Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit

Vierailija
04.04.2024 |

Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3358)

1661/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einistä ei tuu seuraavaa airasamulinia jos niin luulee, Saimi Hoyerista tulee. Vielä satavuotiaana Saimi esiintyy ja juttelee punkaharjusta ja sienistä, Saimi on jo nyt semmonen pieni laiha mummo jolla on kela jääny päälle (katoin just tallenteen eilisestä elämäni biisi jaksosta)

Vierailija
1662/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timanttisen mielestä ei ihmisellä saa olla mielipidettä jos se on hänen mielestään väärä. Eläköön sananvapaus! En pidä kyseisestä henkilöstä, piste.

Tuttu muusikko mulle ihmetteli kerran, että miksi ihmiset kommentoivat aina vain ilkeästi. Tuumi, että jos ei ole hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa. Jäi sen verran hyvin mieleen, että olen tuon mukaisesti elänyt sen jälkeen.

Sitten vielä erikseen noi kuoleman toivomiset ja uhkailut. Ei sellaisia kukaan kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini käyttää koko ajan liikaa meikkiä, valtavan paksut kerrokset. Ero huikea, kun vertasi esim. Katri Helenaan.

Vierailija
1664/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna olisi voinut kyllä tehdä sellaisen hauskan suomirokkiversion biisistään missä kertsissä huutaa "koska teet mut hulluks!!" :D 

Vierailija
1665/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Einistä ei tuu seuraavaa airasamulinia jos niin luulee, Saimi Hoyerista tulee. Vielä satavuotiaana Saimi esiintyy ja juttelee punkaharjusta ja sienistä, Saimi on jo nyt semmonen pieni laiha mummo jolla on kela jääny päälle (katoin just tallenteen eilisestä elämäni biisi jaksosta)

Mistä ihmeestä ihmiset oikein keksii näitä juttujansa? Miten Eini liittyy johonkin Aira Samuliniin? 

Vierailija
1666/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Se Monna Kamu kysy Sohvaperunoissa että onko tuo poika terve? kun kommentoi Roope Salmista...en tiedä onko Areenassa enää vai onko leikattu pois. Onhan sen ilmeet tosi outoja 

en katsonut koko ohjelmaa, mutta ruudusta joitakin esityksiä Waldon päivästi..oikeasti häiritsi kun se heilui maanisesti jokaisen biisin yhteydessä, jopa Ilta-versiossa mikä oli niinkun ns. surullinen biisi. Noh ehkä sillä on ravintolisät kohdallaan että tällainen boogie päällä ihan sama mikä soi.

Vierailija
1667/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandoran osuus sopi Roopen biisiin tosi hyvin. Roope vois muuten rauhottua, kun muutkin ovat niin seesteisiä.

Waldo on aivan ihastuttava persoona, kuten myös Costello, Marco ja Jussi.

Jussin päivä tulee olemaan tunteellinen ainakin minulle, joka ala-asteella oli suuri neon 2 fani.

Jussin ääni on niin kaunis edelleen

Portion boys on minustakin kyllä aika karmeeta ölinää ja rääkymistä

juntti bändi todella.

Joku täällä kateellinen Einille, kun pitää aina haukkua 😆 Mukavan oloinen nainen on hän.

Vierailija
1668/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Tiina-viha on kyllä ihmeellistä. Siis miksi ihmeessä tuota Tiinaa kukaan vihaisi, kertokaa että mitä se on muka tehnyt? Kävin katsomassa instassa niin kaunis hymyilevä nainen. Jotkut katkerat av-mammat asialla taas kun ovat ite rumia mätisäkkejä..

Vierailija
1669/3358 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Tiina-viha on kyllä ihmeellistä. Siis miksi ihmeessä tuota Tiinaa kukaan vihaisi, kertokaa että mitä se on muka tehnyt? Kävin katsomassa instassa niin kaunis hymyilevä nainen. Jotkut katkerat av-mammat asialla taas kun ovat ite rumia mätisäkkejä..

No kyllähän noista perjantain Tiinaa haukuvista viesteistä näki, että ne tuli jonkun saman henkilön näppäimistöltä. Tyyli ja sisältö pysyi koko ajan samana. Kun niitä viestejä kirjoittaa anonyymipalstalla, syntyy virheellinen mielikuva, että vihaajia olisi monta. Yleensä se yksi pakkomielteinen kirjoittaja on vaan niin äänekäs.

Vierailija
1670/3358 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timanttisen mielestä ei ihmisellä saa olla mielipidettä jos se on hänen mielestään väärä. Eläköön sananvapaus! En pidä kyseisestä henkilöstä, piste.

Tuttu muusikko mulle ihmetteli kerran, että miksi ihmiset kommentoivat aina vain ilkeästi. Tuumi, että jos ei ole hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa. Jäi sen verran hyvin mieleen, että olen tuon mukaisesti elänyt sen jälkeen.

Sitten vielä erikseen noi kuoleman toivomiset ja uhkailut. Ei sellaisia kukaan kaipaa.

Jos ei ole hyvää sanottavaa... Niin että kehua vain pitäisi ilmeisesti. Kuoleman toivomiset ei ole tervettä mutta sitten käy niin että itkeä vollotetaan kun häntä nyt ei kehuttu.

Vierailija
1671/3358 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä Tiinan inhoamista. Kyllä, hän ei laula vaan on niin sanottu tunnelmannostattaja bändissä mutta mitäs sitten? Hänellä on kumminkin rooli yhtyeessä ja nythän hänelle on annettu jo lauluvuorojakin biiseissä. En siis ymmärrä miksi häntä inhotaan niin kovasti. Ilmeisesti se että hän on iloinen adhd-pupu lavalla ärsyttää joitakuita. Kyllä pitää olla omassa elämässä jotain ongelmia jos joku tv:ssä näkyvä ihminen menee noin paljon ihon alle. Vaikken itse Portion Boysia juurikaan kuuntele niin en siltikään inhoa sen enempää bändiä kuin Tiinaakaan. 

Vierailija
1672/3358 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MicMac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Katri Helena näyttää nyt kauniimmalta kuin nuorempana ? Onko esim. nenää leikattu? Jos niin tosi luonnollisen näköinen.

En ole koskaan ennen tuota nenäsiltaa tiiraillut mutta onhan se ihan selvästi muotoiltu uusiksi. Varmaan käsky käynyt kuten Seela Sellalle.

En tiedä onko tähän aiemmin kommentoitu mutta Katri on ollut pahassa kolarissa ja naamaa jouduttiin korjaamaan paljonkin. 

Vierailija
1673/3358 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaloTiina

Ei nyt ole merkitystä 
minulle isommasti, mutta

hänen hyppiminen ja heiluminen on häiritsevää niin videoissa kuin vain elämääkin ohjelmassa.

Vierailija
1674/3358 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa, mutta onko hänen pakko pomppi aina, voisiko olla hetken paikallaan.

Vierailija
1675/3358 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Waldo ei maininnut yhtään näitä naisia jotka ovat aina olleet Waldos peoplesissa mukana . Karoliina Kallio esiintyi vuosia Waldon mukana ja oli todella hyvä.

Vierailija
1676/3358 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandoran osuus sopi Roopen biisiin tosi hyvin.

Musta oli jotenkin hauska sanoitus se "voitko sä olla mun kille jos mä oon sun tjej, hej hej".

Vierailija
1677/3358 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JaloTiina

Ei nyt ole merkitystä 
minulle isommasti, mutta

hänen hyppiminen ja heiluminen on häiritsevää niin videoissa kuin vain elämääkin ohjelmassa.

Minua häiritsi sen kun JaloTviina yritti viedä kaiken huomion Einistä, jotenkin asettui heilumaan tosissaan Einin etualalle "kattokaa MUA!" asenteella ja ihme ettei menny breaktanssimaan siihen lattialle Einin eteen, pyöriin lattialle ku joku SaMariini siinä bilevideollaan.

Vierailija
1678/3358 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ymmärrä Tiinan inhoamista. Kyllä, hän ei laula vaan on niin sanottu tunnelmannostattaja bändissä mutta mitäs sitten? Hänellä on kumminkin rooli yhtyeessä ja nythän hänelle on annettu jo lauluvuorojakin biiseissä. En siis ymmärrä miksi häntä inhotaan niin kovasti. Ilmeisesti se että hän on iloinen adhd-pupu lavalla ärsyttää joitakuita. Kyllä pitää olla omassa elämässä jotain ongelmia jos joku tv:ssä näkyvä ihminen menee noin paljon ihon alle. Vaikken itse Portion Boysia juurikaan kuuntele niin en siltikään inhoa sen enempää bändiä kuin Tiinaakaan. 

Oliko tolla bändillä joku mauton musavideo millä ne teippas sen puolialastoman Jalo-Tiinan pöytään kiinni ja joi kaljatölkeistä sen päältä? Joku Karjalat takas...??!

Vierailija
1679/3358 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Waldo ei maininnut yhtään näitä naisia jotka ovat aina olleet Waldos peoplesissa mukana . Karoliina Kallio esiintyi vuosia Waldon mukana ja oli todella hyvä.

Se mainitsi vaan Doctor Albania, muttei suomalaistaustaisia Ruotsin tuottajia eikä laulajia! 

Vierailija
1680/3358 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole hyvää sanottavaa... Niin että kehua vain pitäisi ilmeisesti. Kuoleman toivomiset ei ole tervettä mutta sitten käy niin että itkeä vollotetaan kun häntä nyt ei kehuttu.

Siis jos ei ole hyvää sanottavaa, niin VOI OLLA HILJAA. Ei tartte kehua.

Ketju on lukittu.