Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä normaalia, että äiti ei ottanut yhteyttä minuun pääsiäisenä kertaakaan vaikka tiesi minun olevan yksin

Vierailija
06.04.2024 |

Ei viestiä ei mitään.

Hän itse oli miehen ja muutaman sukulaisen kanssa.

Ei ole huvittanut olla äidin kanssa tekemisissä enää oikein 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole

Ilmeisen huonot välit teillä. 

Vierailija
2/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan ok välit, tosin äitini ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt äitini kanssa tiiviisti yhteyttä.

Olet kuitenkin tasavertainen äitisi kanssa ja sinullakin on mahdollisuus yhteyttä pitää. 

Vierailija
4/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Miksi et ottanut yhteyttä äitisi itse? 

Vierailija
5/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä pääsiäisen ajassa on sinulle, jotta juuri tuolloin tarvitset yhteydenottoa?

Soititko itse äidillesi?

Vierailija
6/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhteydessä äitini kanssa viikoittain. Asun yksin.

En nyt muista oliko yhteydessä pääsiäisen aikaan,mutta muuten ollaan. En näe tässä mitään outoa tai loukkaantumisen arvoista.

Itse soittelen varmaan liikaakin. Sitten jos en vaikka viikkoon soita niin soittaa Itse.

Vierailija
7/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä ottanut yhteyttä?

Vierailija
8/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et ole normaali.

Vierailija
9/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa mikäli ap on alaikäinen lapsi. Ja yksin kotona tms.

Minkäikäinen ap on?

Vierailija
10/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei ottanut omakaan äiti. Voi olla, että hän ajatteli ihan samaa minusta.

Vierailija
11/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tuossa tunteessasi on varmasti jokin syy joka juontaa lapsuudestasi. Ajattelen itse äitinä että pyrkisin olenaab yhteydessä lapseeni vaikka hän ei olisi niin aktiivinen. 

Vierailija
12/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle psykiatri sanoi, että vastuu yhteydenpidosta on aina vanhemmalla, riippumatta siitä, minkä ikäisiä osalliset ovat. Koska roolit eivät muutu, elleivät sitten aivan loppuvaiheessa. En tiedä olenko asiasta aivan samaa mieltä, mutta jokseenkin tylyä on ylipäätään lähipiiriltä olla aivan hiljaa, jos tietävät jonkun yksin pyhiään viettävän.

Vierailija
13/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä pitkät pyhät, miten pitkään olet asunut itsekseen?

Vierailija
14/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on omasta halustaan yksin. Ihminen tuskin jää yksin, jos kykenee normaaliin vuorovaikutukseen eikä ole muille raivoava sosiopaatti.

Minä äitinä kunnioitan lapsiani enkä tungettele. He ovat aikuisia ja sellaisina heitä kohtelen. 

Vierailija
15/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu is back! Pitkästä aikaa. 

Vierailija
16/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on omasta halustaan yksin. Ihminen tuskin jää yksin, jos kykenee normaaliin vuorovaikutukseen eikä ole muille raivoava sosiopaatti.

Minä äitinä kunnioitan lapsiani enkä tungettele. He ovat aikuisia ja sellaisina heitä kohtelen. 

Annoin peukun alas koska kaikki yksinolevat eivät todellakaan ole "raivoavia sosiopaatteja".

Vierailija
17/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuunkaan lapset ottaneet. Ajattelin odotella josko hoksaisivat että minä olen aina yksin. No, ehkä ne ei vaan hoksanneet.

Vierailija
18/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, ettei äitini ole kysynyt mitään kuulumisia, vaikka asumme lähellä Viertolaa.

Vierailija
19/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pääsiäinen ei ole mikään erityinen pyhä. 

Munaako äitisi olisi sinulle pitänyt tuputtaa? 

Miksi et itse ottanut yhteyttä? 

Vaikea sanoa jos oletkin itse aiheuttanut tilanteen. 

Milloin äitisi sitten mielestäsi saisi viettää itselleen sopivaa ja mieluista pääsiäistä? Kuinka pitkään sinua pitäisi holhota ja imettää? Milloin saa katkaista napanuoran?

Vierailija
20/20 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iältään vanhemmat voi olettaa että niillä nuorilla nyt varmaan on aina jotain menoa.

Puhuminen auttaa. Ihan suoraan sanoo että kiva jos soittaisit, välittäisit. Jos äiti taas on vahingoniloinen, on selvittävä muuten.

Oma äiti oli tosi ilkeä, vakiomöly oli, että sulla ei varmaan ole yhtään ystävää, kun olet niin mitätön. Minulla on ollut montakin ystävää mutta tuntui pahalta. Jotkut äipät vaan on henkisesti pieniä, ei voi mitään. On opittava pärjäämään. Koita etsiä joku yhteisö itsellesi. Vaikka mielenterveysyhdistyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme