Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ KANNETTAVA?

Vierailija
20.01.2007 |

Apua! Nyt pitäisi ostaa kotiin hyvä peruskannettava, jolla voin surffailla sängyssä ja hoitaa asioita sujuvasti. Äidin leluksi toisin sanoen.

Kaikilla tuttavilla on oma käsitys siitä, mitä merkkiä ei ainakaan kannata ostaa; ei Aceria, ei HPta...

Tarjouksissa näyttää olevan kannettavia hintaan 799 vähän siellä sun täällä.

Auttakaa! Mikä minun kannattaisi ostaa??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis käyttö on netissä surffailua eikä juuri muuta. Suosittelen muistiksi 1024 (512:kin riittää mutta kannattaa silti ottaa enemmän), kiintolevy 80 tai enemmän

Vierailija
22/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos siis käyttö on netissä surffailua eikä juuri muuta. Suosittelen muistiksi 1024 (512:kin riittää mutta kannattaa silti ottaa enemmän), kiintolevy 80 tai enemmän

eli lähinnä luen ja kirjotan sähköpostia ja palstailen av:lla! ;) Innostuin, kun tässä ei tarvii miettiä viruksia ja torjuntaohjelman päivityksiä, kun niitä ei tän koneen vaivaksi tule.

Ollut hintansa arvoinen ja olenpa innostunut noita muitakin ohjelmia käyttämään eli esim. musiikit kuuntelen nykyään tämän iBookin kautta. Ja käytön oppiminen oli helppoa vaikka pc :tä olen tähän asti käyttänyt ja käytän edelleen töissä.

Mutta tämä nyt meni vähän asian ohi, kun ap ei ollut macista kiinnostunut. Jos joku kuitenkin hankkimista suunnittelee, niin suosittelen! :)

Vierailija
24/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www. netanttila. com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=254309&shopId=19651&findPath=true&compartmentId=20152&categoryId=31154&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

välilyönnit pois tietty

Vierailija
25/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään negatiivista sanottavaa, akku kestää jne.

t. mamma joka nytkin surffailee tällä ko. koneella :)

Vierailija
26/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

intel celeronin lopputarkastus/rasitustesti ei ole niin kattava kuin esim intel pentiumin ja ne on hieman ns. ylikellotettuja. Tämä aiheuttaa sen että prosessorin suorittamissa laskutoimituksissa tapahtuu herkemmin virheitä, joka taas huonolla tuurilla jumittaa koko koneen, eli se on pakko käynnistää uudelleen " väkisin" .

Verrattuna AMD Semproniin hinta on sama, mutta AMD:n kanssa ongelmia on vähemmän ja se on luotettavampi.

Kansankielellä siis... Celeron kaataa tietokoneen useammin kuin Sempron vaikka et itse tekisi mitään " väärää"

Vierailija
27/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehellä macbook ja aina kuin vain mahdollista lainaan sitä esim. mennessäni yliopistolle kirjoittamaan. Tällä kokemuksella ostaisin itselleni myös sen. Joitakin juttuja en ole osannut tehdä sillä ja olen joutunut soittamaan miehelle ja kysymään neuvoa. Millainenhan muuten olisi Sonyn Vaio? On ainakin mahtavan pieni (ja kamalan kallis!!!)

Vierailija
28/28 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja mulla ollut macci käytössä kaksi vuotta, ja hyvin pelittää ilman mitään virustorjunta ohjelmia.