Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä anaaliseksi tuntuu?

Vierailija
05.04.2024 |

Kuvaile vaiheet 🥹

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen penistä tule työntää naisen emättimeen, suuhun tai peräaukkoon, vaan ainoastaan miehen peräaukkoon tai suuhun.

Vierailija
82/92 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.

AP ei ookkaan nainen

Mitä se taas tähän kuuluu. Samalta se kurkku perseessä tuntuu naisesta ja miehestä 

No eipä varmastikaan tunnu. Miehen ja naisen alakerran anatomia on kerrassaan erilainen. Esim. miehellä löytyy tuosta takaluukun vierestä esim. eturauhanen jota naisella ei ole, kun taas naisen emätin on ihan siinä vieressä peräsuolen suuntaisesti ja sitten on vielä klitoris joka ei ole pelkästään se osa joka näkyy ulospäin vaan se jatkuu oikeasti emättimen myötäisesti pitkällekin, tosin se on etupuolella pääosin. Tämän lisäksi tulevat psykologiset tekijät seksuaalisuudessa, jotka ovat sukupuolilla hyvin erilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteistä kakkaamista. Käytetyksi tulemisen tunteen lisäksi pännii anaaliseksin jälkeiset ilmavaivat ja muut sellaiset. Mies ei ole iso ja sen vuoksi seksi ei satu. N26

Vierailija
84/92 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänteistä kakkaamista. Käytetyksi tulemisen tunteen lisäksi pännii anaaliseksin jälkeiset ilmavaivat ja muut sellaiset. Mies ei ole iso ja sen vuoksi seksi ei satu. N26

Käytetyksi tulemisen tunne tulee sun omasta päästäsi.

Vierailija
85/92 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sovittua, elämäni traumaattisimpia kokemuksia. Loppuelämän seksihalut meni siinä, koska en voi enää luottaa ettei tapahdu "vahingossa" uudestaan.

V*ttu mikä hiiri. Ei itsenäinen ihminen vaan täysin muiden vietävissä.

Vierailija
86/92 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei ketju ole vielä poistunut. Jännää on sekin kuinka ketjun alkupuolella oli pelkkää kielteistä kommenttia (aloittaja puhui itsensä kanssa) nyt kun on positiivisia kommentteja ja niille yläpeukkuja niin ketju poistunee ennenpitkää kun aloittaja aloittaa asiattomaksi liputuksen kun ketju ei mennytkään hänen toivomaansa suuntaan

Vierailija
87/92 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei ketju ole vielä poistunut. Jännää on sekin kuinka ketjun alkupuolella oli pelkkää kielteistä kommenttia (aloittaja puhui itsensä kanssa) nyt kun on positiivisia kommentteja ja niille yläpeukkuja niin ketju poistunee ennenpitkää kun aloittaja aloittaa asiattomaksi liputuksen kun ketju ei mennytkään hänen toivomaansa suuntaan

Niin. Mä olen kirjoittanut ties miten moneen kertaan pitkiä ja kivoja juttuja aiheesta, mut ketjut on poistuneet tyyliin ennenkuin olen päässyt takaisin etusivulle kommentoinnin jälkeen. Toi mun tässä ketjussa oleva on nyt ainut laatuaan joka on vielä olemassa. 

Vierailija
88/92 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsanpurut tulee spermasta jos mies laukeaa suoleen. Kondomin kanssa vastaavaa ei tapahdu. 

Vierailija
89/92 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntyminen tuntuu epämiellyttävältä. Kipua ei pitäisi kuitenkaan tuntua. Sitten kun sulkijalihas on auki ja rento niin se itse paneminen tuntuu taivaalliselta. 

Vierailija
90/92 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua koko keskustelua. Elämäni aikana puolenkymmentä naista on pyytänyt minulta anaaliseksiä, ja sehän on toki käynyt. Nautin siitä, yleensä pylly on aika tiukka. Mutta suurin osa naisoletetuista seksikumppaneistani ei ole anaalia halunnut, ja sekin on ihan OK. Seksin pitäisi olla molemmille nautinnollista, ja silloin pitää aina vähän ymmärtää toisen haluja ja tabuja.

Vierailija
91/92 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi on parasta, jos kalu on sopivan kokoinen, liukkaria tarpeeksi ja tekniikka hyvä. 

N45

Vierailija
92/92 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolenlaskeumalta jännätytön bebassa. Joskus pojun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän