Tokmanni ja 6 prk sikanautaa 10e
Halpaa ruokaa kuin mikä.Ja on aina kaapissa jotain syötävää.Onhan siinä läskiä 18%. Mutta suurinpiirtein tiristän ihran pois.hellan levy 2 ja avattu purkki siihen puoleksi tunniksi.Sitten kaataa ihran pois.N. puolitoista desiä sitä tulee.Ei kannata kaataa viemäriin vaan muovirasiaan ja siitä kun kovettuu niin sekajätteeseen.Nyt melkein rasvatonta ja proteiini pitoisuus on n.32%
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Onko viimeinen käyttöpäivämäärä hyvinkin lähellä tai peräti ohi?
Minulla ainakin päiväys on vasta 22.01.2028. Mutta tottakai eri puolilla Suomea voi olla vaikka mitä päiväyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sikanauta enemmän sian vai naudan sukuinen kotieläin?
Sanan ensimmäinen osa kertoo kumpaa tuotteessa on enemmän. Tän opin vasta viime viikolla.
Nötkött..
Vierailija kirjoitti:
ei ole tullut intin jälkeen 1/89 tohon sontaan koskettua ja todenäköisesti en tule koskemaankaan.
Ootappas vaan kun olet rintamalla ja ruoka loppu. Aivan varmasti ahmit tuota kun juuri muuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin 1.2 kg? .6prk X 400g on 2400g.
Ei ole 400g, vaan 200g purkkeja, sen varmaan luulisi osaavan päätellä jo laskelmasta.
Näissä tarjouspurkeissa on 400g/purkki.
Vierailija kirjoitti:
En osta sikanautaa....pelkkää naudanlihaa olen ostanut kyllä säilykkeitä vararuuaksi mökin ruokakaapiin muutamia purkkeja..
Sikanauta on mielestäni jateruokaa jota en kyllä osta
Muista tuo sitten kun kaikkialta on ruoka loppu ja haahuilet sinne tänne nälissäsi. Jotkut toiset syövät tuota jäteruokaa ja pysyvät hengissä..
Vierailija kirjoitti:
en ikinä söisi tuota paskaa vaikka saisin 1000 kg ilmaiseksi, jakaisin spugeille. kerran kokeilin tuota eräreissulla ja jäi se syömättä. ihan hirveetä saastaa.
Muista tuo sitten, kun ei ole muuta saatavilla. Älä ainakaan sitä varasta niiltä, jotka ovat kaappeihinsa säilöneet pahan päivän varalle!
sikanauta hullu ilmestyy nyt.taas,oon nyt ostanut 6 kertaa 6 prk.purkissa on noin 1000 kaloria.kun pykkä hyökkää niin syön näitä sitten,purkissa on n.1000 kaloria.oli tarjous myös hernekeitto purkki.ostin.KUN ryppä hyökkää niin t'nne ei pääse muut kuin omaiset
10 eurolla 1,5-2kg sian kassleria tmv ja uunissa 4-5h mausteliemessä.
Taitaa olla enemmän ja parempaa syötävää kuin tuossa tölkissä?
Hyvä sauma hankkia kotivara.
Nödeä ja makaroonia, näkkäriä.
Energiaoitoista ja säilyvää ruokaa.
Harmi kun Tokmanni kaukana, menisi bussiin enemmän rahaa. Olen ihmetellyt hintoja kun ennen esim hernekeitto, ananas, tonnikala ja sikanauta säilykkeet oli tosi halpoja niitä en raaski nykyään ostaa, mieluummin jauhelihaa ja pakastekasviksia ostan.
Tuota kuutioina makaronin sekaan ja ketsuppia, on hyvää. :b
Vierailija kirjoitti:
10 eurolla 1,5-2kg sian kassleria tmv ja uunissa 4-5h mausteliemessä.
Taitaa olla enemmän ja parempaa syötävää kuin tuossa tölkissä?
Parempaa kyllä, mutta ei enemmän. Tuo sikanautasatsi on 2,4 kg. Ja kun teet sen pulled porkin, niin siinä menee massaa aika paljon.
Tuo pulled pork on kyllä hyvää ja jos tekee, niin siitä voi sitten loput pakastaa sopivissa annoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä 1,2kg kympillä. Kallista. Lisäksi iso osa ihraa. Jätän väliin.
Ja kilohinta on enemmän kuin sisäfileessä. Jopa parempilaatuisen grillimakkaran kilohinta on isompi kuin fileen. Sellainen hinta on niillä teurasjätteillä.
Tuo on ihan ok satunnaisesti syötynä ja siitä just hyvä, että sitä voi olla kaapissa aina. Itse olen tehnyt tuosta keittoa ihan vaan perunan ja sipulin kanssa (näkkäriä kaveriksi) ja tuo menee kylmänäkin leivän päällä kun vuolee sellaista ohutta lastua suoraan purkista.
Ei tuo mitään gurmee-sapuskaa ole, mutta kyllä sitä nälkäänsä syö. Mieluummin ainakin kun availee jääkaapin ovea varmistaakseen ettei sillä tosiaan ole muuta kuin se valo..