Vallila, Finnlayson ja Makia selvitystilassa
Kommentit (132)
Ukrainan sota on nykyään tekosyy kaikkeen. Vika kyllä löytyy ihan peilistä. Erittäin ikävää, että 200-vuotias tuotemerkki Finlayson on ollut alennustilassa viime vuodet.
Musta Vallilan suunnittelijat saisi vaihtaa. Kuviot ja värit on jämähtäneet. Meillä kaikissa ikkunoissa Vallilan verhot. Ostettu monta vuotta sitten. Marimekko taas onnistunut omassa rohkeudessaan.
Mahdollisuus on pärjätä jos suunnittelijat ei jämähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo osti jostakin alennusmyynnistä parit ToF setit. Häm petaa ne sänkyyni. Vaikea nukkua niiden päällä. Jos on selällään, tuntuu, että anukseeni tunkeudutaan. Jos olen mahallani, tuntuu, että alla on miehen perse.
Eli kumpikin on ihana olotila, miltä ei saa nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Finlayson on tuossa joukossa.
Pistin tuon firman ostoboikottiin muutamia vuosia sitten, koska sen mainonta perustui minun halventamiseeni. Saa niitä pyyhkeitä ja lakanoita muiltakin.
Minä viis veisaan mainonnasta ym. Olen niin köyhä, ettei mulla ole varaa ostaa paskaa laatua, mitä nämä ovat tuoneet kauppoihin.
Mistä löytäisi laatua?
Ostin pari vuotta sitten Finlaysonin satiinipussilakanat popup-myynnistä. Ovat mielettömän ihanat, hyvin ommellut, eivät vedä tai kieroile mistään saumasta, siliävät kuivaushuoneessa sileiksi. Ei pääse moittimaan.
Ostinpa kirpparilta pari viikkoa sitten upean damastiliinan, JF logo oli reunassa kuosiin kudottuna, ikää varmaan yli sata vuotta - on kyllä sääli, jos firma menee.
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari vuotta sitten Finlaysonin satiinipussilakanat popup-myynnistä. Ovat mielettömän ihanat, hyvin ommellut, eivät vedä tai kieroile mistään saumasta, siliävät kuivaushuoneessa sileiksi. Ei pääse moittimaan.
Lisään yhden ännän. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke-syöpä korjaa satoaan. Mitään arvokasta ei menetetä.
Mitäs wokeilua nämä nyt ovat sitten tehneet?
Finlayson harjoitti avointa sukupuolisyrjintää, eikä korjannut toimintaansa tasa-arvovaltuutetun asiaan puuttumisesta huolimatta.
Mitäs syrjintää se on, jos käyttää yhden suuntauksen kuvia? Pitäisikö olla Tynkkysen kuvia, että miellyttäisi persuja?
Mitä ihmettä horiset jostain suuntauskuvista? Ei Finlaysonia sellaisesta ole tuomttu. Vaan sukupuolisyrhinnästä:
Ai miehiä rasittaa se, kun naiset sai Tom of Finland lakanat halvemmalla. Nyt ymmä
"itsensä naiseksi tunteva" mitä h3lv3ttiä nyt taas
Joo, yrittivät niiden tomppa-lakanoiden jälkeen olla nykyajan aallon harjalla seksuaalisuuden suhteen. Pieleen meni ja pahasti. Ei nää jutut mistä netissä öyhötetään olekaan niin yleisiä kuin luulivat.
Vierailija kirjoitti:
Vallila joutaa kaatuakin, eipähän tarvitse kasvattaa rötösherra- Anne Bernerin omaisuutta enää yhtään. Makia on vissiin jo kertaalleen pelastettu, eikä ole näköjään muuttunut kannattavaksi, harvemminpa nuo muuttuvat. Finlayson vähän surettaa.
Minä lopetin Vallilan ostamisen Bernerin takia vuosia sitten. Käytän rahani muualla kun "taxi-uudistajan" elättämiseen.
2017:
Asiakkailtamme on tullut useita kyselyjä Berner Oy:n omistussuhteista ja yhteyksistä liikenne- ja viestintäministeri Anne Berneriin. Samasta sukunimestä huolimatta liikenne- ja viestintäministerillä ei ole yhteyksiä Berner Oy:n toimintaan tai omistajasukuun.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Finlayson on tuossa joukossa.
Johtuisiko se niistä pesukarhukuvioista?
Olisiko kannattanut pitää tuotanto ihan täällä kotimaassa, eikä siirtää sitä mihinkään halpa-maahan, niin olisi voinut edes mainostaa täysin kotimaista tuotetta?
Nykyään ei saa enää mistään mitään Suomessa valmistettua
Vallila ja Finnlayson, kankaat todella huonoa laatua. Vallilan verhoja lyhentäessäni, huomasin, että kangas oli kudottu ihan vinoon. Jos olisin lankasuoran mukaan lyhentänyt, niin verho olisi ollut toisesta reunasta 15 cm pitempi.
T. Ompelija
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut pitää tuotanto ihan täällä kotimaassa, eikä siirtää sitä mihinkään halpa-maahan, niin olisi voinut edes mainostaa täysin kotimaista tuotetta?
Nykyään ei saa enää mistään mitään Suomessa valmistettua
Hinta olisi ollut liian korkea, siksi arabiakin tekee muumimukit thaimaassa -> voitto moninkertainen per muki
finlayson loukkasi niillä kuvioilla ja woke jutuilla omia konservatiivisia asiakkaitaan.itsekkin ostin finlaysonia ,mutta sitten lopetin kun se uusi johtaja laittoi woke juttua tulille.myös laatu huonontunut tuotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Musta Vallilan suunnittelijat saisi vaihtaa. Kuviot ja värit on jämähtäneet. Meillä kaikissa ikkunoissa Vallilan verhot. Ostettu monta vuotta sitten. Marimekko taas onnistunut omassa rohkeudessaan.
Mahdollisuus on pärjätä jos suunnittelijat ei jämähdä.
Marimekko on epäonnistunut hinnoittelussaan sekä kokotaulukko ei suomalaisille riitä.
Anne Berner on Manna-konsernin omistajia. Manna omistaa nämä kaikki tuotemerkit, Vallilan, Makian ja Finlaysonin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon Finlaysonin pussilakanoita eikä niitä kyllä saa nätisti mankeloitua. Vallila sen sijaan menee jahka mankeli ensin syö päätynapit.
Ostin tässä taannoin jotkut Valllilan pussilakanat, jotka eivät ostaessa näyttäneet aivan hillittömiltä noin kuosiltaankaan. Ei niitä kyllä voinut käyttää, kun nukkaantuivat ja karvottuivat ihan silmissä. Jotenkin sähköiset. Olen pessyt ja huuhteluaineitakin käyttänyt, mutta ei se puuvillalaatu on mitä on.