Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työssäkäyvien verotusta ei nosteta, vaan viedään yksinhuoltajilta ym tuet?

Vierailija
04.04.2024 |

Kertokaa

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tätä ymmärrä. Itse olen hyvätuloinen, ja verotukseni pienenee, eli jää enemmän käteen. Mieluummin maksaisin enemmän veroja, jotta saataisiin maan talous kuntoon.

Vierailija
2/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden pitäisi maksaa sinun elämisesi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itiootti

Vierailija
4/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.

- Valtiovarainministeriö

Vierailija
5/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen minäkin miettinyt. Olen itse pienipalkkaisessa työssä mutta olisin ollut valmis siihen, että vähän korotetaan veroprosenttia. 

minulla on sentään se kokoaikatyö.

Vierailija
6/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestivät joukolla persuja ja kokoomusta.

Vierailija
7/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli provoksi tarkoitettu.

Vierailija
8/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yh-huoltaja mene töihin ja itse elätä itsensä ja kakaransa?  Ei se muitten velvollisuus ole, oletko vähän tyhmä?

Vierailija
9/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska köyhällä ihmisellä ei ole arvoa päättäjien mielestä.

Vierailija
10/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat käytetään aina järkevimmin jos niiden käytöstä päättävät ne kenen rahoja ne ovat.

Vierailija
11/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei yh-huoltaja mene töihin ja itse elätä itsensä ja kakaransa?  Ei se muitten velvollisuus ole, oletko vähän tyhmä?

Et taida ymmärtää mitään

Vierailija
12/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä ei voi enää yhtään enempää verottaa, päinvastoin sitä pitää alentaa. Työn tekemisestä ei pidä rangaista ketään.

Vierailija
13/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun, työssäkäyvän yksinhuoltajan veroja korotettaisiin, joutuisin mahdollisesti sen jälkeen hakemaan niitä tukia, joita en nyt tarvitse. Ja luulen, tai ainakin toivon, että suurin osa meistä yksinhuoltajista on ihan normaaleita työssäkäyviä ihmisiä 

Vierailija
14/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vieläkään tiedä?

Vierailija
15/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käsitä että oikeisto ei halua esim listaamattomien yritysten verotusta. Se nostaa muiden verotusta. Lisäksi on luotu vähennysverkosto jolla käytännössä ostat ilmaiseksi esim asunnon joten siksi maksat. Sensuuri iskee

Vierailija
16/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tätä ymmärrä. Itse olen hyvätuloinen, ja verotukseni pienenee, eli jää enemmän käteen. Mieluummin maksaisin enemmän veroja, jotta saataisiin maan talous kuntoon.

Sä voit lahjoittaa ihan itse rahaa! Pelastusarmeija, kirkon köyhien apu tai ihan suoraan!

Valtava määrä on näitä jeesustelijoita, jotka sanovat kuinka voisivat maksaa enemmän veroja. No, miksi ette sitten lahjoita rahaa niille joilla menee huonommin?

Vierailija
17/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole muiden velvollisuus repiä omasta selkänahastaan kenenkään toisen elämiseen loputtomiin ja mahdollisimman pitkän pennin ja joutua itse kaikesta vaivannäöstään huolimatta kitkuttelemaan. Se yh voi nostaa sen ahterinsa siitä sohvastaan kun se tekelekin on varmasti sinne päiväkotiin jo paiskattu ja mennä itse töihin tienaamaan itse rahansa kuten velvollisuus on. 

Vierailija
18/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvien verot on liian suuret ja työttömien tuet on liian suuret, siksi molempia piti hieman alentaa.

Vierailija
19/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää alkaa yksinhuoltajaksi?

Vierailija
20/83 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 49 % verotusta palkasta riitä? 

No provohan tämä on ..ja huono sellainen 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi