Onko kotisi aina yllätysvieraskunnossa?
Kommentit (151)
Onhan se, varmasti siistimpi kuin suurimmalla osalla ihmisistä.
Yllätysvierailla ei ole meille mitään asiaa, eikä kyse ole sen hetken siisteydestä.
Ei tosiaan. Kaksi alle kouluikäistä lasta. 5 minuuttia siivouksen jälkeen on jo täysi kaaos
Ei nyt. Olin pari viikkoa sitten tyhjentämässä kollegani asuntoa ja sain pakettiautollisen kirppistavaraa.
Olen näitä järjestänyt ja ovat paljon levitettynä täällä. Huomenna tulee vielä uusi kuorma ja tarkoitus on viedä kaikki kirppikselle sunnuntaina. Pieni kaaos on täällä nyt
Joo kyllä vieraat yllättyvät takuuvarmasti!
Ei. Vuorotöitä tekevät aikuiset, 3 lasta joista 1 teini ja vielä 2 kissaa. Joka puolella tiskejä, karvoja, kissanhiekkaa, vaatekasoja. Koulukirjat ja reput lojuvat milloin missäkin. Yläkerrassa on lähes aina sängyt petaamatta, lasten huoneet sotkussa ja lakana-tai pyyhepyykkiä kuivumassa.
Tuulikaappi on yksi iso kenkäkaaos. Kotimme on kaaos. Ja mä en enää jaksa yksin tätä hinkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt. Olin pari viikkoa sitten tyhjentämässä kollegani asuntoa ja sain pakettiautollisen kirppistavaraa.
Olen näitä järjestänyt ja ovat paljon levitettynä täällä. Huomenna tulee vielä uusi kuorma ja tarkoitus on viedä kaikki kirppikselle sunnuntaina. Pieni kaaos on täällä nyt
Mitä paskasta roinaa kirppikselle siis viedään? Ootte kai hinnoitelleet varmasti yläkanttiin rojut..
Joskus oli koti valmis yllätysvierailuihin. Nyt ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli koti valmis yllätysvierailuihin. Nyt ei enää.
PS. Olen katsonut liikaa tv-ohjelmia "täydellisistä" kodeista.
En oo sisustuslehtiä katellu, mutta pelkistetty siisti koti on. Jokunen astia voi löytyä tiskipöydältä, mikäli ei oo tyhjennetty tiskikonetta. Näkyy miehen kotihousut olevan viikattuna nojatuolissa. Sänkyä en jaksanu petata, ovessa toimivat saranat. Ollaan tavallisia tallaajia, meidän arki kestää yllätysvieraat.
Koen sen niin, että yllätysvieras tulkoon omalla vastuullaan. Mun koti on elämistä varten, ei patsastelua saati vieraiden passaamista varten.
Ei ole enkä tykkää yllätysvieraista
Poliiseja ei kiinnosta minkälaisessa kunnossa kotini on.
Riippuu kuka on tulossa.
Sovin kaikki tapaamiset muutenkin lounas paikkoihin, tai päiväretkille, koska haluan itsekin päästä ulos ja ihmisten ilmoille.
Jos jollain on antaa vinkkejä ja neuvoja, miten saisi raivaus apua kotiin, niin kiitän etukäteen, Rojun pois kuljetus on, muun tekemisen lisäksi, vaikein ongelma minulle.
Meillä ei käy yllätysvieraita tai vieraita ylipäätään, ellei huoltomiestä lasketa. Tapaamme kavereita ja sukulaisia muualla, kahviloissa jne. Koti on luova kaaos, mutta olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Poliiseja ei kiinnosta minkälaisessa kunnossa kotini on.
Huom! Oikea muoto on poliiseita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan. Kaksi alle kouluikäistä lasta. 5 minuuttia siivouksen jälkeen on jo täysi kaaos
Miten ihmeessä?! Eikö lapsilla ole rajoja?
Tavallaan on. Yllätysvierailla ei ole mitään nokankoputtamista jos en ole siivonnut tai jos ei ole tarjottavaa.
Koti on siisti mutta ovea en yllätysvieraille avaa. Tykkään olla omassa rauhassa.