Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin tindermiestä panolle

Vierailija
05.04.2024 |

se vastas, et pitää eka palautua matkasta ja tulee sitten kun on toipunut. onkohan oikeesti tulossa ikinä? eikö seksi enää kelpaa miehille?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Palstamiehet ovat kertoneet, että yksikään mies ei kieltäydy seksistä jos sitä on tarjolla. Ei vaikka nainen olisi ryhävalas.

Totta on tämä eikä tarvitse olla edes ryhävalas. Mä oon 175cm/60 kg, lisäksi c-kupin rinnat ja vyötärömittaiset paksut hiukset.

T. Tuo "kattoo jos ehti-vastauksen saanut

Vierailija
22/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä sormihommiksi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt niin ihmeellistä hommaa ole että heti lähtisin rynnimään paikalle.

Vierailija
24/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon saanut suoraan tarjoukseen vastaukseksi jotain "kattoo nyt jos ehtii". Enpä kysellyt tältä herralta sen jälkeen enää yhtään mitään..

Sillä on paremman näköisiä naisia tarjolla. Itsehän havittelet komeaa jännämiestä

Vierailija
25/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon saanut suoraan tarjoukseen vastaukseksi jotain "kattoo nyt jos ehtii". Enpä kysellyt tältä herralta sen jälkeen enää yhtään mitään..

Sillä on paremman näköisiä naisia tarjolla. Itsehän havittelet komeaa jännämiestä

Wöööööö

Vierailija
26/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan kieltäydy, jos nainen ehdottaa. Ehkä se kertoo jotain, kun niitä ehdotuksia ei koskaan tule - minulle.

Vierailija
27/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan kieltäydy, jos nainen ehdottaa. Ehkä se kertoo jotain, kun niitä ehdotuksia ei koskaan tule - minulle.

Aluksi vaadin että että esinahka pois,sitten nupista puolet pois,sen jälkeen me voidaan olla sillälailla tuletko?

Vierailija
28/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on miehen mitat ja sinun mittasi?

Vierailija
29/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Sullahan nyt kolo kutiaa yhtenään. Taitaa olla kevät kun saa palstamammankin kiimaan.

Vierailija
30/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan mikään tinteripatja kelpaa🤮

Vierailija
31/35 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on reissullansa pannut ilman kortonkia. Nyt pitäis käydä testeissä ja saada tulokset.

Ehkäpä joutuu lääkekuurille pariksi viikkoa, sen takia ympäripyöreä vastaus.

Huiskii sitten taas paljailla.

Vierailija
32/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin myös yhelle miehelle että panettaa kun oltiin juteltu netissä pari päivää. Mies vaan että missä se pano suoritetaan ja annoin osoitteen. Mies tuli melko nopeasti luokseni.

Vierailija
33/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä reiän kuin reiän rassaan, mutta en tee sitä ilmaiseksi. 

Vierailija
34/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Palstamiehet ovat kertoneet, että yksikään mies ei kieltäydy seksistä jos sitä on tarjolla. Ei vaikka nainen olisi ryhävalas.

Totta on tämä eikä tarvitse olla edes ryhävalas. Mä oon 175cm/60 kg, lisäksi c-kupin rinnat ja vyötärömittaiset paksut hiukset.

T. Tuo "kattoo jos ehti-vastauksen saanut

Unohda suosiolla heti tuo tindermies minä tuun hoitamaan sut sellaisiin seitsemänsiin taivaisiin ettei ikinä koskaan aikaisemmin kerro vaan missä ja milloin sulle sopii keikkamiehesi@gmail.com osoitteeseen suoraan niin jatketaan sitä kautta eli keikkamiehesi@gmail.com 

Vierailija
35/35 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Naisen pitää olla oikeasti hyvännäköinen, jotta jaksaa lähteä panolle.

Miten voi olla, kun jokainen nainen saa halutessaan seksiä mieheltä kuin mieheltä?

Kyllä nainen saa aina seksiä mieheltä kunhan vain alentaa rimaa tarpeeksi alas. Jos pyydät panolle vain lyhyitä, lihavia, rumia ja kaljuja miehiä, niin ihan varmsti joku suostuu. Moni mies ei saa mitään naista vaikka alentaisi riman nollatasolle.