Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö suklaarasian syntymäpäivälahjaksi diabeetikolle (jos tiedät hänen pitävän suklaasta)?

Vierailija
28.08.2025 |

Erinäisistä syistä tämä kysymys tuli nyt mieleen.

Veisitkö suklaarasian synttärilahjaksi diabeetikolle (joka pitää suklaasta)?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en veisi

Vierailija
2/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sääntöä, jonka mukaan diabeetikko ei koskaan ikinä saisi syödä suklaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja sentään taas tätä tyhmyyttä

Vierailija
4/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sääntöä, jonka mukaan diabeetikko ei koskaan ikinä saisi syödä suklaata. 

Mutta suklaarasia on aika iso jos diabeetikko söisi sellaisen esim. yksinään ja yhteenmenoon.

Vaikka olen minä nähnyt sellaisenkin tilanteen, jossa diabeetikko syö yhden litran jäätelöä tuosta vaan.

Vierailija
5/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin,koska ei ole mitään syytä olla viemättä.

Vierailija
6/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta suklaarasia on aika iso jos diabeetikko söisi sellaisen esim. yksinään ja yhteenmenoon.

Vaikka olen minä nähnyt sellaisenkin tilanteen, jossa diabeetikko syö yhden litran jäätelöä tuosta vaan.

No ehkäpä diebeettikko itse tietää, miten paljon voi kerralla suklaata syödä?

Vierailija
7/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sama, että vie juopolle alkoholia.

Vierailija
8/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se diabeetikko saa suklaata syödä .Osta pienempi rasia ja syö itse se isompi.

Vierailija
9/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikko voi syödä suklaata, varsinkin jos vaiva on hoidossa. Ainakin osa voi, ellei ole tietty syy ettei. Enemmän tumma suklaa ärsyttää muuten vatsaa joillakin ihmisillä sekä kahvi, vaikkei ole diabeetikko. Suklaiden laadussa on eroja.

Vierailija
10/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja sentään taas tätä tyhmyyttä

Mitä muuta odotit perussuomalaisten äänestäjältä?

Vierailija
11/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten sen diabeetikon oma valinta ja joutuu aika paljon laittamaan insuliinia, jos yhdeltä istumalta rasian syö. Mutta niinhä ei tee kukaan järkevä diabeetikko, ja suklaarasia on hyvinkin sellainen, mistä voi otta yhden - pari suklaata silloin, kun siltä tuntuu ja kun se sopii diabeetikon ruokarytmiin.

Vierailija
12/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan diabeetikkko ole niin tyhmä, että moiseen ryhtyisi?

Vierailija
13/13 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikko myös tarvitsee sokeria, sillä verensokeri laskee heillä joskus liikaa. Isäni piti joskus sokeripaloja taskussaan verensokerin laskun varalta. Sama kai se on, vaikka sitten suklaata syö siinä tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi