Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sen keksi ettei ajokortti voi enää kelvata pankki asioissa???

Vierailija
05.04.2024 |

Yli 100e tikki tämäki taas ku joutuu hommaan henkilökortin pankkia varten!! Oon yli 10v pärjänny ilman moista turhuutta ja nyt seki pitää sitte hommata!! Passikuvat, hakemuksen teko verkossa ja käynti asemalla tunnistautumasa, kaikki nämä yhteensä noin 125e!!

Tuonki rahan ois voinu käyttää johki muuhun järkevämpään kuten vaikka ruokaan ja laskuihin!

V*tuttaa oikeesti tää byrokraattinen p*ska maa!!!!

Kirsikkana kakun päällä niin tuokin p*ska kortti on vaan kämäset 5v voimasa!!

Ja kun tuskin tarvin tuota ku yhen max 2 kertaa elämäni aikana, koska tähänki päivään mennesä pärjänny ilman koko korttia!!

Niin ja sitten vielä toisena kirsikkana kakun päällä sekin että kun EI VAAN V*TTU EDES ONNISTUA PASSIKUVISAKAAN!!!! 

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen asia. Pitää saada kaikkien sormenjäljet rekisteriin.

Jo on sormenjäljillä hintaa. 

Vierailija
102/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortista ei ilmene kansalaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ihmetellä miksi tässä maassa voidaan pahoin, kun tätäkin ketjua lukee. Ihan hirveää räksyttämistä ja haukkumista tuntemattomille ilman mitään syytä. Haukutteko oikeassakin elämässä ihmistä tyhmäksi, kun hän kysyy jotain? 

Itse aiheesta olen myös sitä mieltä, että koska henkkareita tarvii vaikka mihin, niin ne kuuluisi saada ilmaiseksi. Silloin olisi ihan sama, minkä aikaa ne on voimassa. Jos niistä pitää itse maksaa, niin sitten edes pitempi voimassaoloaika.

Sormenjälkien rekisteröinti vtuttaa, koska taas hiljalleen ujutetaan poliisivaltiota ja kyttäysyhteiskuntaa lähemmäs. Olen täysin rehellinen ihminen, mutta en luota enää yhtään tähän valtioon ja sen päättäjiin. Siksi en haluaisi osallistua tuommoisiin rekistereihin, kun ei voi ikinä tietää, mihin niitä tulevaisuudessa käytetään. Sekin että kaikki tiedot meistä on jossain järjestelmässä, joka on hakkeroitavissa... Seurauksia voi vain arvailla.

Vierailija
104/106 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortista ei ilmene kansalaisuus.

Kun se on kirjoitettu suomeksi ja näkyy myöntäjä suomessa niin mitä väliä?

Vierailija
105/106 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus olisi todennäköisesti aika erilainen jos ajokortti hyväksyttäisiin pankissa, sillä se on paljon helpompi väärentää. Muistaakseni 90-luvulla väärennetyillä ajokorteilla ilmeisesti mentiin alaikäisinä baareihin.

Rahojen saamiseen toisen henkilön tililtä riittäisi, että tietäisi hänestä muutaman perusasian, teettäisi niillä tiedoilla "ajokortin" ja lisäksi tietäisi tilinumeron. Turhan helppoa ja selvittäminen taas turhan työlästä.

Se on typerää, että voimassaolo ei ole 10 vuotta. Valtio voisi myös tarjota tämän pakollisen asiakirjan jokaiselle kerran 10 vuodessa (kadonneen tilalle saisi uuden omalla rahalla).

Vierailija
106/106 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se, että osaat ajaa tarkoita että ymmärrät pankkiasioista jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän