Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
"Toi kyllä kuvattiin pakettiin toukokuun loppupuolella reilussa viikossa. Kaikkien piti päästä kiertämään maata jo kesäkuun alkuun eri tapahtumiin".
Jos kärsii terveysongelmista on tuo rankka rupeama tehdä reilussa viikossa 16 jaksoa putkeen. Vähemmästäkin väsyy vaikka olisi terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 jaksoa tällä kaudella, huhhuh.
Jep, samaa katsoin.
Kaiholla muistelen esim ensimmäistä kautta: 8 jaksoa ja that's it. Eli 7 artistia ja viimeiseksi duettopäivä. Ei ollut mitään saapumisjaksoja, vaan tyypit tulivat Satulinnaan, asettuivat taloksi ja sitten siitä suoraan alkoi Siltsun päivä.
Ei puhettakaan mistään hyväntekeväisyys- tai muista miljoonista jaksoista, joilla vain keinotekoisesti pitkitetään kautta.
Tuo ohjelman pituus nyt, 16 jaksoa, saattaa rajata myös osallistujia. Itse olen pitkään kaivannut sarjaan esim. Markku Aroa (74), hänellä on kuitenkin terveysongelmia, ja on aivan eri asia olla nauhoituksissa 8 päivää kuin 16 päivää.
Toi kyllä kuvattiin pakettiin toukokuun loppupuolella reilussa viikossa. Kaikkien piti päästä kiertämään maata jo kesäkuun alkuun eri tapahtumiin.
No, jos tehtiin todella pitkiä päiviä, sellaisia ei henkilö, jolla on jo ikää ja terveysongelmia, jaksa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ehkä eniten jalat-maassa artisti kattaus tällä kaudella.
No, tuskin kenelläkään on ikinä ollut läheskään niin paljon vaatteita ja tavataa mukana kuin Einillä tällä kaudella. Lähes 10 Ikean isoa kassia ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 jaksoa tällä kaudella, huhhuh.
Jep, samaa katsoin.
Kaiholla muistelen esim ensimmäistä kautta: 8 jaksoa ja that's it. Eli 7 artistia ja viimeiseksi duettopäivä. Ei ollut mitään saapumisjaksoja, vaan tyypit tulivat Satulinnaan, asettuivat taloksi ja sitten siitä suoraan alkoi Siltsun päivä.
Ei puhettakaan mistään hyväntekeväisyys- tai muista miljoonista jaksoista, joilla vain keinotekoisesti pitkitetään kautta.
Tuo ohjelman pituus nyt, 16 jaksoa, saattaa rajata myös osallistujia. Itse olen pitkään kaivannut sarjaan esim. Markku Aroa (74), hänellä on kuitenkin terveysongelmia, ja on aivan eri asia olla nauhoituksissa 8 päivää kuin 16 päivää.
Toi kyllä kuvattiin pakettiin toukokuun loppupuolella reilussa viikossa. Kaikkien piti päästä kiertämään maata jo kesäkuun alkuun eri tapahtumiin.
Eikös ne joulu- ym. jaksot kuvata yleensä syksyllä, nykyään Krapin pajalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo costello muka laulajakin? Kitaristinahan tuo on ollut popedassa ja näköjään pari vuotta hanoi rocksissakin joskus aikanaan.
Onhan hän. Vähäistä on tietämyksesi musiikiista..
Vierailija kirjoitti:
Costello möi itsensä. Nyt on legendaarisista bändeistä vain Eput enää jäljellä.
on niitä muitakin:esim. Pelle Miljoona
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että JÄLLEEN kerran Frederik, Elli Haloo ja Ville Valo puuttuvat joukosta. Heitä olen toivonut ja odottanut tuonne jo kymmenen vuoden ajan.
Jos pitäisi nimetä loputkin, niin Reetun, Ellin ja Villen lisäksi samalla Vain elämää-kaudella näkisin mielelläni Olavi Uusivirran, Johanna Kurkelan, Anna Hanskin ja Käärijän.
Kääriältä varmaa löytyykin biisejä niin paljon että kaikki muut voivat esittää hänen biisin?
-ai niin, voihan kaikki esittää sen saman renkutuksen, sen tsat tsat saa
Satulinnassa kuvataan vain kunkin artistin oma päivä, kaikki muut jaksot kuvataan alkusyksystä Krapin pajalla.
Vierailija kirjoitti:
Satulinnassa kuvataan vain kunkin artistin oma päivä, kaikki muut jaksot kuvataan alkusyksystä Krapin pajalla.
Myös Katri-Helenan ja Hectorin päivät kuvattiin Satulinnassa.
6.9. Saapuminen Satulinnaan
13.9. Costellon päivä
20.9. Einin päivä
27.9. Roope Salmisen päivä
4.10. Kunniavieras Katri Helenan päivä
11.10. Waldon päivä
18.10. Jussi Rainion päivä
25.10. Iltan päivä
1.11. Kunniavieras Hectorin päivä
8.11. Hanna Pakarisen päivä
15.11. Marko Hietalan päivä
22.11. Punaisen Ristin päivä
29.11. Yllätysten päivä
6.12. Kaikki biisit 1/2
13.12. Kaikki biisit 2/2
20.12. Joulusikermä
Ilta on todella raskaan oloinen tyyppi.
Minulle jotenkin vieraita .
tietty Marko Hn tiedän, mutta Waldo aika vieras tapaus. Roopenkin tunnen vain Myyrän juontajana.
Markon oma tuotanto niin surkeaa ettei sitä jaksaisi kuunnella... valitettavasti sitä varmasti tyrkytetään kun on hänen omaansa enemmän kuin Nightwish. Tosin Amaranthin joku taisi vetäistä? Ja eiköhän hänen päivänään kuulla taas samat virret mielenterveys ongelmista, alkoholismista ja ADHD:sta. Niin ennalta arvattavaa.
Ilta on kyllä erikoinen valinta tuonne, suuri yleisö ei tiedä yhtään kappaletta häneltä. Ilmeisesti alkaa olla vaikea saada artisteja tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jotenkin vieraita .
tietty Marko Hn tiedän, mutta Waldo aika vieras tapaus. Roopenkin tunnen vain Myyrän juontajana.
Mutta on mielenkiintoista kuulla heidän elämästään ja urastaan. Voi käydä niin, että biisejä kelaan ohi, en jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen antipatia on Roopea kohtaan, ihan kuin olisi pahempikin rikollinen.Onhan hän kärsinyt rangaistuksen , turhaa jatkuvaa jankkaamista. Roope on symppis kuitenkin ja hyvä juontaja, luonnollinen ja hauskakin.
Roope Salmisella on lahjoja vain seksuaalirikosten tekemisen saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Katri-Helenan ja Hectorin päivät kuvattiin Satulinnassa.
6.9. Saapuminen Satulinnaan
13.9. Costellon päivä
20.9. Einin päivä
27.9. Roope Salmisen päivä
4.10. Kunniavieras Katri Helenan päivä
11.10. Waldon päivä
18.10. Jussi Rainion päivä
25.10. Iltan päivä
1.11. Kunniavieras Hectorin päivä
8.11. Hanna Pakarisen päivä
15.11. Marko Hietalan päivä
22.11. Punaisen Ristin päivä
29.11. Yllätysten päivä
6.12. Kaikki biisit 1/2
13.12. Kaikki biisit 2/2
20.12. Joulusikermä
Jahas, kunniavieraat on näköjään pistetty tuonne muiden keskellä. Ainakin hectorin päivän katson, Hector on mun yksi lukuisisra lemppareista. Katri-Helena ei niin kiinnosta mutta voi kai senkin katsoa kun ei taida enää kohta paljoo julkisesti lauleskella.Vai laulaako nää muut noiden kunniavieraiden musaa.En tiedä.
Täytyy kyllä kiittää teitä jotka olette jaksaneet kaivaa tietoa,👍
Itse olen lukenut vain osallistujat ja katson aina vain sen mukaan mitä milloinkin tulee.
Katson joka jakson . Tykkään tästä ohjelmasta. Hyviä artisteja.
Joo, se autonpesu-episodi kuvasi hyvin hänen maailmaansa. Hoh hoijaa! Huumorintajuttomalta suorittajalta tuntuu.
Huomenna on Costellon päivä! Kiva kuulla mitä biisejä kuullaan! Hyvä meno! Kivat artistit! En malta odottaa! Costello on symppis!
Kaikkien aikojen surkein jengi tänä vuonna.
En oo koskaan katsonut edes duettopäivää. Mulle katsominen loppuu viimeisen artistin päivään ja se on siinä.
En oo koskaan katsonut mitään hyväntekeväisyys- enkä joulujaksojakaan.
Katson nyt siis 9 jaksoa kun vähän kuin vahingossa katsoin saapumisjakson, kaveri halus sen kattoo. Eipä se saapuminen antanut oikeestaan yhtään mitään.
Niin paljoa en oo perehtynyt tähän vuoteen että tietäisin mitä nuo 16 jaksoa pitää sisällään