Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka elät vapaaehtoisesti ilman seksiä

Vierailija
06.04.2024 |

Oletko sinkku vai onnistunut löytämään samanlaisen kumppanin? Haluaisitko kumppanin seksttömään parisuhteeseen, jos sellaista ei ole vielä? 

Selvennyksenä: "vapaaehtoisesti" tarkoittaa tässä keskustelussa niitä, jotka eivät halua seksiä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku olen, enkä toivo tilanteen muuttuvan. 

N30

Vierailija
2/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kumppania edes seksittömään suhteeseen, koska epäilen että siinä ajan myötä kuitenkin syntyisi paineita/painostusta. Elän mieluummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku olen ja en halua parisuhdetta.

N42

Vierailija
4/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku olen

M22

Vierailija
5/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin käyttää parhaimmillaankin vain muutaman tunnin viikossa. E kannata sen takia ottaa miestä harmikseen.

Vierailija
6/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku. En halua seksiä, koska miehet ovat inhottavia. Tuskin haluaisin viettää aikaani inhottavassa seurassa ilman seksiäkään.

Vierailija
7/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksiä naisen kanssa jolla on samat elämänarvot kuin minulla.

-M36 neitsyt.

Vierailija
8/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin naapurin lesboparin saksimista enkä tajua että mitä ihmettä siitä saavat

Vierailija
9/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin käyttää parhaimmillaankin vain muutaman tunnin viikossa. E kannata sen takia ottaa miestä harmikseen.

Minä käytän seksiin (oman käden) 4-5 tuntia joka päivä. Jos olisi nainen niin silloin joka toinen päivä riittäisi tyydytykseen.

Vierailija
10/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin naapurin lesboparin saksimista enkä tajua että mitä ihmettä siitä saavat

Käyttikö he dildoa?

Vierailija
11/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän seksiin (oman käden) 4-5 tuntia joka päivä. Jos olisi nainen niin silloin joka toinen päivä riittäisi tyydytykseen.

Runkkari.

Vierailija
12/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkari.

Kateelinen.

Vierailija
13/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnistunut löytämään kumppanin seksittömään parisuhteeseen vaikka en uskonut näin voivan käydä.

Olen 45v nainen enkä ole koskaan halunnut seksiä toisen ihmisen kanssa, en osaa selittää miksen, olen vain aina ollut tällainen. Aloin seurustella ensimmäisen kerran ollessani 21v ja tällöin harrastin seksiä ensimmäistä kertaa poikaystäväni kanssa. Suhde kesti 9vuotta ja siinä oli säännöllisesti seksiä. En itse halunnut, mutta suostuin koska seksin harrastaminen ei ole minulle sinänsä vastenmielistä, se ei vain kiinnosta. Suhde päättyi kun poikaystävä alkoi haluamaan lasta ja itse olen tiennyt jo teinistä asti etten lapsia halua.

Olin sinkku jonkun aikaa kunnes tapasin nykyisen mieheni. Aluksi meillä oli seksiä, suostuin taas hänen mielikseen vaikken itse halunnut. Nyt viimeiset 5vuotta meillä ei ole ollut seksiä. Tähän tilanteeseen päädyimme kun miehelle alkoi tulla erektiovaikeuksia ja puhuimme asiasta kunnolla ja kävi ilmi ettei mieskään seksiä sinänsä halua, hän vain koki että parisuhteessa sitä olisi pakko olla.

Meillä on seksitöntä hellyyttä (halailua, silittelyä) päivittäin ja joskus harvoin ovulaation aikaan saatan haluta sooloseksiä (ehkä 4 kertaa vuodessa) jolloin teen sitä yksin. Olen erittäin onnellinen että voin elää rakastamani miehen kanssa ilman että minun olisi pakko harrastaa hänen kanssaan seksiä :)

Vierailija
14/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13 suhde kuulostaa täydelliseltä! Olen kateellinen!

Vierailija
15/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olen ja molemmat ei halua seksiä. Ollaan molemmat tyytyväisiä seksittömyyteen.

Vierailija
16/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja haluaisin parisuhteen samankaltaisen kumppanin kanssa. 

N38

Vierailija
17/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku. En halua parisuhdetta enkä muutakaan lääppimistä. Ei ole niitä läheisyyden tarpeita mistä ihmiset puhuu.

Vierailija
18/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko sä edes aloitusta? 🤦🏻

Vierailija
19/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. En halua tapailla ketään, koska on niin huonoja kokemuksia miehistä ja treffailusta. Seksi sinänsä voisi kiinnostaa, mutta vain ihmisen kanssa, jota arvostan. Sellaista ei ole tullut vastaan. Niinpä sooloseksiä ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Olen jo tottunut olemaan ilman, niin eipä juuri tee mielikään.

Aiemmin olin pitkässä suhteessa todella seksuaalinen. Enkat taisi olla 8 kertaa päivässä. Teki koko ajan mieli. Sitten tulin petetyksi ja seuraavat ehdokkaat osoittautui kerta toisensa jälkeen pettymyksiksi. Yksin on parempi, lopetin koko tapailuhomman. En jaksa enää etsimistä ja jatkuvia pettymyksiä. Näillä siis mennään.

Vierailija
20/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi loppui minulle ilmoittamatta vaimon vaihdevuosiin.

Nyt ollaan menty pari vuotta ilman seksiä, kosketusta ja halailua, koska vaimo ei ole sitä halunnut.

En tarjoa ja vonkaa, koska vaimo on aina oikeassa.

Muutin pari kuukautta sitten toiseen huoneeseen ja ei ole viereen pyydelty tai muuton syiden perään kyselty.

Kun kerta vaimo haluaa nukkua yksin, niin se täytyy sopia minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän