Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?
Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?
Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.
Kommentit (40)
Minä, arfid-oireinen. Syön puuroa, näkkileipää margariinilla ja muutamia kasvikunnan sekä maitotaloustuotteita...
Pitää osata tehdä hyvää ruokaa. Monet ruoat on parhaimmillaan vasta next day. Monta kertaa syödään useampana päivänä samoja safkoja, no problem. Mutta teenkin oikeaa ruokaa (en kaupan tiskin puolivalmisteista) ja olen hyvä kokki.
Keski-iässä voi olla. Joillakin kasvaa ruokarajoitteet. Pitää olla vatsalle ja elimistölle sopivaa ruokaa. Ja rahan määrä pitää myös huomioida. Sekä tietyn ruoka-aineen saatavuus. Jos joku elää paikassa jossa saa kaikkea ja tuoreena, edullisesti, varmasti helpottuu ravinnon saanti. Lähikaupat aika rajoitettuja.
3 päivää joskus syödään samaa ruokaa. Siihen voi lisätä jotain tai vaikka paistaa pannulla joku laatikkoruoka, tai tehdä uusi lisäke tai kastike, niin ei ole tylsääkään.
Onko sulla ap joku päihde- tai muu elämänhallintaongelma? woltti wolttii?
Monet ruoat ovat parempia seuraavana päivänä. Ehkä ap voisi mennä jonnekin kokkikurssille?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap joku päihde- tai muu elämänhallintaongelma? woltti wolttii?
Ei ole mitään onglemaa
Ap
Monet ruuat vaan paranee seuraaviksi päiviksi.
Naudanpaisti säilyy hyvänä viikon.
Jotkut jälkiruuat jopa neuvotaan tekeen edellisenä päivänä.
Autistijankkaajan autistisia jankkauksia.
Siis onko oikeasti ihminen joka kysyy samaa asiaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?
Aika hankalaa on tehdä yhdelle ihmiselle vain yhden päivän annosta ja kun samalla energialla tulee useamman päivän ateriat niin eikö tuo ole myös ympäristöystävällistä?
En kyllä syö samaa ruokaa kolmena päivänä, kaksi menee mut haluaa jo vaihtelua vaikka kuinka hyvää ruokaa olis tehny.
Työtön m41
Vierailija kirjoitti:
Siis todellakin. Teen isoja annoksia, joista riittää aina muutamaksi päiväksi. En mä työssä käyvänä ehdi joka päivä laittaa from scratch, ja teinit kiljuu sapuskaa ko klo 16.
Sama
No todellakin syödään! En ehdi, jaksa enkä halua kokata joka päivä. Ihanaa, kun on valmista lämmitettävää ruokaa jääkaapissa!
Lasagne muuttuu vain paremmaksi, jos sitä ei syö heti. Samoin monet muutkin makaroniruuat.
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata tehdä hyvää ruokaa. Monet ruoat on parhaimmillaan vasta next day. Monta kertaa syödään useampana päivänä samoja safkoja, no problem. Mutta teenkin oikeaa ruokaa (en kaupan tiskin puolivalmisteista) ja olen hyvä kokki.
Voisitko kielipuolista kieltä käyttäessäsi yrittää edes tehdä sen oikein? On THE next day. Kiitos.
Siis todellakin. Teen isoja annoksia, joista riittää aina muutamaksi päiväksi. En mä työssä käyvänä ehdi joka päivä laittaa from scratch, ja teinit kiljuu sapuskaa ko klo 16.