Mitä teillä on ruoaksi tänään?
Ideaketju pystyyn!
Meillä itsetehtyä pizzaa, paholaisen hillolla😋
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä paholaisen hillo on tehty?
Tomaattimurskaa, punasipulia, chiliä, hillosokeria
Miks Trump pääsee ehdolle stna!!! Mikä jenkkejä vaivaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Portteripataa, perunoita ja porkkanaraastetta puolukoilla.
Mitäs toi on, koskaan kuullutkaan?
Kävin Burger Kingissä syömässä Whopper aterian Sprite juomalla.
Söin mä tonnikalasalaattiakin toisena ateriana. Siinä juomana oli CocaColaa.
Perunamuusia jonka kanssa porkkanaraastetta, findus vegetikkuja, keitettyä kukkakaalia.
Vaimo uhkasi tehdä feta-pinaattipiirakkaa. En valita<3
Kananfilee vihannessekoitus-keittojuures-sipuli sekoituksella, sanoi keittiöhenkilökunta, kun kysäisin asiaa.
Pippuripihvi. Sain niin hyvän pihvin 14.3. että nyt kokeillaan uudestaan.
Uuniin meni lohi ja uunijuurekset. Kuorin ja pilkoin perunaa, porkkanaa, punajuurta, parsakaalia, sipulia ja valkosipulia. Lohelle puristin sitruunaa, ripottelin suolaa ja pippuria, sekä tilliä.
Kuiva Riesling jäähtymässä.
Mäkkäri päivä. En muista ollaanko tänä vuonna vielä käyty, nii nyt käydään.
Meillä syödään tänään jänistä. Naminami.
Teen vietnamilaisia salaattikääröjä ja katkarapunuudelisalaattia.
Karitsan paahtopaistia ja minttusalsaa.
Lankkuperunoita, porkkanoita ja punasipulia uunissa. Kermaviili yrttikastike. (Tämä jo eiliseltä)
Sitruunakakkua ja marjoja.
Huomenna sitten uudet eväät.
Possun kyljykset marinoitumassa jo, kaveriksi vihreitä papuja, kaalisalaattia ja hummusta granaatinomenasiemenillä.
Uunissa on kaalilaatikko soijarouheella ja mustapavuilla. Pakastimesta löytyi vielä litra viime syksynä kerättyjä puolukoita, yllättävän äkkiä ne taas loppuivat.
Syötiin broileripaloja uunissa kypsennettynä. Paistettuja vihanneksia (kesäkurpitsa, sipuli, punasipuli, paprika, valkosipuli, porkkana), kypsänä murustelin päälle vähän feikkifetaa. Riisiä. Jälkkärinä mustikkapiirakkaa tai omena-päärynäkaurapaistosta (tein molempia).
Naapurikunnan kiinalaisesta tulee annoksia tuohon lähimarkettiin. Nappasin sieltä viimeisen punalaputettuna. Chilikanaa ja oli oikein maukasta.
JOO! Olen aloittanut saman taistelun ja poistatan kaikki tommoset "pässi jne..." kirjoitukset!
Mä teen just kanakastiketta ja spagettia kaveriks. Ilman mutkia, yksinkertaista.