Oikeastiko persuja äänesti ihmisiä, jotka luuli saavansa enemmän sosiaalitukia?
Ja nyt ovat pettyneitä? Luuletteko, että ulkkareiden rahat jaetaan teille?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse tukia. Käyn töissä ja niin pitäisi jokaisen käydä. Hienoa, että hallitus tekee sellaisia leikkaustoimia, että työnteosta tulee kannattavampaa kuin kotona makaamisesta.
Olet samassa veneessä kuin muutkin, eikä omakaan työpaikkasi ole 100 % varma.
En todellakaan ole laiskurikommareiden ja tukiluukuttajien veneessä.
Jos et ole huomannut niin nykyisen hallituksen aikana menee yrityksiä konkurssiin kiihtyvällä tahdilla. Olet varmasti hyvä työntekijä, mutta kun työtä etsii yhtä aikaa muutama satatuhatta muutakin hyvää työntekijää niin kilpailu on aika kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse tukia. Käyn töissä ja niin pitäisi jokaisen käydä. Hienoa, että hallitus tekee sellaisia leikkaustoimia, että työnteosta tulee kannattavampaa kuin kotona makaamisesta.
Jos jäisin työttömäksi, etsisin töitä tai perustaisin yrityksen. En jäisi kotiin makaamaan, sillä ajatuksella, että maailma on minulle jotain velkaa ja minulla on oikeus maata kotona tai työnantajien pitää hakea minut kotoa, koska olen niin etuoikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jäisin työttömäksi, etsisin töitä tai perustaisin yrityksen. En jäisi kotiin makaamaan, sillä ajatuksella, että maailma on minulle jotain velkaa ja minulla on oikeus maata kotona tai työnantajien pitää hakea minut kotoa, koska olen niin etuoikeutettu.
Tottakai, toivotaan että etsit tai perustat paremmin kuin satatuhatta muuta, joilla on täsmälleen samat ideat.
Minä pienituloisena duunarina olen erittäin tyytyväinen persuihin. Kiva kun jää itselle enemmän käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin persuja sillä olettamuksella, että sosiaalitukia jaettaisiin entistä vähemmän ja tiukemmilla kriteereillä.
Yritystukia sen sijaan jaetaan löysään malliin eikä veronkiertoa pyritä vaikeuttamaan.
Veronkierron ehkäisystä sentään leikataan, vaikka jokainen veronkiertoon panostettu euro tuottaa itsensä takaisin korkojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole huomannut niin nykyisen hallituksen aikana menee yrityksiä konkurssiin kiihtyvällä tahdilla. Olet varmasti hyvä työntekijä, mutta kun työtä etsii yhtä aikaa muutama satatuhatta muutakin hyvää työntekijää niin kilpailu on aika kova.
Poliittisten lakkojen takia, siitä on turha hallitusta syyttää! Demarit ovat yhtä kuin SAK
Vierailija kirjoitti:
Minä pienituloisena duunarina olen erittäin tyytyväinen persuihin. Kiva kun jää itselle enemmän käteen.
No eiköhän nuo kevään leikkurit viimeistään sinutkin tavoita. Vai oletko sinä niitä jotka hyötyy alkoholin hinnan alennuksesta, mutta esim. lääkkeiden hinnan nousu ei osu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan kehitysvauhti on ollut liian nopea maamme kouluja käymättömälle väestölle. Enää ei tehtaat pyöri entiseen malliin, eikä vähä-älyiselle Alpolle löydy hyväpalkkaista työtä napinpainajana. Syy on maamme tummapigmenttisessä väestössä.
Tyypillinen demari taas kuvailemassa duunareita vähä-älyisiksi.
Osa etenkin PS äänestävistä on gaussin käyrän vasemmalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin hyvä.aika perustaa yritys, kun hallitus on tuhonnut talouden. Kukaan ei kuluta, mikään ei mene kaupaksi. Yrityksiä kaatuu joka päivä.
Kiitos perskokkareet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittisten lakkojen takia, siitä on turha hallitusta syyttää! Demarit ovat yhtä
Lähinnä siksi, että asuntomarkkinat on pysähtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Se noin 10e / kk joka jää enemmän käteen menee moninkertaisesti kasvavina kulutusveroina. Huomaa, että et ole istunut ahkerasti matematiikan tunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut äänestää sdp ja vasemmisto. Ovat perinteisesti pitänyt suomalaisen duunarin puolia. No nyt nähdään kokoomuksen ja persujen isänmaallisuus.
Demarit ja vasemmisto ei ole enää pitkiin aikoihin pitäneet Duunarin puolia. Ovat keskittyneet kosiskelemaan niitä "kaikkein heikoimmassa asemassa" olevia, eli passivoittamaan ihmisiä koteihin tukien varassa. Molemmat ovat rahanjakopuolueita, jotka pitävät eläkeläisten, elämäntapatyöttömien, ma mu jen ja muiden joutilaiden puolia.
Persut taas haluavat ihmiset töihin.
Haluavat ihmiset töihin, mutta eivät halua maksaa elämiseen riittävää palkkaa saati työvoiman uusintamisesta koituvia kustannuksia. Ovat samanlainen lokkipuolue
Ai senkö takia Li Andersson haukkui perussuomalaisia mersupersuiksi? Kaikki tuntemani yrittäjät äänestävät kokoomuslaisia ja perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se noin 10e / kk joka jää enemmän käteen menee moninkertaisesti kasvavina kulutusveroina. Huomaa, että et ole istunut ahkerasti matematiikan tunneilla.
Mikä siinä on kun sosialisti aina tykkää haukkua muita?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo aikoja sitten tutkittu, että PS:n äänestäjät ovat lähinnä hyvätuloisia duunareita.
PK yrittäjiä, työttömiä ja toisen asteen koulutuksen saaneita duunareita. SDP, VAS ja VIHR ovat korkeasti koulutetun väestön puolueita, tutkitusti. Korkea koulutus korreloi myös keskimääräistä korkeamman älykkyysosamäärän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon enemmän saat nyt käteen? Ihan euroina.
Entäpä ruuan hinta, palveluiden hinta? Ei ole työmatkakuluja?
Entä KUN jäät työttömäksi? Saatko 8 viikkoa ansiosidonnaista? Meneekö sen jälkeen asunto alta? Tykkäätkö, että duunarin kaikki työehdot on nyt heikommat kuin missään länsimaassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit varmaan myös Satosen lainaa 50 000e, opiskelisit lähihoitajaksi ja maksaisit 1800e / kk bruttopalkalla opintolainaa takaisin seuraavat 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei äänestänyt, vaan nettomaksajia, jotka olemme kyllästyneet nettomaksamiseen.
Sinusta ei saa nettomaksajaa tekemälläkään. Se vaatii yli 200ke vuositulot. Nettomaksajat äänestävät enimmäkseen Kokoomusta. Osa vihreitä tai vasemmistoa, mutta harvemmin PS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon enemmän saat nyt käteen? Ihan euroina.
Entäpä ruuan hinta, palveluiden hinta? Ei ole työmatkakuluja?
Entä KUN jäät työttömäksi? Saatko 8 viikkoa ansiosidonnaista? Meneekö sen jälkeen asunto alta? Tykkäätkö, että duunarin kaikki työehdot on nyt heikommat kuin missään länsimaassa?
Verotus nousi pienituloisilta. Ei jää yhtään enempää käteen tuollakaan. Mutta voihan sitä itseään kusettaa miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneehän niitä, kun demareiden käsikassarana toimiva katuosasto eli AY-mafia aiheuttaa korvaamattomia taloudellisia vahinkoja poliittisella lakkoilullaan.
Hyvä, yrittämistä ja investointeja pitääkin tukea sohvalla makailijoiden sijaan.