Missä voi olla vika kun pesukone ei ota ollenkaan kuumaa vettä?
Päältä täytettävä kone siis. Joutuu aina avaamaan luukun tietyssä kohtaa ja laittamaan itse sinne kuumaa vettä. Ei ole oma koneeni mutta äitini joutuu kuulemma näin aina tekemään. Ei mikään kovin vanha kone, n. 6v
Kommentit (7)
Ajattele, jos ottais, ja sinun pitäisi pestä pyykkiä 30 asteessa?
Ei voi oikeasti olla, että joku on niin keila että kaataa koneeseen kuumaa vettä? : ))))
jos taas 60 asteinen pesu niin ottaa sen 60 asteisen veden.
miten kone osaa ottaa hanaasta juuri 30 asteisen veden tai 90 asteisen? meillä ainakin kuumasta hansta tulee vain 55 asteista vettä tuskin se pesukone sitä jäähdyttää.
Sitäpaitsi se asenetaan aina kylmään hanaa. jos ei itse asenna kuumaan. ja tosiaan sieltä sitten tulee oikeasti kuumaa vettä..
vitsi mitä raketti insinöörejä av on täynnä.
en muistanutkaan sekin lämitää veden...
Ap, meneekö äitisi koneeseen kaksi putkea??
Kone tosiaan ihan itse lämmittää sen veden ja siitä ainokaisesta putkesta pitää tulla koneeseen vain kylmää vettä.
PS. jos koneeseen menisi putkestä kuumaa vettä niin ennen pitkää pyykki värjäytyisi ruskeaksi/oranssiksi, sillä vesijohtoputket ovat kuparia. Kuparijäämistä johtuu sekin, ettei hanasta saa ottaa kuumaa vettä esim. teehen tai pikakahviin.
Vika voi siis olla lämmityksessä. Vastus hajalla, ohjelma ei toimi jne. Lämmittääkö vettä millään ohjelmalla? Meidän vanha kone lakkasi myös lämmittämästä, mutta kun kiukuspäissäni väänsin 90 asteen ohjelman, niin johan silloin lämmitti.. Kaikki vaatteet pilalla.