Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko nostatte penkistä?

Vierailija
06.04.2024 |

72,5 kg penkistä ja kokoa 171,5/96 kg eli voimaa on. 

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nostan, painaa 98 kg. Olen siis nainen.

Vierailija
2/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 10 sarjaa 35kilolla. Maximeja en ole koskaan kokeillut.

N65kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nousisiko edes 35 kg. Treenaan aktiivisesti, mutta tuntuu, että rinta vaan pysyy heikkona. 

Vierailija
4/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa edes persettäni saada ylös penkistä.

-Palstapunikki

Vierailija
5/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hetkeen tullut kokeiltua. Veikkaisin ehkä 80-90kg.

Elopainoa vähän reilut 100kg. Kyllä miehen pitäisi oman massansa verran nostaa, se on myönnettävä, vaikka itse en varmasti siihen tällä hetkellä pystykään.

Vierailija
6/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen 10 sarjaa 35kilolla. Maximeja en ole koskaan kokeillut.

N65kg

Kannattaa kokeilla Maximia. Se on mainio konekivääri.

Vierailija
7/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

135 kg...

Vierailija
8/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn nostamaan pankista.

Vierailija
9/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. Nelikymppisenä en tee missään nostossa ykkösmaksimeita ihan vain loukkaantumisriskin takia. Mutta penkkihän on tekniikkalaji, samoin kuin moni muu. Nimenomaan penkkiä treenaamalla penkkitulos nousee. Eli se paljonko nostaa juuri siinä ei ole mikään universaali mittatikku sille miten vahva on tai miten isot lihakset omaa. Silti etenkin nuorilla miehillä sitä sellaisena mittarina käytetään. Kovin jätkä on se joka penkkaa eniten.

Itse teen sarjoja 4 x 10 x 60kg. Se on sellainen millä voi kohtalaisen turvallisesti treenata ilman pelkoa että olkapäät tai mikä nyt vaan keski-ikäisellä sitten pragaisi.

Vierailija
10/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut. Nelikymppisenä en tee missään nostossa ykkösmaksimeita ihan vain loukkaantumisriskin takia. Mutta penkkihän on tekniikkalaji, samoin kuin moni muu. Nimenomaan penkkiä treenaamalla penkkitulos nousee. Eli se paljonko nostaa juuri siinä ei ole mikään universaali mittatikku sille miten vahva on tai miten isot lihakset omaa. Silti etenkin nuorilla miehillä sitä sellaisena mittarina käytetään. Kovin jätkä on se joka penkkaa eniten.

Itse teen sarjoja 4 x 10 x 60kg. Se on sellainen millä voi kohtalaisen turvallisesti treenata ilman pelkoa että olkapäät tai mikä nyt vaan keski-ikäisellä sitten pragaisi.

Kehonpaino, ikä, sukupuoli?

Vierailija
11/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin penkkitulos on todella surkeasti kehittynyt muuhun verrattuna usean vuoden salilla käynnin aikana. Muissa tulokset paljon parempia.

N65kg

Vierailija
12/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kiloa jaksan nostaa.

nainen 68v

Vierailija
13/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan alavartalo on suhteessa se vahvempi osa-alue.

Vierailija
15/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa millään penkkipainoja nousemaan, vaikka olen kaikki netistä löytyneet ohjelmat testannut. 

Vierailija
16/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkapäät menee jos nostat liian leveällä otteella. Kapea ote ja ei noita ongelmia.

Missä lajissa treenaamalla ei tulokset nouse?

Vierailija
17/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt salilla moneen vuoteen niin nostan sen voimatason jonka aloittelijat nostaa. Hieman enemmän koska osaan tekniikan.

Vierailija
18/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liian pitkät kädet kunnon penkkituloksiin. Helppoahan se lyhyt kätiselle on, kun tanko nytkähtää vain 10 cm.

Vierailija
19/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassin tai pari.

Vierailija
20/61 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätykseni on 85,5 kg. Nyt hoikempana en ole harjoitellut penkkiä juurikaan, en tiedä nousisiko 70 kg.

M22, 70kg