Nainen, miltä anaaliseksi tuntuu?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.
Eikun ostaa imukuppidildon ja tunkee sen takalistoonsa. Ei tarvitse kysellä enää täällä. Kovasti vaikuttaa että kokeilemaan pitäisi päästä, tuolla voi kuivaharjoitella turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
En onneksi tiedä enkä aio myöskään ottaa selvää.
Mä olin utelias / avarakatseinen ja kokeilin aiemmassa parisuhteessa, mutta ei tuo ole mun juttu. Onneksi nykyinen mieskään ei ole kakkoslaatua.
Tällaisen haluajasta tulee mieleen koira, jonka täytyy kokoajan kihnustaa jonkun takapuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Karmealta. Vaikka käytössä liukkari, työntyminen aiheuttaa kipua. Ja koko ajan pelottaa, jos lykkiminen vaurioittaa peräsuolta ja sulkijalihaksia. Ei koskaan enää.
Niimpä. Uloste ja pierut karkailisi millon missäkin loppu iän.
. Miten seuraavat kumppanit edes voisi sellaista ymmärtääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kokeilee ihan itse vaikka kurkulla.
AP ei ookkaan nainen
Mitä se taas tähän kuuluu. Samalta se kurkku perseessä tuntuu naisesta ja miehestä
Todennäköisesti miehestä tuntuu paremmalta ja sitten taas jos se miehestä tuntuu pelkästään ummettavalta pskalta eturauhasestakin huolimatta niin sitten on turha ihmetellä miksi nainenkaan ei siitä tykkää.
No sinähän voit kokeilla eli survaise vaikka grillimakkaraa, lenkkiä ja kurkkua ensimmäiseen hätään sinne peräreikääsi ja vetele eestaas jotta saat kaikkien eri vaiheiden tuntemukset.
Makeeta, kun isolla kullilla oikein kunnolla rynkyttää rassaa samalla paikat puhtaaksi. Mulla sellanen swingerpeppu, joten ei itse oikein pääse pyyhkimään.
Vierailija kirjoitti:
Makeeta, kun isolla kullilla oikein kunnolla rynkyttää rassaa samalla paikat puhtaaksi. Mulla sellanen swingerpeppu, joten ei itse oikein pääse pyyhkimään.
Mikä on swingerpeppu?
Tekee kipeää, lisäksi on vielä ällöttävää. Ei kiinnostele yhtään millään tasolla.
Kylläpäs vaippajankuttaja tänään jaksaa jutella itselleen aloittamassaan ketjussa
Sexodus ohjelmassa Suomalaiset naiset ja yksi mies kertoo, tässä linkki :
Eli tykkää!
Taas on persreikähullu palstalla!
Miehen näkökulmasta on ihan viihdyttävää joskus painaa kakkoseen. Jotkut naiset siitä tykkää paljonkin.
Pahalta tuntuu. Miten jotkin voivat saada tyydytystä siitä... Naiset siis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset saavat siitä jopa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan siitä kaikkein rajuimmat ja nopeimmat orkkuni. Tosin mieheni onkin kärsivällinen ja taitava anaaliseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun ottaa jonkun verran kipeää ja sitten tuntuu hyvältä. Samalla rabbit pilluun ja klitalle.
Miksiköhän joidenkin on pitänyt alapeukuttaa tätä mun kommenttia? Mähän kerroin vain oman kokemukseni asiasta eikä se ole muiden määriteltävissä miten mä naisena koen anaaliseksin.
Mä seurustelin joskus vuosia sitten erään miehen kanssa lyhyen aikaa ja mies painosti mut anaaliseksiin. Kolme kertaa meillä sitä oli. Otti aika kipeää aluksi ja sitten ei tuntunut miltään. No tässä hetki sitten vakipanon kanssa suostuin sitä kokeilemaan. Pelkäsin ja jännitin sitä kipua paljon etukäteen. No ei se tällä kertaa ollutkaan kovin paha se kipu aluksi ja sitten se alkoikin tuntua hyvältä. No tuon miehen kanssa kyllä kaikki tuntuu paremmalta kuin kenenkään muun kanssa.
Miten voit ulostaa?