Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen, miltÀ anaaliseksi tuntuu?

Vierailija
05.04.2024 |

Kuvaile vaiheet đŸ„č

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.

AP ei ookkaan nainen

MitĂ€ se taas tĂ€hĂ€n kuuluu. Samalta se kurkku perseessĂ€ tuntuu naisesta ja miehestĂ€ 

Tuskinpa tuntuu samalta. MiehellÀ on siellÀ eturauhanen, jonka sopiva koskettelu on valtavan nautinnollista. Eli miehille anaaliseksistÀ nauttiminen on lopulta paljon luonnollisempaa kuin naisille, siis vastaanottavana osapuolena. PÀÀskÀÀ yli fobioistanne, niin voitte vielÀ yllÀttyÀ.

Vierailija
102/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisikohan tÀssÀkin joku anatominen asia kyseessÀ? Itse laukean helposti pimpistÀ, mutten yhtÀÀn vÀlitÀ peppuseksistÀ. EhkÀ minulla siis penis ei osu perÀsuolen kautta klitoriksen sisÀosiin.

En pidĂ€ myöskÀÀn sitomisesta, lĂ€imĂ€yttelystĂ€ tai kasvoille laukeamisesta, eli alistamisesta tai pakottamisesta; haluan itse ottaa vastuun haluamisestani. 

Toivon hyvÀÀ ja nautinnollista seksiÀ Itse kullekin sÀÀdylle.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.

AP ei ookkaan nainen

MitĂ€ se taas tĂ€hĂ€n kuuluu. Samalta se kurkku perseessĂ€ tuntuu naisesta ja miehestĂ€ 

Tuskinpa tuntuu samalta. MiehellÀ on siellÀ eturauhanen, jonka sopiva koskettelu on valtavan nautinnollista. Eli miehille anaaliseksistÀ nauttiminen on lopulta paljon luonnollisempaa kuin naisille, siis vastaanottavana osapuolena. PÀÀskÀÀ yli fobioistanne, niin voitte vielÀ yllÀttyÀ.

Taitaa koskea tuokin enemmĂ€n homomiehiĂ€. ItsellĂ€ ei tunnu eturauhasenhierominen miltÀÀn ja anuksen rĂ€plÀÀminen tekee lĂ€hinnĂ€ paskahĂ€dĂ€n tunteen. Vaatineeko sitten suurentuneen eturauhasen, vai homotaipumuksen, ettĂ€ saisi jotain nautintoakin. Joten ei kannata yleistÀÀ kaikkiin miehiin joidenkin homojen takia. 

Vierailija
104/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nuorempana en tykĂ€nnyt. Sitten tuli kumppani jolle mun nautinto on tĂ€rkeÀÀ. Parin normaali orgasmin jĂ€lkeen takapuoleen paneminen samalla klitorista kiihottaen antaa mielettömĂ€n kovan orgasmin.  Kuten myös vĂ€risevĂ€ dildo pillussa ja samaan aikaan takapuoleen paneminen.

Vierailija
105/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuuko se yhtÀÀn samalta kun lÀÀkÀrissÀ työnnetÀÀn se tÀhystin pyllyyn? Ainoa kokemus minulla asiasta miehenÀ.

Vierailija
106/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mies, ota naapurin JORMA,baby oilia ja pyllistÀ. TiedÀt miltÀ tuntuu. Muista kortsu.

Vierailija
107/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PelkkÀÀ miehen miellyttÀmistÀ koko touhu.

Se on parisuhdenaisen tehtÀvÀ ja osa.

Vierailija
108/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko se yhtÀÀn samalta kun lÀÀkÀrissÀ työnnetÀÀn se tÀhystin pyllyyn? Ainoa kokemus minulla asiasta miehenÀ.

No sinulla on siellÀ se perse, millÀ voit ihan itse kokeilla miltÀ peniksen kokoisen patukan liikuttelu tuntuu.

Vierailija
109/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on parisuhdenaisen tehtÀvÀ ja osa.

VÀhÀn outo lÀhtökohta olisikin, ettÀ ei seksissÀ ja muutenkin halua tehdÀ asioita mitkÀ tekevÀt kumppanille hyvÀÀ.

Vierailija
110/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuu liian homolta. 

Vierailija
111/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltÀ se tuntui?

Vierailija
112/132 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, ettÀ vidun hyvÀltÀ, mutta sanotaan nyt, ettÀ aivan anaalin hyvÀltÀ!

Mutta ei mulla usein sitĂ€ himota, aika harvoin oikeastaan. 

Vierailija
113/132 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltÀ se tuntui?

Ainakin minusta se tuntui lÀhinnÀ inhottavalta, samoin se lÀÀkÀrin sormi siellÀ kaivelemaan. Tosin olen nainen, ja olin jotain parikymppinen kun tuo tapahtui.

Vierailija
114/132 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ tÀhÀn mennessÀ kaikki naiset kenen kanssa olen seksiin pÀÀtynyt ovat melko nopeasti myös itse ehdottaneet, ettÀ pitÀisi myös naida pyllyyn. Nuollessa pillua kieli ja huulet eksyvÀt vÀlillÀ jÀtehuoltolaitoksen puolelle sieltÀ huvikummulta ja naisen ÀÀntelystÀ kyllÀ huomaa, ettÀ tykkÀÀvÀt..

Vierailija
115/132 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aivan perseestÀ!

Vierailija
116/132 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuin ummetuspötkö sisÀÀnpĂ€in! 

Vierailija
117/132 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"MitÀ se taas tÀhÀn kuuluu. Samalta se kurkku perseessÀ tuntuu naisesta ja miehestÀ"

Naisen anatomian takia heillÀ on perÀkontissa vÀljemmÀt puristukset kuin miehellÀ.

Vierailija
118/132 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En osaa kuvata vaiheita muuten kuin siltÀ osin, ettÀ varovainen aloitus on vÀlttÀmÀtön. En nauti kivusta ja joku sormilla tapahtuva lÀmmittely ei kiihota yhtÀÀn vaan pikemminkin nolostuttaa. Tapailen poikaystÀvÀn kanssa toista miestÀ kimppaseksin merkeissÀ ja muutaman kerran ollaan kokeiltu myös anaaliseksiÀ sisÀltÀviÀ juttuja. Hieromasauvan kÀyttö ei tunnu hyvÀlle ja nuorempana anaaliseksistÀ tuli hankittua yksi pahasti epÀonnistunut ja kivulias kokemus. Tuttujen ja turvallisten ihmisten seurassa uskaltaa kokeilla erilaisia juttuja ja vaikka vieraamme onkin hyvin varustettu, nautin hÀnen kanssaan myös anaaliseksistÀ. Tilanne jotenkin vie aina mennessÀÀn ja sellainen hui-fiilis katoaa aika pian. Jonkun satunnaisen tutun kanssa nÀitÀ juttuja ei kÀvisi mielessÀkÀÀn kokeilla. N28

Vierailija
119/132 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano tuo kaikille niille naisille, jotka saavat orgasmin pyllyyn panemisella. 

Vierailija
120/132 |
30.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvata vaiheita muuten kuin siltÀ osin, ettÀ varovainen aloitus on vÀlttÀmÀtön.

Peitsi ei ole kovasti sen miehekkÀÀmpi paksuudeltaan kuin kunnon jöötti joka toisinaan naisiltakin plumpsahtaa. Liukastetta pitÀÀ olla, joko pillunlimaa tai sulatettua voita (voisulaa, kÀdenlÀmpöisenÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yksi viisi