Nainen, miltÀ anaaliseksi tuntuu?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.
AP ei ookkaan nainen
MitÀ se taas tÀhÀn kuuluu. Samalta se kurkku perseessÀ tuntuu naisesta ja miehestÀ
No eipÀ varmastikaan tunnu. Miehen ja naisen alakerran anatomia on kerrassaan erilainen. Esim. miehellÀ löytyy tuosta takaluukun vierestÀ esim. eturauhanen jota naisella ei ole, kun taas naisen emÀtin on ihan siinÀ vieressÀ perÀsuolen suuntaisesti ja sitten on vielÀ klitoris joka ei ole pelkÀstÀÀn se osa joka nÀkyy ulospÀin vaan se jatkuu oikeasti emÀttimen myötÀisesti pitkÀllekin, tosin se on etupuolella pÀÀosin. TÀmÀn lisÀksi tulevat psykologiset tekijÀt seksuaalisuudessa, jotka ovat sukupuolilla hyvin erilaiset.
KÀÀnteistÀ kakkaamista. KÀytetyksi tulemisen tunteen lisÀksi pÀnnii anaaliseksin jÀlkeiset ilmavaivat ja muut sellaiset. Mies ei ole iso ja sen vuoksi seksi ei satu. N26
Vierailija kirjoitti:
KÀÀnteistÀ kakkaamista. KÀytetyksi tulemisen tunteen lisÀksi pÀnnii anaaliseksin jÀlkeiset ilmavaivat ja muut sellaiset. Mies ei ole iso ja sen vuoksi seksi ei satu. N26
KÀytetyksi tulemisen tunne tulee sun omasta pÀÀstÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sovittua, elÀmÀni traumaattisimpia kokemuksia. LoppuelÀmÀn seksihalut meni siinÀ, koska en voi enÀÀ luottaa ettei tapahdu "vahingossa" uudestaan.
V*ttu mikÀ hiiri. Ei itsenÀinen ihminen vaan tÀysin muiden vietÀvissÀ.
JÀnnÀ ettei ketju ole vielÀ poistunut. JÀnnÀÀ on sekin kuinka ketjun alkupuolella oli pelkkÀÀ kielteistÀ kommenttia (aloittaja puhui itsensÀ kanssa) nyt kun on positiivisia kommentteja ja niille ylÀpeukkuja niin ketju poistunee ennenpitkÀÀ kun aloittaja aloittaa asiattomaksi liputuksen kun ketju ei mennytkÀÀn hÀnen toivomaansa suuntaan
Vierailija kirjoitti:
JÀnnÀ ettei ketju ole vielÀ poistunut. JÀnnÀÀ on sekin kuinka ketjun alkupuolella oli pelkkÀÀ kielteistÀ kommenttia (aloittaja puhui itsensÀ kanssa) nyt kun on positiivisia kommentteja ja niille ylÀpeukkuja niin ketju poistunee ennenpitkÀÀ kun aloittaja aloittaa asiattomaksi liputuksen kun ketju ei mennytkÀÀn hÀnen toivomaansa suuntaan
Niin. MÀ olen kirjoittanut ties miten moneen kertaan pitkiÀ ja kivoja juttuja aiheesta, mut ketjut on poistuneet tyyliin ennenkuin olen pÀÀssyt takaisin etusivulle kommentoinnin jÀlkeen. Toi mun tÀssÀ ketjussa oleva on nyt ainut laatuaan joka on vielÀ olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vatsanpurut tulee spermasta jos mies laukeaa suoleen. Kondomin kanssa vastaavaa ei tapahdu.
Työntyminen tuntuu epÀmiellyttÀvÀltÀ. Kipua ei pitÀisi kuitenkaan tuntua. Sitten kun sulkijalihas on auki ja rento niin se itse paneminen tuntuu taivaalliselta.
En tajua koko keskustelua. ElÀmÀni aikana puolenkymmentÀ naista on pyytÀnyt minulta anaaliseksiÀ, ja sehÀn on toki kÀynyt. Nautin siitÀ, yleensÀ pylly on aika tiukka. Mutta suurin osa naisoletetuista seksikumppaneistani ei ole anaalia halunnut, ja sekin on ihan OK. Seksin pitÀisi olla molemmille nautinnollista, ja silloin pitÀÀ aina vÀhÀn ymmÀrtÀÀ toisen haluja ja tabuja.
Anaaliseksi on parasta, jos kalu on sopivan kokoinen, liukkaria tarpeeksi ja tekniikka hyvÀ.
N45
PerÀsuolenlaskeumalta jÀnnÀtytön bebassa. Joskus pojun.
PeppuseksissÀ on kiihottavaa tulla hitaasti "huulille". SisÀÀn tuleminen tuntuu hyvÀltÀ. Parasta on plumpsahtaa syvÀlle sisÀÀn. Naisen puristus poistuu. On vain miehen penis anusaukossa ja penis sisÀllÀ. SitÀ sisÀllÀoloa miehet kaipaavat. Ritari
Eilen naiseni halusi taas peppuun. Ensi pyysi et saa ratsastaa mun kalulla samalla kun on dildo pepussa. SiinÀ meinsi jo laueta. Sitten pyysin et ratsastaa mun kalua peppuun ja sit olikin menoa. Laukesi pitkÀÀn ja hartaasti. VÀitÀn ettÀ tykkÀs eikÀ feikannu kun itse pyysi. Eikö ollut eka kerta kun pepun kutta saa orkun.
Eli aloittajan kysymykseen en itse miehenÀ osaa sanoa, mutta ilmeisen hyvÀlle naisesta peppu pano tuntuu kun on olosuhteet kunnossa. Rohkeasti kokeilemaan, rauhassa ja liukkarilla. EhkÀ eka kerta ei tÀssÀkÀÀn asiassa ole paras kerta, mutta kolmas kerta voikin olla jo todella nautinnollinen.
Ei miehen penistÀ tule työntÀÀ naisen emÀttimeen, suuhun tai perÀaukkoon, vaan ainoastaan miehen perÀaukkoon tai suuhun.