Ylöstempaus tapahtuu 8.4.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
No hö, miks just ennen vappua?
Pääset vähemmällä viimmeisellä tuomiolla kun jää vapunkin ajan synnit tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöt, tässä tarkoitetaan sitä tietenkin että ahtaajat kun lopettaa lakkonsa niin kontit tempaistaan taas ylös nosturilla ja vienti alkaa vetää .u
Aijaa, no minä luulin että uskovien ylöstempauksesta puhuttiin. Ootan sitä tapahtuvaksi. Ja toivon että olen mukana. Ja toivon että moni muukin on.
Oikeenko Raamatussa käytetään sanamuotoa "ylöstempaus"? Kuulostaa jotenkin rajulta toimenpiteeltä kun tempastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä päivää ei tiedä kukaan.
Ei edes kiinnosta, tosiasia on,että kaikki me kuollaan joskus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä päivää ei tiedä kukaan.
Ei edes kiinnosta, tosiasia on,että kaikki me kuollaan joskus!
Mutta eikös siinä tietynlaiset ihmiset nouse haudoistakin. Muistaaksen merikin antaa sinne hukkuneet.
Ei vaan Romanien kansallispäivä on 8.4.
Kaikki hyvät tempaistiin viime viikolla. Jos ole vielä täällä, tiedät mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan? Pitäisi ehtiä käymään verikokeissa ensin.
Voithan sä käydä aikaisemminkin, vaikka edellisenä päivänä, ettei jää ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöt, tässä tarkoitetaan sitä tietenkin että ahtaajat kun lopettaa lakkonsa niin kontit tempaistaan taas ylös nosturilla ja vienti alkaa vetää .u
Aijaa, no minä luulin että uskovien ylöstempauksesta puhuttiin. Ootan sitä tapahtuvaksi. Ja toivon että olen mukana. Ja toivon että moni muukin on.
Oikeenko Raamatussa käytetään sanamuotoa "ylöstempaus"? Kuulostaa jotenkin rajulta toimenpiteeltä kun tempastaan.
joo kuulostaahan se melko rajulta, mutta se tapahtuma on nopeampi kun silmänräpäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen tuosta tempaisusta jotkut lahkolaiset, oisko jehovat. Mun Raamatussa puhutaan, että Jeesus tulee hakee omansa, ilman mitään tempaamista.
Voi kun tapahtuiskin ja pääsis johonkin kivempaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan? Pitäisi ehtiä käymään verikokeissa ensin.
Voithan sä käydä aikaisemminkin, vaikka edellisenä päivänä, ettei jää ottamatta.
Ei kukaan sunnuntaina ota ja sinne pitää varata aika netissä.
Pidän kaksin käsin tuopista.
(Googlaa Fingerpori tempaisin pari)
Varovasti sitten. T: kaatunut mummo.
Ostin sellaset putoamissuojaliivit, niin ei tartte tukasta kiskoa.
Hahahha. Aijai, kiitos hyvistä nauruista.
Kai te tempaatte Riikan ja Petterin mukaanne? Hyvää matkaa!
mitä mieltä Minkkisistä?