Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen hyvä parisuhde/seksielämä

Vierailija
04.04.2024 |

Kertokaa mulle millainen on normaali hyvä seksi ja parisuhde elämä???

Olen suhteessa missä meno vaikuttaa yksipuoleiselta. Seksiä harvoin vain minun mieliksi(enään ei puhuta mitään siitä), olo että ainoastaan silloin olen tärkeä kun jotain hyötyä minusta saa. Apua kun kaipaa, niin yrittää olla kiinnostunut ja viestittelee paljon. Seksissä (jos sitä on) huomaa ettei ole mukana yhtään. Olenko minä väärässä että yksipuoleinen suhde?? Odotanko liikaa suhteelta, kun haluan puhua päivän kuulumisia, pitää pientä seksuaalista viettiä yllä puheilla, kosketuksilla ja huumorilla. Nämä kaikki ollut vain minun puolelta. Ajatus luovuttamisesta tullut vahvasti mieleen mutta luovutanko liian herkästi? Tällaista kestänyt yli vuoden

Asiallisia vastauksia kiitos🙏

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat "enään". Ei naisia kiinnosta "enään"-miehet, niin se vain on. Keskustelin juuri vaimoni kanssa kirjallisuuden klassikoista. En sano koskaan esim., että Waltarin kirjat ei enään ole niin tunnettuja yleisön keskuudessa. Jos sanoisin, avioliitto olisi siinä. Korjaa tuo pieni virhe, niin saat pillua niin paljon, ettö joudut jakamaan sukulaisillekin, kun et pysty kaikkia tarjokkaita naimaan.

Waltarilla ei ole mitään muuta kivaa kuin komisariot Palmut. Mun mielestä.

Mutta kyllä hänen teoksiaan luetaan edelleen ahkerasti.

Vierailija
22/25 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä seksielämä ja muutenkin onnellinen parisuhde. Toki olemme olleet yhdessä vasta reilu 5 vuotta, mutta uskoisin, että tällä mennään jatkossakin.

Seksiä on keskimäärin 3-4 kertaa viikossa. Se on monipuolista, on erilaisia asentoja, paikkoja, leluja jne. Tykkään käyttää kauniita alusasuja, sukkia ym. 

Virettä pidetään yllä huomioimalla puolisoa joka päivä, pienet kosketukset aina ohimennen, suukot, halit. Tykätään laittaa pitkin päivää toiselle kivoja biisejä ja tuhmia viestejä, joskus kuviakin.

Seksistä puhutaan avoimesti, omista toiveista, mitä haluaisi kokeilla jne. Kummallekin on tärkeää tuntea, että on haluttu. Hyvä seksi lähtee yhteydestä kumppaniin eli siihen ollaan panostettu. Kun yhteys on kunnossa, kumppania haluaa myös seksuaalisesti.

Meillä on pieni lapsi vaikka ollaankin jo keski-ikäisiä, mutta ei se ole ollut esteenä kun tahtoa pitää suhde ja seksielämä kunnossa on.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde on sellainen, että kummatkin saavat kumppaniltaan kaiken sen mitä todella haluavat.

Vierailija
24/25 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvä seksielämä ja muutenkin onnellinen parisuhde. Toki olemme olleet yhdessä vasta reilu 5 vuotta, mutta uskoisin, että tällä mennään jatkossakin.

Seksiä on keskimäärin 3-4 kertaa viikossa. Se on monipuolista, on erilaisia asentoja, paikkoja, leluja jne. Tykkään käyttää kauniita alusasuja, sukkia ym. 

Virettä pidetään yllä huomioimalla puolisoa joka päivä, pienet kosketukset aina ohimennen, suukot, halit. Tykätään laittaa pitkin päivää toiselle kivoja biisejä ja tuhmia viestejä, joskus kuviakin.

Seksistä puhutaan avoimesti, omista toiveista, mitä haluaisi kokeilla jne. Kummallekin on tärkeää tuntea, että on haluttu. Hyvä seksi lähtee yhteydestä kumppaniin eli siihen ollaan panostettu. Kun yhteys on kunnossa, kumppania haluaa myös seksuaalisesti.

Meillä on pieni lapsi vaikka ollaankin jo keski-ikäisiä, mutta ei se ole ollut esteenä kun tahtoa pitää suhde ja seksielämä kunnossa on

Minkälainen seksielämä on hyvää?

Vierailija
25/25 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kerran kuussa on riittävän hyvää.