Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet tänä sunnuntaina?

Vierailija
07.04.2024 |

Oli niin mukavaa kun pääsiäisenä oli monta vapaata. Nyt jo aamusta valmistaudun huomiseen työpäivään.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vaatteita ja ompelen verhoja.

Vierailija
42/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lomalla. Missiona on saada kämppä raivattua kaikesta turhasta. Viikon jo raivannut ja vielä viikko aikaa raivata. Tänään teen vähän rauhallisemmin.

Muuta hommaa tälle päivälle on kaivella taimikasvatusvälineitä ja multia ja siemeniä esiin tiistaista kylvöä varten valmiiksi. Huomeniltana on uusikuu, niin pääsee sitten heti tiistaiaamuna kylvämään ja istuttamaan pistokkaat multiin.

Teen myös ensi viikon menun, laadin ostoslistaa, teen aamiaisia ja lounaita valmiiksi.

Ulkona niin huono sää, että ulkoilu jää tänään tyngäksi.

Kuuklasin tuon uuden kuun mutta en tullut viisaammaksi 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken vähän siivoilin, tein kanasalaatin ja nyt varmaan vähän rentoilen. Vieraita tulossa tänään, heidän kans sit seurustelen. Illalla varmaan lukemista ja kasvonaamio tms. hemmottelua. 

Vierailija
44/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskellen su menee parhaiten.

Kannabista, hyvää musaa, seksiä, hyväilyjä, hierontaa, hyvää ruokaa ja multimediaviihteettä kehiin niin sujuu nautintopäivä varsin mukavasti 😊

Vierailija
45/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautiskellen su menee parhaiten.

Kannabista, hyvää musaa, seksiä, hyväilyjä, hierontaa, hyvää ruokaa ja multimediaviihteettä kehiin niin sujuu nautintopäivä varsin mukavasti 😊

Harmi kun Alko ei ole auki niin ei saa hyvää punaviiniä.

Vierailija
46/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla aion masturboida saunassa ennen työviikon alkua.

Vierailija
47/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustan kevättä olohuoneeseen ja teen koulutehtävät loppuun. Koiran kanssa lenkille myös. Ihana vapaapäivä ja vasta alussa! Surettaa näiden puolesta ketkä ei palaudu töistään 😞 Itse olen onnellisessa asemassa että työstressi nolla ja nautin illoista ja viikonlopuista! 

Hellanlettas sentään. Ei tarvitse surea muitten puolesta. Voin luvata että, sullekkin tulee vielä hetki kun mikään aika ei enää palauta sua mihinkään. Kyseleppäs sitten uudestaan....kun täytät 60v.

Ai, no, pitäiskö sitten alkaa nyt jo valittamaan asiasta. Mulla kevyt toimistotyö ja etänä 60%. Jos sama meno jatkuu niin en usko että 60-vuotiaanakaan vielä jotenkin liikaa kuormittuisin. Tietty oma asennekin vaikuttaa..

Vierailija
48/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla sauvakävelylenkillä.  Onneksi, nyt sataakin jo vettä.

Surffailen ja välillä neulon sukkaa. 

Ei sen ihmeellisempää tekemistä tälle päivälle.

Vierailija
49/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää valmistautua jo nyt huomiseen työpäivään, vai tarkoititko, että aivosi rupeaa työstämään asiaa, vaikket edes haluaisi? 

Mietin, ehtiikö pyykit kuivua ja hiukset pitäisi pestä. En saa aloitettua mitään, kun tuntuu että pitää kohta lopettaa. Ajattelen jo töitä, vaikka en voi kotoa käsin tehdä asialle mitään kun työ riippuu asiakkaista siinä hetkessä.

Vierailija
50/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paistanut lettuja lastenlapsille klo 7 ja pitänyt heille seuraa. Kohta lounasta ja kun lähtevät nautin ip kahvit ja siivoamme talon joka on myllätty täysin, tehty majoja yms 😅

Vierailija
51/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi koiran lenkityksellä, kahvilla ja kirjalla. Toinen pyykkikoneellinen menossa eli kotitöitä. Tilasin netistä kaksi vaatetta. Harvoin tilaan netistä, mutta nyt tilasin.  Nyt lounaan tekoon, leivon sämpylöitä, ehkäpä jotain muutakin tänään. Leffaan olin aikeissa suunnata kun luvattiin sadetta, mutta nyt sääennuste ei vaikutakaan enää niin huonolta. 

Lukemista, budjetointia, tv:n katselua, lenkki, ehkäpä sauna sitten illemmalla. Ja rentoilua perheen kanssa ja valmistautumista työviikkoon.

Vierailija
52/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään 

Vierailija
53/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään 

Vierailija
54/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vasta aamukahvilla. Kohta pitäisi alkaa tekee koulutehtävää. Siihen varaan n kolme tuntia. Miesystävä aikoi tulla klo 16 aikaan käymään. Leivotaan porkkanapiirakkaa ja tehdään lihapullat. Mies saa olla apulaisena. 

Vierailija
55/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lomalla. Missiona on saada kämppä raivattua kaikesta turhasta. Viikon jo raivannut ja vielä viikko aikaa raivata. Tänään teen vähän rauhallisemmin.

Muuta hommaa tälle päivälle on kaivella taimikasvatusvälineitä ja multia ja siemeniä esiin tiistaista kylvöä varten valmiiksi. Huomeniltana on uusikuu, niin pääsee sitten heti tiistaiaamuna kylvämään ja istuttamaan pistokkaat multiin.

Teen myös ensi viikon menun, laadin ostoslistaa, teen aamiaisia ja lounaita valmiiksi.

Ulkona niin huono sää, että ulkoilu jää tänään tyngäksi.

Kuuklasin tuon uuden kuun mutta en tullut viisaammaksi 🤔

Uudenkuun ja täysikuun välinen aika on ns yläkuu, silloin kylvetään, koulitaan, istutetaan kasvit jotka tekevät satoa maan yläpuolisiin osiin. Eli kasveja joiden halutaan kasvavan ylöspäin.

Täysikuun ja uusikuun välinen aika on ns alakuu, jolloin kylvetään juureksia, koska silloin halutaan hyvä sato maanpinnan alapuolisiin osiin.

Vierailija
56/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkasin lounasta ja samalla myös ruokaa alkuviikoksi. Siinä mielessä valmistauduin työviikkoon. Tykkään, kun on valmista ruokaa kun on etänä tai tulee töistä. Pyöräytän astianpesukoneen pesuohjelman, kun sähkö on tänään halpaa. Samoilla vauhdeilla pesen kahvinkeittimen. Myöhemmin joko salille tai ulkoilemaan. Hyvä kirja myös kesken, että, sen parissa myös.

Vierailija
57/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin valmistaudutaan uuteen työviikkoon. 

Teen aamuista helpompia valmistamalla 3-4 aamun aamupalat valmiiksi jääkaappiin. Lounaat on jo pakkasessa valmiina, sieltä otan rasian aamulla sulamaan ja se on sulanut mikrotusta varten lounasaikaan mennessä.

Pakkaan työvaatteet ja muut tarvittavat välineet kassiin ja kassin vien eteiseen valmiiksi.

Lataan työpuhelimen.

Tarkistan vielä, että minne pitää aamulla mennä ja monelta on herätys. Jos kohde on vieras, katson mapsista miten sinne ajetaan.

Teen suunnitelman ensi viikon päivällisistä ja teen kauppalistan. Käyn kaupassa tänään tai alkuviikosta.

Vierailija
58/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan naisystäväni ja harrastetaan seksiä.

Vierailija
59/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vasta lopettelen myöhäistä aamiaista hyvin nukutun yön jälkeen. Iltapäivällä lähdetään lounaalle rantaravintolan terassille (lämpötila mukavat +25C). Jossain välissä lenkille ja kuntosalille, illalla katsotaan leffaa.

Vierailija
60/68 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustan kevättä olohuoneeseen ja teen koulutehtävät loppuun. Koiran kanssa lenkille myös. Ihana vapaapäivä ja vasta alussa! Surettaa näiden puolesta ketkä ei palaudu töistään 😞 Itse olen onnellisessa asemassa että työstressi nolla ja nautin illoista ja viikonlopuista! 

Hellanlettas sentään. Ei tarvitse surea muitten puolesta. Voin luvata että, sullekkin tulee vielä hetki kun mikään aika ei enää palauta sua mihinkään. Kyseleppäs sitten uudestaan....kun täytät 60v.

Ai, no, pitäiskö sitten alkaa nyt jo valittamaan asiasta. Mulla kevyt toimistotyö ja etänä 60%. Jos sama meno jatkuu niin en usko että 60-vuotiaanakaan vielä jotenkin liikaa kuormittuisin. Tietty oma asennekin vaikuttaa..

Joo, oma asenne vaikuttaa kyllä, mutta ei toisten sääliminen. Kaikilla ei ole kevyttä toimistotyötä etänä. Senkus nautit palautumisesta, mutta tuo säälimis juttu ei ole aikuismaista. Täällä tehdään töitä erilaisissa ammateissa, ja jokainen palautuu eri tavoin, tai on palautumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä