Maineen vanki.
Olen mies, joka nauttii nautinnon tuottamisesta naiselle, eli tykkään nuolla, ja olen kuulemma hyvä siinä. Aika usein noissa yhden yön jutuissa seksi on ollut pelkästään sitä, että annan suuseksiä. Se on mennyt näin, koska en ole malttanut lopettaa nuolemista ennen kuin nainen on jo saanut orgasmin, ja tämän jälkeen hän onkin ollut täysin tyydytetty -> ei muuta seksiä. Ei oikeastaan ole ollut sen suurempi ongelma minulle.
Mutta vähän aikaa sitten kyllä **tutti kun yksi nainen iski minut, ja olin päätymässä hänen sänkyyn. Nainen halusi pelkästään, että nuolen hänelle orgasmin. Kertoi, että hänen kavereistaan neiti X sekä neiti Y olivat olleet kanssani sängyssä, ja olin kuulemma ihan loistava nuolemaan ja ei tarvitse harrastaa muuta seksiä. Ei se, ettenkö nauttisi pelkästään orgasmien antamisesta, mutta en todellakaan halua mainetta, että olen naisille pelkkä suuseksimasturbaattori.
Kommentit (6)
Huono provo. En usko, että naiset lopettaisivat suuseksiorgasmin jälkeen seksin. Omakaan vaimo on hyviin harvoin saanut toisen (pienemmän) orgasmin yhdynnässä,, silti joka ikinen kerta pillu on jäänyt pinkeäksi jännityksestä saada kulli sisään. Pillu ja vaimo on suorastaan vaatinut kullia sisäänsä ja pillu ottanut heti tiukasti varresta kiinni. Siten yhdynnät olleet minullekin erittäin nautinnollisia suuseksi orgasmien jälkeen.Tuntenut olevansa haluttu ja rakastettu.
Sitä en epäile ollenkaan,etteikö naiset haluaisi hyvää suuseksiä ja orgasmeja suuseksillä. Enkä sitäkään, etteikö maine kiirisi. Tosin tuollainen mies taitaa aika nopeasti joutua vakisuhteeseen.
Meillä oli lätkäjengissä yksi groupie, tyttö joka oli ottanut suihin vähän jokaiselta pelaajalta. Joiltakin jopa säännöllisesti. Hänen maineeensa oli sellainen, että sinne suuhun oli hyvä päästää paineet, mutta "älä hyvä mies ikinä vain haista sen hengitystä" Itsestäni tuntui pahalta, että tyttöä pantiin halvalla, sekä kuvainnollisesti, että kirjaimellisesti (ja aina suuhun), Silti olin yksi niistä, joilta hän otti monta kertaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
No hö. Näen ongelman. Mutta orkku suuseksillä tai ei,mä ainakin haluisin myös panoa. Suuseksin sais si vaikka jättää pois jos tekis vaan toista. Olkoon kuinka hyvää nuolentaa vaan nii pano kivempaa.
Pano on kivaa, mutta orgasmi tulee melkein pelkästään nuolemalla. Paria mokaa lukuunottamatta, ei juuri kokemusta noista yhden yön seksijutusta. Mutta sopivassa tarpeessa ollessani jos tapaisi vaikka rinnebaarissa miehen, jonka tietäisin tykkäävän ja tyytyvän pelkästään siihen, että hoitelee mut suullaan, niin olisin valmis käymään mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli lätkäjengissä yksi groupie, tyttö joka oli ottanut suihin vähän jokaiselta pelaajalta. Joiltakin jopa säännöllisesti. Hänen maineeensa oli sellainen, että sinne suuhun oli hyvä päästää paineet, mutta "älä hyvä mies ikinä vain haista sen hengitystä" Itsestäni tuntui pahalta, että tyttöä pantiin halvalla, sekä kuvainnollisesti, että kirjaimellisesti (ja aina suuhun), Silti olin yksi niistä, joilta hän otti monta kertaa suihin.
OIkein hyvää tyttöystäväainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OIkein hyvää tyttöystäväainesta.
En ehkä tyttöystäväksi, mutta olishan tuollaiset suulliset palvelut kivoja paineiden purkuun silloin tällöin. Ja joinakin kausina vaikka muutaman kerran viikossa.
No hö. Näen ongelman. Mutta orkku suuseksillä tai ei,mä ainakin haluisin myös panoa. Suuseksin sais si vaikka jättää pois jos tekis vaan toista. Olkoon kuinka hyvää nuolentaa vaan nii pano kivempaa.