Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein riitelette parisuhteessa ja mistä aiheesta?

Vierailija
05.04.2024 |

Kuinka usein riitelette parisuhteessa ja mistä aiheesta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies inhosi kotitöitä ja minähän olin siksi nalkuttaja koska asiasta sanoinliiton lopulla ei jaksettu edes tapella.

Vierailija
2/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöistä, toisen huomioimisesta/kuuntelemisesta. Viikoittain riidellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuodessa tulee sanaharkaa mutta todella harvoin 

32 vee naimisissa

Vierailija
4/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme riidelleet kerran kahdeksan vuoden aikana, aiheena oli arvokysymys. Sen pienemmistä asioista ei ole tullut riitaa ehkä siksi, että emme asu saman katon alla. 

Vierailija
5/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin naisen jos olisi riidanhaastaja tai muuten vain nalkuttaja

Vierailija
6/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa, politiikasta. 

Vierailija
7/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me oikeastaan riidellä. Joskus, jos olen väsynyt tai mies on nälkäinen, tulee sanottua epäystävällisellä äänellä, mutta pyydämme nopeasti anteeksi. 

Yhdessä olemme olleet 35 vuotta.

Vierailija
8/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme riitele. Riitely on alhaista ja esiteinimäistä. En voisi arvostaa ihmistä joka ei pysty kontrolloimaan impulssejaan ja keskustelemaan normaalisti.

Vierailija
9/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni nousee joskus väitellessä, mutta ei mistään oleellisesta asiasta. Ollaan oikeestaan riidelty yhden kerran, tapailuvaiheessa, kumpikaan ei lähtenyt tilanteesta poiskaan ja siitä sitten tajuttiin että tässä suhteenalussa on tunteita mukana. Tuosta on 24 vuotta aikaa.

Vierailija
10/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidellä, kinastellaan joskus, mutta se on lähinnä ystävällismielistä väittelyä. 

Vierailija
11/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme riitele. Riitely on alhaista ja esiteinimäistä. En voisi arvostaa ihmistä joka ei pysty kontrolloimaan impulssejaan ja keskustelemaan normaalisti.

Taidat ymmärtää riidan eri tavalla kuin muut vastaajat. Riita ei tarkoita kontrolloimattomia impulsseja tai sitä, ettei kykenisi keskustelemaan normaalisti. Riita tarkoittaa sitä, että pariskunnalla on erimielisyys jostain asiasta ja se herättää ärsyyntymistä tai pahaa mieltä. Kukaan ei voi näitä tunteita välttää kokonaan parisuhteessa.

Vierailija
12/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi riitelimme vuonna 2018 siitä, onko parempi lähteä reissuun perjantaina vai lauantaina. Riita oli pieni, se herätti ärtymystä lähinnä siksi, että molemmilla on hyviä perusteluja päätökselleen ja lopulta minä lähdin lauantaina, mies jo perjantaina. Kun on oltu yhdessä yli 25 vuotta, ei oikein riidanaiheita löydy kuin keksimällä ellei sitten ole niitä, joiden mielestä riitely on rakkautta.

Vierailija
13/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romani perheissä on erikoista että sielä naiset eivät ole hajottamassa perinteistä perhedynamiikkaa vaan romani naiset päinvastoin puolustaa aika voimakkaastikkin perinteistä perhe järjestystä. Esim nainen ei istu koskaan etupenkillä jos samassa autossa matkustaa mies, mitä itse pidän liittoitteluna, mutta herroittelu saa kyllä kunnioitusta mikä on nyky ajan feminismin kyllästämässä kulttuurissa äärimmäisen harvinaista. Romani kulttuurissa vaikka moni muu asia on vinksallaan nin toistaiseksi perhe ja vanhempien kunnioitus on asia josta kantaväestö saisi ottaa oppia. 

Vierailija
14/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme riitele koskaan. Ei ole mitään aihetta riitaan. Eipä sellaista viitsi huvikseen keksiä.

Vierailija
15/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten täysin puhumaton mutta jos teen jonkun virheen niin huutaa kun hinaaja. Siitä kyllä ärsyynnyn. Rakentavaan tunneperäiseen keskusteluun se ei pysty.

Vierailija
16/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin ja aiheena vaimon löysähtäneet reiät.

Vierailija
17/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jättäisin naisen jos olisi riidanhaastaja tai muuten vain nalkuttaja

Tosimies kestää nalkutuksen, voipi jopa oppia pitämään siitä sopivasti annosteltuna.

Tulee kotoinen olo, kun vaimo "potkii persuuksille" ja yrittää laittaa miestä liikkeelle. Mies sen sijaan ihmettelee, että eikö tuo nyt huomaa, että olen levon tarpeessa, enhän muuten makaisi sohvalla.

Kaikki tuo ilman vauvapalstamaista tosikkoutta ja parisuhdedraamaa.

Vierailija
18/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää välillä riidellä, mutta minä en riitele vaikka mikä olisi.

Vierailija
19/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme riidelleet kerran kahdeksan vuoden aikana, aiheena oli arvokysymys. Sen pienemmistä asioista ei ole tullut riitaa ehkä siksi, että emme asu saman katon alla. 

Tuo on kevytsuhde.

Vierailija
20/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidellä yhtikästä mistään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi