Petän miestäni enkä tunne syyllisyyttä
Joskus olen miettinyt miten väärin teenkään häntä kohtaan, etenkin kun meillä on nyt pitkän aikaa mennyt ihan hyvin. Tänään leimahti iso riita käyntiin ja sain kuulla niin hirveitä sanoja itsestäni, että harva nainen tuskin saa vastaavia eläissään kuulla.
Nyt kun mietin, mun salasuhde tuo valtavasti onnea mun elämään. Meistä ei ikinä tule paria, hän ei tule vaimoaan jättämään. Mutta mä aion nauttia joka ikisestä sekunnista. Miksi en eroa miehestäni? En halua rikkoa perhettäni ja suurimman osan ajasta kaikki on ihan hyvin. Läheisyyttä haen muualta koska sitä en kotoa saa.
Kommentit (18)
Varmasti juuri näin kun niin koen sen itsekin hyvin herkästi ja vahvasti. Se tuntuu pahalta nähdä toisen turhan turhautumisen, joka tässä viattomassa pikku salasuhteessa syntyy, kun se olisi vain jotain aivan turhaa kuten kaikki sekin, miten nykyisin monet kokevat tämän saman olon kun ovat sen, jatkuvan viihde- ja mielihyväriippuvuuden keskellä, ja aina kun jotain itselle kivaa rajoitetaan. Koen itsekin sen hyvin herkästi.
Sama asia tämän viattoman pienen salasuhteen kanssa. Niin vaikea ymmärtää toista tälläisestä on.
Varmasti ei ole muillakaan syytä mennä tai viedä tämä viaton pikku salasuhde asia äärimmäisyyksiin vaikka olen kyllä miettinyt myös sitä, miten paljon tämä vaikuttaa mielenterveyteemme, ahdistukseen ja turhautumiseen? Niin vaikea ymmärtää, että se voisi ollenkaan tai edes ikinä mitenkään johtuu vielä mistää niinkin viattomasta mukavasta asiasta kuin tästä ihanasta pikku salasuhteesta. Varmasti muutkin sen kokevat samoin ja yhtä herkästi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti juuri näin kun niin koen sen itsekin hyvin herkästi ja vahvasti. Se tuntuu pahalta nähdä toisen turhan turhautumisen, joka tässä viattomassa pikku salasuhteessa syntyy, kun se olisi vain jotain aivan turhaa kuten kaikki sekin, miten nykyisin monet kokevat tämän saman olon kun ovat sen, jatkuvan viihde- ja mielihyväriippuvuuden keskellä, ja aina kun jotain itselle kivaa rajoitetaan. Koen itsekin sen hyvin herkästi.
Sama asia tämän viattoman pienen salasuhteen kanssa. Niin vaikea ymmärtää toista tälläisestä on.
Varmasti ei ole muillakaan syytä mennä tai viedä tämä viaton pikku salasuhde asia äärimmäisyyksiin vaikka olen kyllä miettinyt myös sitä, miten paljon tämä vaikuttaa mielenterveyteemme, ahdistukseen ja turhautumiseen? Niin vaikea ymmärtää, että se voisi ollenkaan tai edes ikinä mitenkään johtuu vielä mistää niinkin viattomasta mukavasta asiasta kuin tästä ihanasta pikku salasuhteesta. Varmasti muutkin sen
Oletko poliitikko kun en ymmärtänyt tästä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ei ole muillakaan syytä mennä tai viedä tämä viaton pikku salasuhde asia äärimmäisyyksiin vaikka olen kyllä miettinyt myös sitä, miten paljon tämä vaikuttaa mielenterveyteemme, ahdistukseen ja turhautumiseen? Niin vaikea ymmärtää, että se voisi ollenkaan tai edes ikinä mitenkään johtuu vielä mistää niinkin viattomasta mukavasta asiasta kuin tästä
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti juuri näin kun niin koen sen itsekin hyvin herkästi ja vahvasti. Se tuntuu pahalta nähdä toisen ..
Varmasti.. Niin vaikea ymmärtää, että se voisi ollenkaan tai edes ikinä mitenkään johtuu vielä mistää niinkin viattomasta mukavasta asiasta kuin tästä
Varmasti aivan näin, kuten kerroin: "monet kokevat tämän saman olon kun ovat sen, jatkuvan viihde- ja mielihyväriippuvuuden keskellä, ja aina kun jotain itselle kivaa rajoitetaan. Koen itsekin sen hyvin herkästi."
Varmasti näin. Tekin siellä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty elättämään itseäsi vai miksi olet vielä yhdessä miehesi kanssa?
Tämä seikka verhotaan aina siihen, että ajattelen lasten parasta. Paskan marjat. Kykenemätön huolehtimaan taloudellisesti itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ei ole muillakaan syytä mennä tai viedä tämä viaton pikku salasuhde asia äärimmäisyyksiin vaikka olen kyllä miettinyt myös sitä, miten paljon tämä vaikuttaa mielenterveyteemme, ahdistukseen ja turhautumiseen? Niin vaikea ymmärtää, että se voisi ollenkaan tai edes ikinä mitenkään johtuu vielä mistää niinkin viattomasta mukavasta asiasta kuin tästä ihanasta pikku salasuhteesta. Varmasti muutkin sen
miten tällaiset voivat selvitä edes arjen pikku asioista? luin tämän monta kertaa, enkä tajunnut oikein yhtään mitään. ihan älytöntä sekamelskaa!
jos ap et tunne syyllisyyttä siitä, että toimit/teet väärin, silloin jotain häikkää kyvyssä tuntea empatiaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ei ole muillakaan syytä mennä tai viedä tämä viaton pikku salasuhde asia äärimmäisyyksiin vaikka olen kyllä miettinyt myös sitä, miten paljon tämä vaikuttaa mielenterveyteemme, ahdistukseen ja turhautumiseen? Niin vaikea ymmärtää, että se voisi ollenkaan tai edes ikinä mitenkään johtuu vielä mistää niinkin viattomasta mukavasta asiasta kuin tästä
Lihavoija vain unohti lihavoida. Ei siltä mitään ymmärrättevää tekstiä tule
Vierailija kirjoitti:
jos ap et tunne syyllisyyttä siitä, että toimit/teet väärin, silloin jotain häikkää kyvyssä tuntea empatiaa yms.
Varmasti juuri näin, kun jokaiselle ei ole varmasti
annettu.. samalla mitalla kuin niille, joilla on oikeat tunneälyn reseprorit, jo laitokselta valmiina..
En ymmärrä miksi siitä edes pitäisi tuntea syyllisyyttä. Ehkö miehesi pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että joudut hakemaan noita asioita suhteesi ulkopuolelta.
Jokainen haluaa hyvää seksiä lisää. Miehesi on saanut huonoa seksiä ja siksi se ei enää kiinnosta. Syy löytyy peilin edestä.
Eroa. Älä ylläpidä tuollaista perhehelvettiä. Minulla oli pari vuotta sitten puoli vuotta tunne, että vaimolla on jotain meneillään. Ahdistuin niin, että luulin kuolevani, kun hän ei mitään myöntänyt, mutta merkkejä oli. Lopulta erosimme ja kävi ilmi hänen suhteensa. Sen verran pitää löytyä kunnioitusta itseäsi ja miestäsi kohtaan.
M46
Samankaltaisuutta itselläni. Mutta miehen kanssa hyvät välit, ei isoja tappeluita, ihan toimivaa arkea. Avioseksiä silloin tällöin. Mutta silloin tällöin minulla ollut syrjähyppyjä. Rehellisesti en ole 10 vuoteen ainakaan tuntenut syrjähypystä huonoa omaatuntoa. Eivät ole mitään vakkareita vaan jossain tilaisuudessa (tyypillinen ollut tyttöjen juhlailta, baarista jatkoille josta vieraan kanssa....) tapahtunut. Harvinaisia nämä tietenkin, en minäkään hae salaseuraa. Ei ole tullut miehen korviin, eikä jälkiseuraamuksia. En tiedä 100 % varmuudella, ettei miehelläni ollut jotain, on saattanut olla. Komea mies hänkin ja on ollut "mahdollisuus" hänelläkin.
Kaveriporukassa juteltu haluaisiko kukaan avointa suhdetta. Arvaan että moni ehdoittaa nyt sellaista. Se ei tunnu hyvältä idealta kenestäkään.
Olet valehtelija ja pelkuri.
Sinussa on todennäköisesti sosiopaattisia, kenties jopa psykopaattisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi siitä edes pitäisi tuntea syyllisyyttä. Ehkö miehesi pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että joudut hakemaan noita asioita suhteesi ulkopuolelta.
Niinkyllä. Mielipiteissä on se hyvä puoli, samoin kuin ihmisen Cloaca Maximuksessakin - Niitä on vain se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Älä ylläpidä tuollaista perhehelvettiä. Minulla oli pari vuotta sitten puoli vuotta tunne, että vaimolla on jotain meneillään. Ahdistuin niin, että luulin kuolevani, kun hän ei mitään myöntänyt, mutta merkkejä oli. Lopulta erosimme ja kävi ilmi hänen suhteensa. Sen verran pitää löytyä kunnioitusta itseäsi ja miestäsi kohtaan.
M46
Ihan kuin minun sanat, piti oikein tarkistaa päivämäärä. Olen ahdistunut edelleen, koska vaimo ei myönnä. Näki kyllä kuinka pahoin voin. Miehiä ei uskota kun sanovat vaimonsa pettäneen, merkkejä oli yllin kyllin. Nyt kaikki "merkit" ovat hävinnet eli sivusuhde taisi loppua pettämisriitoihin. En ole silti päässyt ylös tuosta iskusta. Halusin yrittää jatkaa, mutta nyt tämä yritys perustuu valheille kun ei myönnetä.
Etkö pysty elättämään itseäsi vai miksi olet vielä yhdessä miehesi kanssa?