Onko kaikki naiset kenkäfriikkejä?
Kommentit (24)
Kyllä, ap, olet maailman neljästä miljardista naisesta se ainoa, joka on erilainen kuin kaikki muut, jotka taas ovat keskenään samanlaisia.
Katsoin Sinkkuelämää ja en pysty samaistumaan Carrien kenkäfriikkiyteen. Mikä niissä kengissä on se juttu?
Ei. Tosin asiaan vaikuttaa sekin että kun kengänkoko on 43 niin kengät saa pääsääntöisesti ostaa miesten osastolta enkä jaksa alkaa lenkkarifriikiksi.
T: N183cm
No ei todellakaan ole. Eikä muotihulluja, tai muutakaan.
En ole. Minusta 99,9% kengistä on todella rumia, joten en voi ymmärtää intoilua niistä. Toisaalta, eipä kaikki ymmärrä minunkaan kiinnostuksen kohteita. Eikä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
#notlikeotheegirls #pickme
😂😂. No, olen muihin naisiin verrattuna homssuinen vanhoissa kuteissa kulkeva joten en niin hieno pick me girl.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse olen astiafriikki.
Mä oon pussilakanafriikki 😆
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse olen astiafriikki.
Ei sulje toisiaan pois 😁
En. Ehkä olisin jos olisi erillinen kenkähuone ja loputtomasti rahaa. Päähinefriikkiyteen on enemmän taipumusta.
Olin aikoinaan eikä minulle ollut mikään ongelma pistää vaikka juoksuksi 10 cm piikkikoroilla. Ja kenkäkaupan ikkunassa kengät usein suorastaan vaativat päästä minun kassiini.
Nykyään käytän lähestulkoon vain valkoisia citylenkkareita. Ostan uudet, kun entiset ovat kuluneet.
Minä olen ainakin. Minulla on:
4 kumisaappaat: päiväkodissa, kotona, mökillä ja mummolassa
5 talvikengät: Kuomat päiväkodissa, liikkumiseen tarkoitetut, superlämpimät lammasvuoriset, nollakelin pinnoitetut ja saapikkaat hienosteluun
Kahdet lenkkarit: yhdet päiväkodissa ja yhdet lenkkeilyyn
Vaelluskengät
Kävelykengät kaupungilla kävelyyn, loaferit vähän siistimpään pukeutumiseen, ballerinat ja yhdet korkkarit
Sandaalit: umpisandaalit päiväkotiin, vaellussandaalit, paremmat hamesandaalit
Muuta:päiväkodissa sisäkengät, mökillä Crocsit, kotona tohvelit, matkustukseen suihkukengiksi lipokkaat
Minä en ole. Tosin ei olisi oikein mahdollisuuttakaan, sillä kengänkokoni on 43 ja aika harvasta paikasta saa tuonkokoisia naisten kenkiä. Miesten kengät taas eivät innosta senkään vertaa kuin naisten kengät.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole. Tosin ei olisi oikein mahdollisuuttakaan, sillä kengänkokoni on 43 ja aika harvasta paikasta saa tuonkokoisia naisten kenkiä. Miesten kengät taas eivät innosta senkään vertaa kuin naisten kengät.
Nettikaupoista esim- Zalandolta saa vaikka kuinka paljon tuon kokoisia kenkiä.
Sinänsä, että käytän vaan paljasjalkakenkiä. Eli kaikki korolliset on pois pelistä. Jalkasärkyjen takia käytän.
Ei tietenkään. Tuo oli joskus joku hokema, ihmisten mielestä oli hienoa olla kenkäfriikki, mutta ei kai enää?