Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että on päässyt yli exästä?

Vierailija
07.04.2024 |

Ajattelen, että olen kyllä päässyt. Mutta sitten, jos selaan vanhoja kuvia ja hän on siellä, niin itken välittömästi. Tarkoittaako se, että ei ole yli vai voiko olla yli, mutta vaikkapa vuosia myöhemminkin itkeä kuvan takia?

Ja en missään nimessä haluaisi yhteen takaisin. Ero oli ihan syystä, mutta hyvin hoidettu yhteisellä päätöksellä ilman mitään draamaa, ei pettämistä tms. Toki siinä tilanteessa, että minä rakastin aivan luita ja ytimiäni myöten häntä. Pelkästään hänen kasvonsa aiheuttivat minussa aivan hurjan rakkauden tulvan, eikä niin ole tapahtunut muiden kanssa. Ja niin se hänen kuvansa tekee edelleen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasta, ei se ole sinulta eikä keneltäkään toiselta pois. Ei ole esteenä myöskään uudelle suhteelle. Rakastua voi vaikka menneisyydessä olisi rakkaita ihmisiä. Suhtaudu tunteeseen takertuminen sijaan voimavarana, kauniina muistona.

Ihana viesti. Eipä se tosiaan estä uutta parisuhdettakaan. Kun ei ole kuitenkaan kyse sellaisesta surusta, mihin tarvisi laastarin. Voin rakastaa uutta ihan yhtä kovasti tai todennäköisesti enemmänkin, jos vihdoin saan takaisin sen kaiken minkä annan.

Ap.

Jos rakastat exääsi niin älä lähde uuteen suhteeseen. On perverssio antaa toiselle puolikas sydän. Tuskin itsekään haluaisit että sinun mies vaikkakin salaa rakastaa entistään. 

Palaa takaisin miehen luokse tai ole yksin. Kaikki aloittajan kirjoittama kertoo että kyseessä on hyvin vähän kehittynyt ihminen. Tuntuu kaikki pyörivän oman navan ympärillä

Vierailija
22/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasta, ei se ole sinulta eikä keneltäkään toiselta pois. Ei ole esteenä myöskään uudelle suhteelle. Rakastua voi vaikka menneisyydessä olisi rakkaita ihmisiä. Suhtaudu tunteeseen takertuminen sijaan voimavarana, kauniina muistona.

Ihana viesti. Eipä se tosiaan estä uutta parisuhdettakaan. Kun ei ole kuitenkaan kyse sellaisesta surusta, mihin tarvisi laastarin. Voin rakastaa uutta ihan yhtä kovasti tai todennäköisesti enemmänkin, jos vihdoin saan takaisin sen kaiken minkä annan.

Ap.

Jos sinulle rakkaus on sitä että saat takaisin kaiken minkä annat, et ole ymmärtänyt rakkaudesta edes alkeita. Euro mulle, euro sulle ei ole rakkautta vaan vaihtokauppa, ainoastaan oikeudenmukaisuutta joka on rakkauden nollataso. Kun molemmat ovat oikealla rakkaudella suhteessa, valmiit vaikka kärsimään vääryyttä ja antamaan enemmän kuin saavat, on onnellinen avioliitto varma asia.

Ne jotka noudattavat periaatetta saan takaisin kaiken minkä annan, epäonnistuminen on aivan varma asia, asenne on väärä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Jos sinulle rakkaus on sitä että saat takaisin kaiken minkä annat, et ole ymmärtänyt rakkaudesta edes alkeita. Euro mulle, euro sulle ei ole rakkautta vaan vaihtokauppa, ainoastaan oikeudenmukaisuutta joka on rakkauden nollataso. Kun molemmat ovat oikealla rakkaudella suhteessa, valmiit vaikka kärsimään vääryyttä j

Oletpa surullinen ihminen surullisen analyysisi kanssa. Miksi olla parisuhteessa, jossa toinen rakastaa vain puolivillaisesti? Itse rakastat täysillä ja olet varma, että tämä on loppuelämäsi ihminen, niin toinen on silleen "oot sä kyllä ihan kiva" ja "no, en mä nyt tässä tulevaisuutta ala miettimään". Sitä takoitin tasapuolisuudella. Itsekö jäisit tyytyväisenä tuollaiseen tilanteeseen? 

Olen myös ollut parisuhteessa, jossa annoin hellyyttä vaikka miten, mutta en millään keskustelullakaan saanut sitä takaisin, vaikka miten paljon sellaista olisin kaivannut.

Kyllä tietyissä asioissa pitää olla asiat tasoissa. Rakkauden määrä ja laatu nyt vähintäänkin, jos yhtään itseään arvostaa.

Vierailija
24/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana 20 vuoden suhde. Olen todellakin yli ex miehestä. Hän on minulle yhdentekevä. Minua ei kiinnosta onko hän hengissä vai haudassa. En ikävöi enkä tunne häntä kohtaan mitään. Toki tunteiden kuolemista auttoi kun sain häneltä kunnolla turpiin. En ole nähnyt exää eron jälkeen enkä halua nähdäkään vaikka meillä on yhteisiä lapsia. Minulle häntä ei ole enää olemassa. 

Vierailija
25/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla takana 20 vuoden suhde. Olen todellakin yli ex miehestä. Hän on minulle yhdentekevä. Minua ei kiinnosta onko hän hengissä vai haudassa. En ikävöi enkä tunne häntä kohtaan mitään. Toki tunteiden kuolemista auttoi kun sain häneltä kunnolla turpiin. En ole nähnyt exää eron jälkeen enkä halua nähdäkään vaikka meillä on yhteisiä lapsia. Minulle häntä ei ole enää olemassa. 

Tiedän tämänkin version erosta ja olen sen kokenut. Se fiilis kun ero oli vain onnea. Sitten tää toinen, joka oli oikea päätös molempien kannalta, mutta rakkaushana vähän tiputtelee edelleen. Loppuu aikanaan nämä viimeiset aallot varmasti.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä