Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Ihan hyvä oli tuo Markon versio Ei yksinäinen unta saa -kappaleesta. Voimistui loppua kohden.
Samaistun Jussiin tuossa asiassa, että on kovin vaikea ottaa vastaan positiivisia kommentteja itsestä. Kuten varmaan moni vaatimaton ihminen.
Nämä siis vain klippejä illan jaksosta Nelosen sivuilla. Itse jakso vielä näkemättä.
Ihana, vivahteikas tulkinta, hyvin kaunis ääni, Marko Hietala!
Yllättävän versio tämä Markon. Ääni on aika heleä.
Luulisi, että olisi tehnyt vähän erilaisemman version.
No lopussa on nyt sitä mitä pitää Markon yksinäinen...
Tällä kaudella ei ole kummosia laulajia. Vaikka biisejä löytyisikin
Vierailija kirjoitti:
Ihana, vivahteikas tulkinta, hyvin kaunis ääni, Marko Hietala!
Mä oon varmaan aina tässä maassa joka ei pidä tuon Markon määkimisestä. Tulee semmoinen lammasmainen märinä mieleen. Symppis ukko mutta äänestä/tulkinnoista en tykkää !
Marko on monipuolinen mutta joskus naukumista voisi vähentää
Nasaali naukuja. Yrittää olla jotain. Ei jatkoon.
Tänään puhuvat seksuaalisesta ahdistelusta. Mahtaakohan Roopella olla paljoakaan sanottavaa aiheeseen. =)
Roope Salminen on täysin turhanpäiväinen tuossa ohjelmassa.
Ihanaa kuitenkin kun puhuvat noin avoimesti raskaista asioista, olisipa se noin joka pöytäseurueissa.
Ilta on todella upea nuori nainen 😍
Jussin päivä vasta alkoi, ja oma mielikuvani hänestä muuttunut jo täysin. Hänhän vaikuttaa todella sympaattiselta kovan kohtalon lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella ei ole kummosia laulajia. Vaikka biisejä löytyisikin
Sekundakamaa. Kaikki oikeasti pätevät on naamansa jo aiemmilla tuotantokausilla näyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Jussin päivä vasta alkoi, ja oma mielikuvani hänestä muuttunut jo täysin. Hänhän vaikuttaa todella sympaattiselta kovan kohtalon lapselta.
Sama täällä! Ja miten hienoa että tuollaisista lähtökohdista huolimatta on pärjännyt elämässä ilmeisen hyvin. Kaikkea hyvää hänelle jatkossakin.
Kunnioittava puhe haastaa jokaisen.
Puhu niinkuin toivoisit itsellesi puhuttavan.
Millaisia kirjoituksia haluaisit nähdä ihmisestä, jota itse arvostat ja joka on sinulle läheinen ja tärkeä: kuten oma äitisi, isäsi, paras kaverisi, siskosi, lapsesi, veljesi, puolisosi, rakkaimpasi!
Vihapuhe ei ole jossain itsen ulkopuolella, vaan jokaisessa, joka mustamaalaa ja halveksii toisia .