Mitä teet tänä sunnuntaina?
Oli niin mukavaa kun pääsiäisenä oli monta vapaata. Nyt jo aamusta valmistaudun huomiseen työpäivään.
Kommentit (68)
Koiralenkit ja kävin kaupassa. Kattelen telkkaria ja lepäilen. Illalla lähden ajelemaan 30km yövuoroon.
Sisustan kevättä olohuoneeseen ja teen koulutehtävät loppuun. Koiran kanssa lenkille myös. Ihana vapaapäivä ja vasta alussa! Surettaa näiden puolesta ketkä ei palaudu töistään 😞 Itse olen onnellisessa asemassa että työstressi nolla ja nautin illoista ja viikonlopuista!
Olin koko pääsiäisen töissä. Nyt lomaa kaksi viikkoa:) Lähden huomenna Rodokselle reilu viikoksi. Tällä hetkellä elämä tuntuu ihan siedettävältä.
Olen lomalla. Missiona on saada kämppä raivattua kaikesta turhasta. Viikon jo raivannut ja vielä viikko aikaa raivata. Tänään teen vähän rauhallisemmin.
Muuta hommaa tälle päivälle on kaivella taimikasvatusvälineitä ja multia ja siemeniä esiin tiistaista kylvöä varten valmiiksi. Huomeniltana on uusikuu, niin pääsee sitten heti tiistaiaamuna kylvämään ja istuttamaan pistokkaat multiin.
Teen myös ensi viikon menun, laadin ostoslistaa, teen aamiaisia ja lounaita valmiiksi.
Ulkona niin huono sää, että ulkoilu jää tänään tyngäksi.
Täällä vielä pedissä mötkyilen ja kohta nousen kahvin ja puuron keittoon. Mummon luo iltapäivällä syömään ja auttamaan ristisanatehtävissä. Illalla teen pitkän kävelylenkin ja suunnittelen samalla huomista työpäivää.
Ei tarvitse valmistautua huomenna töihin. Pääsiäinen meni töissä päivystyksessä ja huomisesta vapaata neljä päivää ja sen jälkeen kevätloma kaksi viikkoa.
Miksi sinun pitää valmistautua jo nyt huomiseen työpäivään, vai tarkoititko, että aivosi rupeaa työstämään asiaa, vaikket edes haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Sisustan kevättä olohuoneeseen ja teen koulutehtävät loppuun. Koiran kanssa lenkille myös. Ihana vapaapäivä ja vasta alussa! Surettaa näiden puolesta ketkä ei palaudu töistään 😞 Itse olen onnellisessa asemassa että työstressi nolla ja nautin illoista ja viikonlopuista!
Hellanlettas sentään. Ei tarvitse surea muitten puolesta. Voin luvata että, sullekkin tulee vielä hetki kun mikään aika ei enää palauta sua mihinkään. Kyseleppäs sitten uudestaan....kun täytät 60v.
Ainakin katson jääkiekkoa netisä kun poika on ulkomailla turnauksessa. Paljon muuta tekemistä ei olekkaan, pitää keksiä jotain.
Varmaan homostelen tuon poikaystäväni kanssa. Teemme sitä aina sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Istun parhaillaan Jumalanpalveluksessa.
Ja?
Ja oot Vauva-palstalla.
Sehän on ihan sama kuin jos istuisit vessanpytyllä siis sinulle.
Tuliko kakka tänään?
Vierailija kirjoitti:
Ja kirjoittelet tänne samalla. Ei taida sana kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan homostelen tuon poikaystäväni kanssa. Teemme sitä aina sunnuntaina.
Katsotteko kirkon menoja samalla? Sekin voi tietysti olla aika kiihoittavaa, siinä samalla kuunnella jumalan sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistun Kokoomuksen paikallisosaston tulevaisuuden Suomi keskustelupiiriin. Sen jälkeen Lions Club ja Rotary tapaamiset.
Voihan vee, oletko joku vapaa..m.uurari?
Mulla tuli mieleen vaihto-oppilasvuosi. Australiassa.
Mennään Kärkkäisen sikapäiville. Tarkoitus löytää lapselle vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja?
Ja oot Vauva-palstalla.
Sehän on ihan sama kuin jos istuisit vessanpytyllä siis sinulle.
Tuliko kakka tänään?
Olen mukana henkilökohtaisena avustajana. Kakka ei tule joka päivä, mutta vatsa toimii kuin sveitsiläinen kello.
Vierailija kirjoitti:
Olin koko pääsiäisen töissä. Nyt lomaa kaksi viikkoa:) Lähden huomenna Rodokselle reilu viikoksi. Tällä hetkellä elämä tuntuu ihan siedettävältä.
Muista että se aurinko vanhentaa ihoa tosi paljon.
Miekin olin töissä pääsiäisen. Ne ylimääräiset vapaat on suunniteltu kesäkuulle kun lähdetään poikaystävän kanssa reissuun eurooppaa kiertämään, loma siihen perään
Ajattelin hakea pizzaa mutta vielä auki että ravintolastako vai kaupan pakastealtaasta. Ehkä kaupasta kun täytyy kuitenkin jotain evästä keksiä huomiseksi töihinkin.