Voi vi**u mikä keli!
Huhtikuu ja jäälumisademyrsky. Lähenpä vaikka hiihtämään stna kun pitää suomalaisen elämä olla aina yhtä kärsimystä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti tulla Keski-Euroopan talvet. Jekutettiinko meitä?
Mä olen myös kovasti odotellut ilmaston lämpenemistä vuosikymmenet, mutta eipä se vaan perkule lämpene!
Ehkä se lämpenee, mutta me ei vain huomata sitä, koska sää on eri kuin ilmasto.
Okei no jos sitä ei edes huomata niin mitä sitä silloin yritetään poliittisesti estää.. kunhan lypsää rahaa propagandallaan paskiaiset
Vierailija kirjoitti:
Kohta kesä on jo ohi ja 7kk talvi alkaa taas...
Toukokuu voi olla yhtä kylmää kuin nyt. Eli 3 kuukautta kesää, nopee 4 viikon syksy ja talvi alkaa lokakuussa. Hyhhyh.
Aurinko paistaa ja loput vähäiset lumet saa kyytiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös kovasti odotellut ilmaston lämpenemistä vuosikymmenet, mutta eipä se vaan perkule lämpene!
hyvä muistisääntö - jos on lämmintä = ilmasto, jos on kylmää = sää
Isä ja äiti asuu lämpöisessä maassa, mutta ei tulisi edes mieleenkään mennä kyläilemään. Olen syntynyt oikeaan maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sietää tai muuttaa pois
Moni on luvannut muuttaa muualle joku säiden tai väärän pressan takia. Muuttiko ne?
Mä muutan heti kun on mahdollista
Tervemenoa!
Kiitos, ei tule ikävä! Ihmisetkin just tollasia synkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei edes tajua, mikä ero on säällä ja kelillä.
Huomenna on uus päivä. Älä kitise, vaan keksi jotain tekemistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei edes tajua, mikä ero on säällä ja kelillä.
Sää keli ilmasto ihan sama, on toitotettu vuosikymmenet, että Suomessa ei lapset kohta näe enää talvea.
Ja vitut, kusetusta ja paskaa kaikki tyynni.
Ja porukka uskoo, niin kuin johonkin rokotteeseenkin!
No lihavilla on ainakin mukavaa kun ei ole +10 astetta, jotta voisi sanoa, että on kamalat helteet ja kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se niin on että pohjoisessa on kylmempää luonnostaan. Ei hiilidioksidi muuta planetaarisia ilmamassoja. Ihan pelkkää agendaa ja ilmastoteknologian myyntiä ja pelottelua poliitikoilta. Suomi on ollut aina 4 vuodenajan maa jääkauden jälkeen. Ei sitä pakokaasut ja ihmisen nysvääminen muuta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voin maata olkkarissa verhot kiinni koko päivän. Olkoon ulkona mitä on, sinne en lähde.
Ei niitä voi kiinni pitää koska sitten on vielä pimeämpää.
Ap siihen auttaa Alkon viina. Unohtuu ankeus ja saa palkkioksi krapulan ja masennuksen, joka kestää viikon. Maailman onnellisin maa joopa joo...
Jos puhutaan global warmingista, niin silloin se todella täytyy olla global. Ei aleta väistämään ja selittelemään, että kyllä etelässä lämpiää ihan kuin se kumoaisi sen, että pohjoisessa kylmenee entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se niin on että pohjoisessa on kylmempää luonnostaan. Ei hiilidioksidi muuta planetaarisia ilmamassoja. Ihan pelkkää agendaa ja ilmastoteknologian myyntiä ja pelottelua poliitikoilta. Suomi on ollut aina 4 vuodenajan maa jääkauden jälkeen. Ei sitä pakokaasut ja ihmisen nysvääminen muuta.
Suomessa on 2 vuodenaikaa, talvi ja syksy. Muutaman kk päästä talvi loppuu ja syksyn sateet alkavat.
Pitäisi saada aurausvero , jokainen suomalainen maksaa jos lunta sataa. Jos sataa esim tunnin, niin se olisi 10 c per talous. Jos sade onkin raskasta räntää ja se pitää aurata niin vero olisikin 15c tunti.
Tunnin lenkin tein. Tuulee ja sataa vettä. Raikastui mieli ja keho. Sään mukaiset vaatteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada aurausvero , jokainen suomalainen maksaa jos lunta sataa. Jos sataa esim tunnin, niin se olisi 10 c per talous. Jos sade onkin raskasta räntää ja se pitää aurata niin vero olisikin 15c tunti.
Sellanen on jo, kiinteistövero.
No, kannatta muuttaa hieman etelämmäksi, niin voit nauttia veden sääntelystä ja kuivuudesta ja kuumuudesta.
Täällä vaikutus voi olla erilainen, kun kukaan ei sitä tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Äärikelit voimistuu eli lumimyräkät voi olla just tällasia kuin tänä talvena.