Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko persuja äänesti ihmisiä, jotka luuli saavansa enemmän sosiaalitukia?

Vierailija
06.04.2024 |

Ja nyt ovat pettyneitä? Luuletteko, että ulkkareiden rahat jaetaan teille?

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo aikoja sitten tutkittu, että PS:n äänestäjät ovat lähinnä hyvätuloisia duunareita. 

Yrittäjiä, duunareita ja työttömiä, tutkimusten mukaan.

Mutta se tutkimus minkä luit, oli kai Suomen Uutisten tekemä 😄

Etkö osaa lukea eduskuntatutkimuksen keskuksen julkaisuja? 🥱

"Perussuomalaiset muodostaa puolueista poikkeuksen siinä mielessä, että se saa kannatusta hyvin monenlaisilta ammattiryhmiltä ja ikäluokilta.

Puoluetta kannatetaan tasaisesti eri ikäluokissa paitsi 6579-vuotiaissa, jossa suosio tippuu useilla prosenttiyksiköillä verrattuna muihin ikäryhmiin.

Ammattiryhmistä eniten kannatusta puolueelle tulee työttömiltä, työntekijöiltä ja yrittä

Persulle työtönkin on ammatti.

Vierailija
102/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo aikoja sitten tutkittu, että PS:n äänestäjät ovat lähinnä hyvätuloisia duunareita. 

"Perussuomalaiset muodostaa puolueista poikkeuksen siinä mielessä, että se saa kannatusta hyvin monenlaisilta ammattiryhmiltä ja ikäluokilta.

Puoluetta kannatetaan tasaisesti eri ikäluokissa paitsi 6579-vuotiaissa, jossa suosio tippuu useilla prosenttiyksiköillä verrattuna muihin ikäryhmiin.

Ammattiryhmistä eniten kannatusta puolueell

Paitsi että persujen kannatus laskee koko ajan, laskenut jo monta prosenttia viime vaaleista.

Ei se nuorisokaan kovin kauan katsele kaikkien tukien leikkaamista, kun ne koskee paitsi heitä, myös heidän vanhempiaan.

Plus siihen päälle se, että jos nuori saa työpaikan, kaikkia työehtoja on huononnettu, kiitos perskokkareiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, toivotaan että etsit tai perustat paremmin kuin satatuhatta muuta, joilla on täsmälleen samat ideat.

Paljon on asenteesta kiinni. Minut on jo kotona opetettu siihen, että yhteiskunta ei ole minulle mitään velkaa ja jos haluaa syödä, pitää tuoda jotain yhteiseen pöytään (=käydä töissä ja maksaa veroja).

Olen nuoresta lähtien käynyt töissä. Tehnyt töitä nyrpistelemättä nenääni. Kaikki työ on kelvannut.

Olen kouluttautunut. Minulla on kaksi tutkintoa. Kouluttaudun edelleen töiden ohella lyhyemmillä kursseilla tai opintokokonaisuuksilla.

Olen kerryttänyt nuoresta lähtien puskuria ja säästänyt hankintoihin. Minulla ei ole velkaa. Minulla on omaisuutta (talo, auto), säästöjä ja osakkeita.

Minulla on verkostoja ja suosittelijoita. Jos jäisin työttömäksi, turvautuisin verkostoihin, olisin valmis kouluttautumaan ja olisin edelleen valmis ottamaan kaikenlaisia töitä vastaan. 

Kyllä se monen kohdalla on kiinni omasta asenteesta. Etenkin pitkäaikaistyöttömillä, joille töitä "ei" ole löytynyt muka viimeiseen viiteen/kymmeneen vuoteen. Eri asia on ne koulutetut ja työelämässä toimineet, jotka ovat nyt jääneet työttömiksi johtuen talouden yleisestä tilanteesta.

Vierailija
104/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella epätavallista, että kannatus laskee hallituksessa 🥱

Vierailija
105/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että Soini jätti puolueen?

Vierailija
106/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Palstan vassarit vain esiintyvät pettyneinä persuäänestäjinä. 

Yksikään vassari ei suostuisi esiintymään persuna edes kuolleena. 

Vierailija
107/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoluetta kannatetaan tasaisesti eri ikäluokissa paitsi 6579-vuotiaissa, jossa suosio tippuu useilla pro

Epätavallista on se, miten paljon persut kehtasi valehdella ennen vaaleja.

Vierailija
108/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, toivotaan että etsit tai perustat paremmin kuin satatuhatta muuta, joilla on täsmälleen samat ideat.

Paljon on asenteesta kiinni. Minut on jo kotona opetettu siihen, että yhteiskunta ei ole minulle mitään velkaa ja jos haluaa syödä, pitää tuoda jotain yhteiseen pöytään (=käydä töissä ja maksaa veroja).

Olen nuoresta lähtien käynyt töissä. Tehnyt töitä nyrpistelemättä nenääni. Kaikki työ on kelvannut.

Olen kouluttautunut. Minulla on kaksi tutkintoa. Kouluttaudun edelleen töiden ohella lyhyemmillä kursseilla tai opintokokonaisuuksilla.

Olen kerryttänyt nuoresta lähtien puskuria ja säästänyt hankintoihin. Minulla ei ole velkaa. Minulla on omaisuutta (talo, auto), säästöjä ja osakkeita.

Minulla on verkostoja ja suosittelijoita. Jos jäisin työttömäksi, turvautuisin verkostoihin, olisin valmis kouluttautumaan ja olisin edelleen valmis ottamaan kaikenlai

Onnea etsintään.

8 viikon jälkeen qnsiosidonnaisesi on nollatasolla.

Toivottavasti et menetä asuntoasi pilkkahinnalla.

Vierailija
109/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut on EK:n ja kokkareitten käsikassara, joka vedätetään tekemään hallituksen likainen työ. Ja ne pällithän tekee.

On siellä hallituksessa työrukkasina myös kokoomuksen Arto Satonen ja Sanni Grahn-Laasonen. Johtavat kokoomuspoliitikot ovat ottaneet turvallisemmat ministerinpestit, jotka eivät syö henkilökohtaista kannatusta tai vaikeuta etenemistä kohti valtakunnan ykköspestejä tai EU-alueen palkintovirkoja.

Vierailija
110/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestävät eivät jaksa perehtyä talouden lainalaisuuksiin. Uskovat populistipuheita ja yksinkertaisia väitteitä. Ehkä nyt oppivat?

Vierailija
111/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on verkostoja ja suosittelijoita. Jos jäisin työttömäksi, turvautuisin verkostoihin, olisin valmis kouluttautumaan ja olisin edelleen valmis ottamaan kaikenlai

Niin? Ei kai siinä. Toivotaan että se riittää myös siinä vaiheessa kun olet samassa tilanteessa kuin ne sadattuhannet muutkin työttömät, jotka myös on olleet aina siihen asti töissä ja tehneet kaikkensa. Toivotaan myös että et kohtaa ikärasismia. 

Vierailija
112/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hallituksen kannatus on historiallisen alhainen.

Vierailija
113/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pienituloisena duunarina olen erittäin tyytyväinen persuihin. Kiva kun jää itselle enemmän käteen.

Se noin 10e / kk joka jää enemmän käteen menee moninkertaisesti kasvavina kulutusveroina. Huomaa, että et ole istunut ahkerasti matematiikan tunneilla.

Menkööt, kyllä ainakin itse olen valmis osallistumaan taloustalkoisiin. Toisin kuin käsi ojossa ulisevat sosialistit ja muut tukiluukuttajat.

Taloustalkoot, joiden seurauksena valtio velkaantuu yhä nopeammin, kansa köyhtyy ja hyvin menee 10 % rikkaimmista. Ja ulkomaiset sijoittajat voittavat.

Miksi haluat maksaa tästä ilosta? Mikä on ideologiasi, henkilöpalvonta? 

Vierailija
114/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.stat.fi/julkaisu/cl8lkinf9pwt30cvz5uvtgprk

Tuolta voi katsella, jos faktat kiinnostavat.

Vierailija
115/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vaalitutkimus.fi/report/raportti/perussuomalaisen-aanestaja…

Persuja äänestävät etenkin miehet duunareissa ja työttömät. Molemmat kärsivät hallituksen päätöksistä. 

Vierailija
116/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja äänestävät eivät jaksa perehtyä talouden lainalaisuuksiin. Uskovat populistipuheita ja yksinkertaisia väitteitä. Ehkä nyt oppivat?

Mitä pitäisi oppia? Isoa osaa äänestäjistä ei enää kiinnosta toimia vain maksumiehenä. PS on toiminut erinomaisesti. 

Vierailija
117/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tiedettiin että Sannan anteliaisuus maailmalle ja NATOn jäsenyys tulee maksettavaksi. Mikään ei ole ilmaista edes loputtoman turhan sodan tukeminen. Mitä väliä, kohta kuolllaan kaikki kun olemme sodassa. Sitä halutaan kiimaSilmässä. 

Stubbi lupasi anteliaasti rahaa ym Ukrainalle 10 vuodeksi. Jos sota loppuu aikaisemmin, lupasi kustantaa jälleenrakentamiseen. Sillä aikaa suomalaiset kupataan rahattomaksi.

"Tapaamisen päätteeksi presidentit allekirjoittivat sopimuksen turvallisuusyhteistyöstä ja pitkäaikaisesta tuesta Suomen ja Ukrainan välillä. Kymmenvuotinen sopimus on tasavallan presidentin kanslian mukaan osoitus Suomen pitkän aikavälin sitoutumisesta Ukrainan tukemiseen."

Vierailija
118/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne opi. Heil mestari kuuluu, vaikka oma jalka sahattaosiin irti.

Vierailija
119/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vaalitutkimus.fi/report/raportti/perussuomalaisen-aanestaja…

Persuja äänestävät etenkin miehet duunareissa ja työttömät. Molemmat kärsivät hallituksen päätöksistä. 

Vanha tilasto. 

Vierailija
120/226 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu! Toivottavasti et sairastu eikä sinulla ole perhettä. Yksin elää vaikka kannon nokassa mutta perheellisillä on muita huolehdittavana ainakin sen 18 ensimmäistä vuotta.