Miksi kaupoista ei löydä päälle istuvia vaatteita?
Menitpä mihin tahansa vaatekauppaa, niin tarjolla on kahta mallia. Esiteini, josta puuttuu paloja (vatsa esillä, puolet selästä puuttuu, muistuttavat alsuvaatteita) tai mummo mallisto (muodoton säkki, joka kiristää ylhäältä ja alhaalta lepattaa tuulessa.)
Eikä auta vaikka menisi "parempiin" kauppoihin, koska jopa niiden mallisto on muuttunut pikkuhiljaa samaksi.
Mistä saa vaatteita, joissa jotain muotoja (naisilla on vyötärö) ja sopivat käytettäväksi töihin/normaali elämään?
Help.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vartalo on muotoa omena, ei normaaleille suunnitellut vaatteet yksinkertaisesti sovi.
Olet Y-vartalomallia ja mikään ei sovi.
Täällä toinen y-kroppainen ja lähemmäs 180 senttiä pitkä, joka on jo täysin leipiintynyt vaatteiden hankkimiseen. Unisexmallistojen tultua on löytynyt jotain yläosiksi kelpaavaa, mutta lähinnä ostelen tarpeen mukaan jotain perusvaatteita miesten osastolta. Saksan/Hollannin/Tanskan verkkokaupasta saa joskus tuurilla farkkuja koossa 26-27/36 tuumaa.
Ihan oikeasti olitpa minkä mallinen hyvänsä, niin varmaan jopa 90 % ihmisistä kärsii vaikeuksista löytää istuvia vaatteita valmismallistoista.
Mun on vaikea löytää istuvia yläosia kun on leveät hartiat ja isot tissit. Miesten vaatteita en halua käyttää.
Kun äitisi on käyttänyt hormoneja, ja sinä, myös oma lapsesi saa siitä osansa, niillä muuttaa omaa naisperimäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kun äitisi on käyttänyt hormoneja, ja sinä, myös oma lapsesi saa siitä osansa, niillä muuttaa omaa naisperimäänsä.
Miten se nyt liittyy siihen että kaupoissa on kahta mallia vaatteita?
Osta ompelukone ja aloita ompelu ostamalla alesta se ei niin istuva mekko. Muokkaa ja muodista itsellesi sopivaksi.
Tai
Osta mieleinen kangas ja kaava paperia. Tee kaavat ja vaate itse.
On muotia luoda itse vaatteensa. Ja hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Osta ompelukone ja aloita ompelu ostamalla alesta se ei niin istuva mekko. Muokkaa ja muodista itsellesi sopivaksi.
Tai
Osta mieleinen kangas ja kaava paperia. Tee kaavat ja vaate itse.
On muotia luoda itse vaatteensa. Ja hauskaa
On se kumma että kaupat on täynnä kaikenmaailman rättiä ja silti pitäisi itse ommella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vartalo on muotoa omena, ei normaaleille suunnitellut vaatteet yksinkertaisesti sovi.
Olet Y-vartalomallia ja mikään ei sovi.
Täällä toinen y-kroppainen ja lähemmäs 180 senttiä pitkä, joka on jo täysin leipiintynyt vaatteiden hankkimiseen. Unisexmallistojen tultua on löytynyt jotain yläosiksi kelpaavaa, mutta lähinnä ostelen tarpeen mukaan jotain perusvaatteita miesten osastolta. Saksan/Hollannin/Tanskan verkkokaupasta saa joskus tuurilla farkkuja koossa 26-27/36 tuumaa.
Ihan oikeasti olitpa minkä mallinen hyvänsä, niin varmaan jopa 90 % ihmisistä kärsii vaikeuksista löytää istuvia vaatteita valmismallistoista.
Linkkaa muutamia hyviä ulkomaisia nettikauppoja mistä löydät tarpeeksi pitkiä housuja ja paitiksia. Google on nykyään avuton, pukkaa vain niitä samoja kiinafirmoja, jotka ovat maksaneet Googlelle näkyvyydestä.
Nim. toinen ptikä nainen
Mulla ne ei istu,mulla ne sopivat ,olen seisova henkilö, agentti 00000