Mies kärähti ratista aamulla, miten suhtautuisit asiaan?
Oli lähdössä hakemaan loiventavia aamulla klo 9 jälkeen. Ajoi ratsiaan ja 0,72 promillea oli veressä ja ajokieltoa tuli.
Miten suhtautuisit asiaan?
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Mä en rattijuopon kanssa eläisi. Voiko nolompaa olla. Samaten kuin tuollaiset kännäilyt ja krapulat ja loiventavat, heivaa pois mokoma juoppolalli. Siis oikeasti.
Juon kyllä itsekin mutta ajokorttia mulla ei ole..
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vakavaa.
Ai. Oisi kääntynyt pihasta ja ajanut teidän nuorimmaisen yli.
No ei se mitään, saa kai sitä vähän, kännissä ajella...
Muutoin asia ihan ok, mutta aika alkkis saa olla, jos tuohon aikaan aamusta on loiventavia hakemassa. Minä en edes herää ryyppyillan jälkeen ennen puolta päivää.
Ottaisin mattopiiskan ja antaisin selkään
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin vakavaa.
Oon aikoinaan jäänyt rattijuopon alle ja ollut pari kuukautta sairaalassa. Ei yhtään vakavaa. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ajokunnossa ollut ja riskeerasi typerällä toiminnallaan muiden hengen. Jos ei tajuaisi itse kunnolla hävetä niin sanoisin asiasta.
Tämä, mutta eroaisin. 18 vuotiaalta voisin ymmärtää moisen typeryyden, mutta en aikuiselta. Eipä sillä, en olisi muutenkaan juopottelevan miehen kanssa yhdessä.
En ainakaan kuskaisi minnekään, hoitakoon itse kulkemisensa.
Vierailija kirjoitti:
0.72 promillea on kuitenkin tosi pieni määrä! Jotain osia miljoonista.
Kolme ruumista..."ihan vaan pikkasen oli...promilleja"
Sekö niitä omaisia lohduttaisi!
Tämä on päivän hauskin provo 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ajokunnossa ollut ja riskeerasi typerällä toiminnallaan muiden hengen. Jos ei tajuaisi itse kunnolla hävetä niin sanoisin asiasta.
Miten se riskeerasi muiden hengen?
Oletko jotenkin yksinkertainen? No ajamalla humalassa riskeerasi oman ja muiden hengen. Kaikissa autoissa pitäisi olla alkolukko tän palstan perusteella.
Ei aamulla olevat jälkipromillet nukutun yön jälkeen ole samalla tavalla vaarallisia kuin nousuhumalan aikana. Vaarallisempaa on lähteä väsyneenä rattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se riskeerasi muiden hengen?
Ajamalla kännissä autolla. Liikenteessä on kutakuinkin AINA muita ihmisiä.
Varmaan laulaisin ukkonooan alasti komerossa ja laittaisin lounaaksi katkarapuleipiä. En oikein tiedä miten muutenkaan pitäisi toimia, kun itse ei kerta ole asiaan mitenkään osallinen.
Eipä sitä kortilla ajeta. Ei vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on päivän hauskin provo 🤣🤣🤣
Ahaa että kännissä ajelu on provoa. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mattopiiskan ja antaisin selkään
Ja muiden nähden
Kuulostaa totaalisen alkoholistin weetee-touhulta kaiken kaikkiaan koko skenaario, että lauantaiaamuna lähdetään autolla hakemaan tasoittavia klo 9 kaupasta vielä pikkukännissä!
Miksi sitä juomista ei voi varata kotiin tarpeeksi? Ja jos sitten on pakko lähteä, niin kävellen, bussilla tai taksilla pääsee!
Onnea hienosta miehestä! Enkä usko, että itsekään olet mikään eilisen teeren poika, kun tuollaisen miehen kanssa olet päätynyt yhteen!
Sanoisin että ähäkutti siitäs sait, enko jo ole tarpeeks usein ottanut avaimia pois!