Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavoitteena 10 kilon pudotus

Vierailija
09.12.2022 |

Kerro, mitä ei kannata tehdä tai syödä saavuttaakseni tavoitteeni.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä vähintään viisi kertaa päivässä ja joka aterialla runsaasti hiilihydraatteja. Taatusti et tule laihtumaan.

Vierailija
2/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö rasvaa, paljon kaloreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa "syömällä laihaksi ilman liikuntaa" - dieetteihin. Ne on humpuukia ja rahastusta. Liikkumatta et laihdu.

Vierailija
4/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ajankohta on paras mahdollinen, tammikuussa olisi jo myöhäistä. 

Vierailija
5/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa "syömällä laihaksi ilman liikuntaa" - dieetteihin. Ne on humpuukia ja rahastusta. Liikkumatta et laihdu.

Syömällä laihtuu, ei liikunnalla. Eikä ole humpuukia eikä tarvitse maksaa muuta kuin hyvästä ruuasta. Eikä se ruokakaan paljon maksa, kun ei tarvita mitään "tuotteita"

Liikunta on kyllä hyväksi muista syistä.

Vierailija
6/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hieman pienempi tavoite ja olen puolivälissä. Tee pieniä muutoksia ja liiku hieman enemmän. Nyt kun 4 kiloa on pois, joudun jo uusimaan alusvaatteita eli älä osta nyt uusia vaatteita, palkitse itseäsi sitten, kun paino on laskenut.

Vierailija
7/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumatta laihtuu kyllä. Laske kalorit, ja ihan miten haluat mutta mä söisin jonkun jutta gn ohjeiden mukaisesti samalla treenaten ja lisäruoatkin sallien. Jos et treenaa, syö vähemmän. Laske kulutuksesi suurin piirtein.

Vierailija
8/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hieman pienempi tavoite ja olen puolivälissä. Tee pieniä muutoksia ja liiku hieman enemmän. Nyt kun 4 kiloa on pois, joudun jo uusimaan alusvaatteita eli älä osta nyt uusia vaatteita, palkitse itseäsi sitten, kun paino on laskenut.

Joo, palkinnoksi berliinimunkkia ja kokista :)

Vierailija
9/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkumatta laihtuu kyllä. Laske kalorit, ja ihan miten haluat mutta mä söisin jonkun jutta gn ohjeiden mukaisesti samalla treenaten ja lisäruoatkin sallien. Jos et treenaa, syö vähemmän. Laske kulutuksesi suurin piirtein.

Jutan ohjeet, hahhahhaaa!

Vierailija
10/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, palkinnoksi berliinimunkkia ja kokista :)

Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan? Vai vain yksittäisiä sanoja?

Vierailija
11/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hamaan, en tiedä nykyisiä, mutta paljon kasviksia, lihaa, vähän hiilareita ja sopivasti hyviä rasvoja. Ei tartte ottaa niin kirjaimellisesti punniten ja pelkkää raejuustoa syöden.

Vierailija
12/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alkuun ruuat kalorilaskuriin, niin saat käsityksen ruuan laadusta ja kalorimääristä. -400- -500kcal on hyvä vaje, osa voi tulla liikunnasta. Joka 2.tai joka 3. viikko kohtuullinen herkkupäivä. Ei siis överimättöä.

Kannattaa käydä salilla tai tehdä muuta kovaa lihaskuntotreeniä kunnon ohjelmalla, ettet hävitä lihaksia rasvan sijaan.

Seuraa edistymistä vaa'an lisäksi mittanauhalla

Vierailija
13/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti vihanneksia, kuituja, hedelmiä ja proteenia. Vältä rasvaa, herkkuja, suolaa ja alkoholia. Yritä aloittaa liikunta, vaikka kävelylenkillä vaikka ulkona pyryttääkin. Myös kotona siivous kuluttaa kaloreita. Muista juoda vettä tarpeeksi, itse juon litran tai 1.5 litraa vettä päivän aikana. Uni on todella tärkeä asia, pitää saada levätä. Vältä stressiä. Ota päivä kerrallaan. Käy vain kerran viikossa puntarissa. Ehdotan paikkojen mittausta, ota mittanauha käteen ja kirjaa ylös. Joskus paikat pienenee, vaikka puntari junnaa paikoillaan. Ota tavoite vaate ja kokeile 2-3 vkon välein meneekö paremmin päälle. Ja jos sorrut herkkuihin, anna itsellesi armoa ja jatka sitkeästi eteenpäin. Käytä lautasmallia yli puolet kasviksia osa proteeniaa vähän hiilareita. Muista nopeasti laihdutetut kilot voivat tulla tuplana takaisin! Itsekokenut asian. Olen nyt itse pudottanut painoa vuodesta 2020->jatkuu noin -62.7kg olin sairaalloisen lihava ja liikuntakyvytön masentunut ihminen. Nyt painoa ei ole paljon tiputettavaa enää, mutta sen pitäminen poissa on vaikeaa. Toivotan sinulle Voimia pudotukseen! Elämä on arvokasta :)

Vierailija
14/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, osa porukasta ei taas ymmärtänyt lukemaansa. AP kyseli, että mitä EI kannata tehdä tai syödä...

Vierailija
15/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Finelin ruokapäiväkirjaa.

Vierailija
16/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hamaan, en tiedä nykyisiä, mutta paljon kasviksia, lihaa, vähän hiilareita ja sopivasti hyviä rasvoja. Ei tartte ottaa niin kirjaimellisesti punniten ja pelkkää raejuustoa syöden.

Mitä hyviä rasvoja?

Vierailija
17/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Tv : Olet mitä syöt.Kuka jaksaaenää vastata noihin ikuisin kysymyksin tällä laidutus?Kun kysjä ei vitsi selata aihesta vanhoja tekstejä .joitaon eri alotuksissa ollut paljon.Tv tulee tuttin täydeltä laihdutus ohjelmia.Terveyseskus on ilmainen ravinto neuvoja.

Vierailija
18/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laihdutatko normaalipainon sisällä? Jos kyllä, niin muista silloin että laihdutus on paljon hitaampaa ja ole itsellesi armollinen. 

Vierailija
19/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun bmi olisi olennainen tieto. 

Vierailija
20/20 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Tv : Olet mitä syöt.Kuka jaksaaenää vastata noihin ikuisin kysymyksin tällä laidutus?Kun kysjä ei vitsi selata aihesta vanhoja tekstejä .joitaon eri alotuksissa ollut paljon.Tv tulee tuttin täydeltä laihdutus ohjelmia.Terveyseskus on ilmainen ravinto neuvoja.

Noilla ohjeilla kysymykset ei lopu.