Mistä joidenkin ihmisten fobia lihavia ihmisiä johtuu?
Kenenkään ei tarvitse kiinnostua ihmisestä, joka on ylipainoinen. On myös aivan ok haluta hoikka/normaalipainoinen ihminen kumppaniksi. Mutta sitä en ymmärrä miksi joidenkin aikuisten ihmisten pitää haukkua lihavia ihmisiä netissä ja myös livenä.
Voisiko joku, joka haukkuu ylipainoisia, kertoa mitä te saatte jos haukutte ylipainoista ihmistä esimerkiksi valaaksi tms?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Voiko muutamallakin miehellä olla phobia siitä, että turskit mammat vain tulee ja pakottaa räväkkyydellä naimisiin tai vain hyhhyilemään, eikä kehtaa tai uskalla kieltäytyä?
ovat luultavasti joskus lähestyneet jotain lihavaa ja hän on antanut pakit. kas siinäpä mahtava syy alkaa v i ha ta kaikkia lihavia. liian suuri isku sellaisen miehen egolle, joka ehkä kuvitteli, että tuo lihava on minua alempi tasoinen, varmasti suostuu (tuohan se tämän palstan miesten tai erään miehen selitys on sille ettei saa naista, kun naiset ei tajua omaa alhaista tasoaan)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se luontaantyötävää kun joku vapaaehtoisesti tuhoaa terveytensä. Samaan tapaan haukutaan tupakoitsijoita ja nistejä.
tupakoitsijat tuhoavat myös muiden ihmisten terveyttä. nistitkin, mutta nisteillä on vähemmän tuhovoimaa lihava tuhoaa vain omansa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se joku alkukantanen vietti? Lihavuus on heikkon ja sairaan laumanjäsenen merkki.
Mitenkäs sitten kun kaikissa näissä tonga ja toboga ja mitä nämä pienet saaret oli, niin mitä lihavampi sen viehättävämpi ?
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa lihavien terveydenhuoltomenot 🤷
Mielelläi maksan lihavien terveydenhuoltomenoja, koska jos he ovat kykenemättömiä töihin esim. terveydentilansa vuoksi, niin hvällä hoidolla he tervehtyvät ja alkavat maksaa veroja enemmän ja jos he ovat jo töissä, niin sitten tekevät töitä terveempinä, mutta minkälaista hoitoa aikuiskiusaaja voisi saada niin ettei levitä kiusaamismyrkkyjään muihin ihmisiin, kun psykiatrian puoli on täysin tukossa eikä aikuiskiusaajat ehkä edes tiedosta omaa psyykkista sairauttaan?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se joku alkukantanen vietti? Lihavuus on heikkon ja sairaan laumanjäsenen merkki.
Ei vaan se on geeneissä. Se on merkki eloonjäämisestä ajalta, jolloin kärsittiin pahasta ruokapulasta: vain sellaiset yksilöt jäivtä henkiin, joiden kehot varastoivat muita paremmin energiaa rasvaksi.
En vihaa lihavia. Ennen olin itse ylipainoinen ja moni koki oikeudekseen siitä minua haukkua - erityisesti peruskouluikana.
Sen sijaan kun välillä tullut vastaan näitä 100kg (nais)ihmisiä, mä mietin aina, että mikä heidän elimistössään on vialla.
On ollut esim. tosi ohutta tukkaa (kilpirauhanen, keliakia?), kalpeaa ihoa (raudanpuute) ja outoa hajua (diabetes?).
Mun aineenvaihdunta normalisoitui pikku hiljaa sen jälkeen, kun korjattiin vitamiinien puutteet, d, b12 ja rauta (ferritiini). Maito, gluteeni ja muna kun jäi, niin loppui palelu ja kilpirauhaslääke sai jäädä.
Nuorena liikkuvana peruskulutukseni oli varmaan -500kcla versus nykyinen, kun kilpirauhanen ei toiminut kunnolla. Ja koko ajan teki mieli syödä (sokeriarvot kai heitteli ja matala rauta teki myös tuota).
Eivät ymmärrä ihmisiä ja inhoavat kaikenlaista mitä eivät ymmärrä.
"Heikkon"? Mikä taivutus tämäkin nyt on?