HS: Auri Kananen poseeraa alastonkuvassa
Kommentit (32)
Onko tutkittu auttaako ihmistä että hänen kämppänsä siivotaan hänen puolestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arvostan kanasen auttamistyötä ja ulkomailla on ollut arvostavia kommentteja ja uutispätkiä.
Minäkin tähän asti. Nyt ne pisteet meni.
Sinun pisteet on kun kärpäsen paskat navetan ikkunassa. 😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arvostan kanasen auttamistyötä ja ulkomailla on ollut arvostavia kommentteja ja uutispätkiä.
Minäkin tähän asti. Nyt ne pisteet meni.
Sinun pisteet on kun kärpäsen paskat navetan ikkunassa. 😆😆😆😆
Niin onkin. Olenko väittänyt toisin? Suahan se näyttää kutittelevan.
Mielestäni kuvassa ei ole mitään erikoista.
Kuva on mustavalkoinen, tyylikäs, alastomasta vartalosta lähinnä paljaan selän näyttävä kuva. Yhtä paljon tai enemmän vartaloa näkyy uimarannalla bikinit päällä.
Kyseinen henkilö vaikuttaa mielestäni aivan normaalilta nuorelta naiselta, joka on itse kehittänyt itselleen työn, mistä nauttii. Ja työn, mikä tarjoaa maksuttomasti hyötyä sen asiakkaiksi hakeutuville vaikeassa tilanteessa oleville ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Onko tutkittu auttaako ihmistä että hänen kämppänsä siivotaan hänen puolestaan
Typerä kysymys. Asunto puhdistuu. Sen verran siivous auttaa asuntoa ja siellä asuvaa ihmistä. Kuten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Kuva on mustavalkoinen, tyylikäs, alastomasta vartalosta lähinnä paljaan selän näyttävä kuva. Yhtä paljon tai enemmän vartaloa näkyy uimarannalla bikinit päällä.
Kyseinen henkilö vaikuttaa mielestäni aivan normaalilta nuorelta naiselta, joka on itse kehittänyt itselleen työn, mistä nauttii. Ja työn, mikä tarjoaa maksuttomasti hyötyä sen asiakkaiksi hakeutuville vaikeassa tilanteessa oleville ihmisille.
Jos siinä ei ole mitään erikoista, niin miksi sellainen on pitänyt ottaa? Saako sillä kenties huomiota?
Eri asia on olla rannalla bikineissä kun ilman vaatteita Suomen suurimmassa sanomalehdessä.
Mua häiritsee Aurin siivouksessa se kun suihkuttelee lastulevykalusteita kuin jotain vessanpönttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni pisteet.
Kuukausiliitteen Sielu ja ruumis -sarja on ollut jo kymmeniä vuosia, varmaan 20. Siinä on esiintynyt satoja julkisuuden henkilöitä, useita poliitikkoja, kirjailijoita, näyttelijöitä, urheilijoita, julkkiksia laidasta laitaan. Miksi naisia sarjassa esiintyessään arvostellaan? Yhtään miestä ei arvostella.
Satosen alastonkuvaa on arvosteltu useassa ketjussa ja joka ikinen kerta Sielu ja ruumis -sarjan miehiä on arvosteltu täällä. Näet vain mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä ei ole mitään erikoista, niin miksi sellainen on pitänyt ottaa? Saako sillä kenties huomiota?
Eri asia on olla rannalla bikineissä kun ilman vaatteita Suomen suurimmassa sanomalehdessä.
Koska on pyydetty Helsingin Sanomien kymmenen vuotta ilmestyneeseen valokuva-artikkeliin. Ja on vastannut, että suostuu kuvattavaksi ja haastateltavaksi artikkelin henkilöksi. Edelleenkään kuvassa ja artikkelissa ei ole mitään erikoista. Siksi siihen suostuminenkaan ei ole mitään erikoista.
Saahan hän vaikka mennä po*nhubiin jos tykkää. Ei se tarkoita sitä että mun pitäisi sitä peukuttaa.