Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista taidetta (tauluja) ostatte tai ostaisitte?

Vierailija
06.04.2024 |

Jos sulla on tai olisi rahaa ostaa taidetta, siis esim. akryylimaalauksia, niin ostaisitko esittävää vai abstraktia taidetta? Värikästä vai haaleanvaaleaa, eläimiä, ihmisiä, maisemia tai jotain muuta? Kyse harrastelijan tauluista (siis minun), toistaiseksi koristaneet vain omia seiniä, mutta nyt tarvitsen kipeästi rahaa, joten ajattelin kokeilla myyntiä. Hintaluokka jotain 50-300 e. Ja eivät ole mitään töherryksiä, paljon saaneet kehuja, muutaman olen omalta seinältä myynyt/lahjoittanut. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin maksaisin ikkunanpesusta.

Vierailija
22/22 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta taidetta, enkä varsinkaan naamakuvia. Olisi pitemmän päälle tungettelevaa, jos vieraat kasvot tuijottaisivat seiniltä. Muutenkin taide on yliarvostettua eikä pysty jäljittelemään luontoa. Luulen, että jos seinällä olisi jokin tuherrus, unohtaisin sen nopeasti enkä edes välittäisi katsoa sitä. Taide on porvarillinen tapa, jolla halutaan kertoa kuuluvuutta johonkin ylempään sosiaaliluokkaan. Koska en tunnista yhteenkuuluvuutta sellaisen kanssa, koen kaikenlaisen keikaroinnin ja koristelun turhaksi. Jos jotain kuvia on kodissa niin vain lasten piirtämiä ja valokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi