Enpäs tiennytkään että persujen Joakim on niitä miehiä
Kommentit (37)
Kaikki ne on piilosemmoisia.
Haukkuvat naisia ja kehuvat Jussia.
Mikäli olet pokaamassa - taas - seuraa, niin ota yhteyttä sinua kiinnostaviin ihmisiin.
Älä jankuta muiden seksuaalisuudesta, dorka.
No mulla kyllä tutka värähti heti hänen kohdallaan kun eka kerran näin jossain esiintyvän. En tiennyt asiaa silloin vielä varmuudella.
Mulla on aika herkkä tutka kyllä. Vaikken ole niitä miehiä ite.
Vierailija kirjoitti:
Entä Miko?
Se vaikuttaa heterolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Miko?
Se vaikuttaa heterolta.
Vaikuttaa, mutta ei ole, on piilohomo.
Moni persu pettyi tähänkin typerykseen tosi rankasti. Pelkkiä miesten tskaluukun rassaajia ovat persuääliöt.
Vierailija kirjoitti:
No mulla kyllä tutka värähti heti hänen kohdallaan kun eka kerran näin jossain esiintyvän. En tiennyt asiaa silloin vielä varmuudella.
Mulla on aika herkkä tutka kyllä. Vaikken ole niitä miehiä ite.
Heti värähti... Ja et ole yhtään niitä...
😂
Siis ihan sivusta kysyn. Ovatko persut homofobisia vai hyväksyvätkö homot. Näyttää olevan edustajissa ihan hyvällä äänisaaliilla. Vähemmän on vihervasemmistossa? Jotenkin hupaisa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan sivusta kysyn. Ovatko persut homofobisia vai hyväksyvätkö homot. Näyttää olevan edustajissa ihan hyvällä äänisaaliilla. Vähemmän on vihervasemmistossa? Jotenkin hupaisa juttu.
Persut hyväksyvät homot. Kyllä nämä asiat ovat olleet tiedossa, niillä ei vain ole tehty identiteettipolitiikkaa kuten vihervasemmisto tekisi.
Onko Satonen vetänyt sitä kakkoseen ?
Minä kun luulin että kaverin kanssa tuli linnanjuhliin.
Mielestäni persuissa ei saisi olla yhtään takaluukun tuupparia. Senhän pitäisi olla konservatiivinen puolue.
Mielestäni mies tarvii naisystävän. Ei miesystävää 😅
Niitähän on eduskunnassa penkillinen.
Ottiko hän sinut?