannuista.Varsinkaan, kun ne ovat väärennökiä.En usko, että Aki on tehnyt yhtään noista pannuista itse, vaikka allekirjoittaakin ne. Uskomatonta touhua.
Ja mitä lisäarvoa sen nimmari pannulle tuo, päinvastoin pilaa pannut nimmarillaan, mutta joku tollo siitäkin on valmis maksamaan.
Aivan ensimmäistä jaksoa jaksoin pari minuuttia katsoa, kuvottamaan alkoi ja vaihdoin kanavaa.
En ole katsellut aikoihin kuin satunnaisesti. Olen itse hankkinut huonekaluja ja käyttö- ja koriste-esineitä sekä huutokaupoista että kirppareilta. Hölmönä kuvittelin kasvattavani hintatietoisuuttani, muttei se ole oikein onnistunut kuin joidenkin kalliiden tuotteiden osalta. Sen verran käsikirjoitettua sirkusta koko ohjelma.
Hölmistyneenä kerran katsoin, kun joku vähän vanhempi mies sai sen hetkensä telkkarissa ja valokuvansa huutokauppakamarin seinälle maksamalla sen 600 euroa siitä tussatusta pannusta. Kertoi sen olleen hänen kolmas kallis pannunsa, ettei lasten tarvitse perinnönjaossa niistä tapella, kun on jokaiselle oma. Jep, jep...
Toisaalta sättiväthän ihmiset edelleen näyttelijöitäkin näiden esittämien roolihahmojen toilailuista. Jep, jep sillekin.