Mies kärähti ratista aamulla, miten suhtautuisit asiaan?
Oli lähdössä hakemaan loiventavia aamulla klo 9 jälkeen. Ajoi ratsiaan ja 0,72 promillea oli veressä ja ajokieltoa tuli.
Miten suhtautuisit asiaan?
Kommentit (365)
Leivo sille piristykseksi voipullaa kun on varmasti paha mieli.
Onko sillä suvussa alkoholismitaustaa?
Eiköhän meille jokaiselle ole joskus tullut tarve hakea loiventavia aamulla. Kaikki eivät jää kiinni.
Onhan teillä kotona viinaa, että voi ottaa hömpsyt harmistukseen?
kysyisin sinulta, että miksi huolit mieheksesi juopon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei sulle tullut yllärinä ollenkaan tämä. Miehesi taitaa juoda usein? Elikkä ei ole eka kerta kun ajokunnottomana lähti ajamaan, nyt vaan sattui ajamaan ratsiaan.
Mua hävettäisi, että ole katsonut läpi sormien mieheni rattijuoppoilua (vuosia).
Mä en tiedä missä kunnossa mies lähtee ajamaan kun meillä ei vahdita toisten juomisia. Mutta en usko että kännissä on ajellut aiemmin.
ap
"ei ole ennen... ja TAAS kärähti.."
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meille jokaiselle ole joskus tullut tarve hakea loiventavia aamulla. Kaikki eivät jää kiinni.
Ei ole. En ole ikinä
a) ajanut kännissä
b) hakenut loiventavia
c) JUONUT loiventavia.
Joko nousussa? Ei enää itkuntuhruiset silmät? Mutta muista, asiat ei ole koskaan niin huonosti ettei niitä viinalla pahentais🤗
Kyllä ne pikku vastoinkäymiset vain vahvistavat parisuhdetta. Voit tukea miestäsi hakemalla lisää alkoholia lohdutukseksi ikävästä sattumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En ole ikinä
a) ajanut kännissä
b) hakenut loiventavia
c) JUONUT loiventavia.
No, teitä päiviräsäsiä lukuunottamatta tietenkin.
Ohjaisin hoitoon.Normi ihminen ei lähde rattiin,jos vähänkin pelkoa promilleista.
Saati kun syy on loiventavienhaku.On alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei sulle tullut yllärinä ollenkaan tämä. Miehesi taitaa juoda usein? Elikkä ei ole eka kerta kun ajokunnottomana lähti ajamaan, nyt vaan sattui ajamaan ratsiaan.
Mua hävettäisi, että ole katsonut läpi sormien mieheni rattijuoppoilua (vuosia).
Mä en tiedä missä kunnossa mies lähtee ajamaan kun meillä ei vahdita toisten juomisia. Mutta en usko että kännissä on ajellut aiemmin.
ap
"ei ole ennen... ja TAAS kärähti.."
Sama aloittaja kuin joitain vuosia sitten?
En olisi tuollaista juoppoa ukokseni ottanut.
Kyllä täällä taas pienestä leimataan alkoholiongelmaiseksi.
Ostaisin alkometrin. Satasella mieluummin se kuin sakkoja. Itse testaan aina varmuuden vuoksi ajokunnon jos on edellisenä päivänä otettu.
Vuosia sitten, kun olin yläkouluiässä, niin kaksi luokkatoveriani, siskokset ajoivat fillareilla kaupasta kotiin.
Peräkkäin vanhalla valtatiellä, tien sivussa, jääden rattijuopon alle.
Molemmat menehtyivät.
Kuski puhalsi 0,82 promillea.
En koskaan unohda heidän vanhempiensa järkyttävää surua.
Tuo sika joka ajoi päälle, vinkui vain ettei hän nyt niin kännissä ollut.
En voi sietää rattijuoppoja.
Miehesi on välinpitämätön, omahyväinen ja itsekäs paska alkkis, ja sinä samoin.
Ette edes osaa hävetä.
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat.