Nainen, miltÀ anaaliseksi tuntuu?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.
Eikun ostaa imukuppidildon ja tunkee sen takalistoonsa. Ei tarvitse kysellÀ enÀÀ tÀÀllÀ. Kovasti vaikuttaa ettÀ kokeilemaan pitÀisi pÀÀstÀ, tuolla voi kuivaharjoitella turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
En onneksi tiedÀ enkÀ aio myöskÀÀn ottaa selvÀÀ.
MÀ olin utelias / avarakatseinen ja kokeilin aiemmassa parisuhteessa, mutta ei tuo ole mun juttu. Onneksi nykyinen mieskÀÀn ei ole kakkoslaatua.
TÀllaisen haluajasta tulee mieleen koira, jonka tÀytyy kokoajan kihnustaa jonkun takapuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Karmealta. Vaikka kÀytössÀ liukkari, työntyminen aiheuttaa kipua. Ja koko ajan pelottaa, jos lykkiminen vaurioittaa perÀsuolta ja sulkijalihaksia. Ei koskaan enÀÀ.
NiimpÀ. Uloste ja pierut karkailisi millon missÀkin loppu iÀn.
. Miten seuraavat kumppanit edes voisi sellaista ymmÀrtÀÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.
AP ei ookkaan nainen
MitÀ se taas tÀhÀn kuuluu. Samalta se kurkku perseessÀ tuntuu naisesta ja miehestÀ
TodennÀköisesti miehestÀ tuntuu paremmalta ja sitten taas jos se miehestÀ tuntuu pelkÀstÀÀn ummettavalta pskalta eturauhasestakin huolimatta niin sitten on turha ihmetellÀ miksi nainenkaan ei siitÀ tykkÀÀ.
No sinÀhÀn voit kokeilla eli survaise vaikka grillimakkaraa, lenkkiÀ ja kurkkua ensimmÀiseen hÀtÀÀn sinne perÀreikÀÀsi ja vetele eestaas jotta saat kaikkien eri vaiheiden tuntemukset.
Makeeta, kun isolla kullilla oikein kunnolla rynkyttÀÀ rassaa samalla paikat puhtaaksi. Mulla sellanen swingerpeppu, joten ei itse oikein pÀÀse pyyhkimÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Makeeta, kun isolla kullilla oikein kunnolla rynkyttÀÀ rassaa samalla paikat puhtaaksi. Mulla sellanen swingerpeppu, joten ei itse oikein pÀÀse pyyhkimÀÀn.
MikÀ on swingerpeppu?
Tekee kipeÀÀ, lisÀksi on vielÀ ÀllöttÀvÀÀ. Ei kiinnostele yhtÀÀn millÀÀn tasolla.
KyllÀpÀs vaippajankuttaja tÀnÀÀn jaksaa jutella itselleen aloittamassaan ketjussa
Sexodus ohjelmassa Suomalaiset naiset ja yksi mies kertoo, tÀssÀ linkki :
Eli tykkÀÀ!
Taas on persreikÀhullu palstalla!
Miehen nÀkökulmasta on ihan viihdyttÀvÀÀ joskus painaa kakkoseen. Jotkut naiset siitÀ tykkÀÀ paljonkin.
Pahalta tuntuu. Miten jotkin voivat saada tyydytystÀ siitÀ... Naiset siis.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ jotkut naiset saavat siitÀ jopa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ saan siitÀ kaikkein rajuimmat ja nopeimmat orkkuni. Tosin mieheni onkin kÀrsivÀllinen ja taitava anaaliseksissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun ottaa jonkun verran kipeÀÀ ja sitten tuntuu hyvÀltÀ. Samalla rabbit pilluun ja klitalle.
MiksiköhÀn joidenkin on pitÀnyt alapeukuttaa tÀtÀ mun kommenttia? MÀhÀn kerroin vain oman kokemukseni asiasta eikÀ se ole muiden mÀÀriteltÀvissÀ miten mÀ naisena koen anaaliseksin.
MÀ seurustelin joskus vuosia sitten erÀÀn miehen kanssa lyhyen aikaa ja mies painosti mut anaaliseksiin. Kolme kertaa meillÀ sitÀ oli. Otti aika kipeÀÀ aluksi ja sitten ei tuntunut miltÀÀn. No tÀssÀ hetki sitten vakipanon kanssa suostuin sitÀ kokeilemaan. PelkÀsin ja jÀnnitin sitÀ kipua paljon etukÀteen. No ei se tÀllÀ kertaa ollutkaan kovin paha se kipu aluksi ja sitten se alkoikin tuntua hyvÀltÀ. No tuon miehen kanssa kyllÀ kaikki tuntuu paremmalta kuin kenenkÀÀn muun kanssa.
Miten voit ulostaa?