Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela patisti muuttamaan vuokralle halvempaan ja löysin ihanan saunallisen ja parvekkeellisen kaksion Espoossa

Vierailija
06.04.2024 |

Kela patisti muuttamaan vuokralle halvempaan ja löysin ihanan saunallisen ja parvekkeellisen kaksion Espoossa. Tosiaan, asunto on viimeisen päälle moderni ja on tilaakin 50 neliötä, vuokra vain 725e/kk.

En ymmärrä miten ihmiset valittaa ettei muka löytyisi halvempia vuokra-asuntoja? Nyt asun vielä muutamat viikot stadissa ja nyksäkämppä on sekä pienempi että kalliimpi!

Kiitos hallitukselle!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Toiseen kertaan Espoosta ja kerran Vantaalta. Ja tietysti niin salaisesta palvelusta ettei sitä voi kellekään kertoa.

Vierailija
2/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vuokrakämppä, hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Toiseen kertaan Espoosta ja kerran Vantaalta. Ja tietysti niin salaisesta palvelusta ettei sitä voi kellekään kertoa.

Oletko niin tyhmä, ettet osaa itse googlata vastaavilla spekseillä?

Vierailija
4/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin mökkiin maalle. Halpa vuokra, ei ole töitä, mutta elämänlaatu parani, kun pääsi pois kaupungin hälinästä.Kela maksaa työmärkkinatuen kuten ennenkin, asumistuki juoksee. Kiitos hallitus. 

Vierailija
5/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä muuttaa ja ettiä tarttee työttömänä, kun ei maksaa tarvii. Töissä käyvä kyllä itselleen ja lompakolle sopivan asunnon osaa löytää. 

Vierailija
6/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikotiellähän ne kaikki asunnot on, eikö tuo muka ole ihan yleistä tietoa?

Vierailija
7/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei pakota ketään muuttamaan mihinkään. Kela ei vain maksa yli menevää osuutta. Se että meillä menee 29 euroa yli raja arvojen. En ala etsimään sen halvempaa. Vuoden aikana saatan kävästä töissä. 0 Kk tai 9 kk. Jos Tuuri käy niin koko vuoden.

Katselin kuitenkin muusta syystä kämppiä. Toimivan mallisia, saunallisia pieniä kämppiä. Löytyi niin monta, että meinasin hakea jo nyt. Tilaa 20-30 neliöä vähemmän ja hinta 50-150. Raja arvoa vähemmän.

Vierailija
8/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikotiellähän ne kaikki asunnot on, eikö tuo muka ole ihan yleistä tietoa?

Eivät kaikki ole oikotiellä, ainakaan helposti löydettävissä.

Ap

Vierailija
9/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ressukka spammasi aiemmin Helsingin arvoalueista samaa, mutta nyt se on siirtynyt jo Espooseen. Tosin ei sieltäkään enää tuohon hintaan irtoa.

Vierailija
10/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu muuttaisi Espooseen.

Vierailija
11/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ressukka spammasi aiemmin Helsingin arvoalueista samaa, mutta nyt se on siirtynyt jo Espooseen. Tosin ei sieltäkään enää tuohon hintaan irtoa.

En ole sama ja kyllä irtoaa jos on suhteita löytää oikea vuokranvälitysfirma. Idiootit käyttävät jotain Oikotietä.

Ap

Vierailija
12/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Laita siis linkkiä tulemaan.

Vierailija
13/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin Stadista Mikkeliin. Elämäni parhaimpia päätöksiä, ei ole tule ikävä stadia😂

Vierailija
14/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 et löytänyt

Vierailija
15/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten opiskelijoiden interaktiiviset musiikkinumerot auttavat asuntojen löytämisessä?

Vierailija
16/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suvela?

Vierailija
17/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 et löytänyt

Sinusta nähtävästi vaan v#tuttaa kun asut jossain hekan läävässä.

Ap

Vierailija
18/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrani on 630 euroa ja olisin saanut asunnon 450 euron vuokralla mutta kela ei suostunut maksaa takuuta täällä satakunnassa. Kysyivät syytä muuttoon niin sanoin että hallituksen toimet ja harrastukset on 3 km lähempänä. Asun nyt 4 kilsaa keskustasta.

Vierailija
19/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5 et löytänyt

Sinusta nähtävästi vaan v#tuttaa kun asut jossain hekan läävässä.

Ap

Ei tullut sitä linkkiä vieläkään tyhmälle.

Vierailija
20/23 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Olen itse etsinyt Espoosta pientä kaksiota. En ole löytänyt järkevällä hinnalla , järkevästä paikasta. Nyt minulla on 57m2 kaksio 705€ vesimaksuineen. Helsingissä. Etsin halpaa, koska maksan itse sen kokonaan. Ei ole pakko muuttaa, mutta haluan Espooseen.