Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on naispuolisen työkaverinsa kanssa kaljalla

Vierailija
20.01.2007 |

Mies lähti jo puoli neljältä kotoa. Puhelin on vissiin äänettömällä, kun mies ei vastaa.

Mies kysyi lähtiessään, että olenko mustasukkainen. Kysyin, että pitäiskö olla. Mies vastasi, että ei tarvitse, nainen on kuulemma melkein 40 ja naimisissa. (Mieheni on alle 30.) Sanoin sitten, että ok, en ole mustis, pidä hauskaa ja tule ajoissa kotiin.

Nyt täytyy kuitenkin myöntää, että olen ehkä vähän mustis kuitenkin. Miksi ihmeessä puhelin on äänettömällä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen miesvaltasella alalla töissä ja voin käydä näiden työkavereiden kanssa oluella, siis ilman mitään " seksiin viittavaa" . Otetaan olutta ja jutellaan. Myönnän, et yks tyyppi on sellanen kenen kanssa saatetaan ajautua suukottelemaan, mut siihen se sitten jää.

Toisaaltaan kohdallasi on hyvä, että miehesi myönsi, et menee naispuolisen työkaverin kanssa, eikä valehdellu sulle.

Vierailija
2/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin töiden jälkeen, " yhdellä" ja ikäeroa muutama vuosi mutta toisinpäin. oon yrittänyt olla olematta mustasukkainen ja onnistunutkin, tosin joskus hermostunut kun yhdellä oluella on mennyt viidestä puoleen yöhön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta 10 vuotta nuoremman kanssa, joten älä luule, että tuo on este...päinvastoin olen huomannut, että nuoremmat käy kuumenpina n. nelkytikäisiin kuin mun ikäiset miehet, ne katsoo nuorempia naisia.

Vierailija
4/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi puhelin on äänettömällä!

Vierailija
5/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkös he näe joka päivä töissä....viikonloput on vapaa-aikaa ja omaa perhetta varten, en tykkäisi tuosta tilanteesta yhtään, vaikka lähteekin rehellisesti kertoen, níin tilanen voi riistäytyä käsistä.

Vierailija
6/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hän ole vapaa päättämään itse mitä tekee ja jättää tekemättä?

Vierailija
7/7 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän rouvan mies mistä on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän